jawel hoor! Gelukkig wel. Maar als de kids extra leuk met de beesten bezig zijn, de dieren er heel goed bij lopen, de manege gewoon gezellig en leuk is, is het allemaal wel uberquote:Op zondag 3 februari 2008 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel leuk toch
Zijn ze vaak niet lief tegen de paarden dan?
Dan gaat het bij iedereen goed dusquote:Op zondag 3 februari 2008 18:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel hoor! Gelukkig wel. Maar als de kids extra leuk met de beesten bezig zijn, de dieren er heel goed bij lopen, de manege gewoon gezellig en leuk is, is het allemaal wel uber
Jepquote:
Daarom. Het scheelt tijd als ik 't zelf doe, enkel nog wel even kijken waar ik 't precies neerzet om te drogenquote:Op zondag 3 februari 2008 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T heeft toch wel wat hoor, je eigen was doen. Dan heb je iets schoon als jij dat wil en meteen bij de hand
En ja, het kost wel tijd
Rot eens gewoon op met je vieze varkensneukende stink kloon Keesquote:
Yupsquote:Op zondag 3 februari 2008 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker zegIs dat door het carnaval?
We wonen rond Aalst, maar met carnaval zorgen we er voor dat we in Dadizele zijn. Kwestie van heel het gebeuren te vermijden. Carnaval is niets voor mijquote:
Nou ja zeg, je krijgt er wel vrij voor hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 19:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
We wonen rond Aalst, maar met carnaval zorgen we er voor dat we in Dadizele zijn. Kwestie van heel het gebeuren te vermijden. Carnaval is niets voor mij
In het kleuter-, lager en secundair onderwijs krijgen ze een weekquote:Op zondag 3 februari 2008 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je krijgt er wel vrij voor hoor
Die hebben ook meer tijd nodig om bij te komen van zoveel alcohol hequote:Op zondag 3 februari 2008 19:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
In het kleuter-, lager en secundair onderwijs krijgen ze een week
Ik heb alleen gezien dat het 3-2 is geworden. Henin deed niet mee zeker?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:11 schreef leonieke het volgende:
Inderdaad, zo lang wil ik ze nog opsparen
Ha/endler moest eigenlijk kunnen winnen hebben. 6/4 en 4/0 stond ze voor. Had ze nog die twee spelletjes gewonnen, had België gewonnen. Maar ja, 15 jaar en dus geen ervaring om tegen een top 50-speelster te spelen. Ze heeft het anders echt wel goed gedaan, hoor![]()
Maar dubbelen tegen de winnaars van dubbel in Australian Open.. tjah, het was onze Belgen niet gegund
Nopezquote:Op zondag 3 februari 2008 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezien dat het 3-2 is geworden. Henin deed niet mee zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |