Zorg daar dan eens voorquote:Op zondag 3 februari 2008 15:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo naar mijn ouders, de was brengen () aangezien ik nog geen wasmachine heb. En even een bakkie thee drinken aldaar.
Dan weer naar huis, wat fokken, opruimen, muziek luisteren...
Have funquote:Op zondag 3 februari 2008 15:08 schreef leonieke het volgende:
Nu wat tennis kijken
Fed-cup: Ukraïne tegen België (1-2 momenteel)
Maar waarom ze nu een 15-jarige laten opdraven bij de Belgen is me ook een raadsel...
Lekker zegquote:Op zondag 3 februari 2008 15:01 schreef leonieke het volgende:
Hier geen plannen![]()
Wel nog twee dagen thuis na vandaagWel fijn
Copy that.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:50 schreef BrandX het volgende:
Suga_mama en Kankerkachelverkopert doen er zeer verstandig aan weg te blijven uit dit topic, en uitsluitend elders te posten mits ze dat normaal kunnen.
Ze was 't, droogt 't en strijkt 't eventueelquote:Op zondag 3 februari 2008 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zorg daar dan eens voorof krijg je het gestreken terug?
Die wasmachine heeft dus geen haast verderquote:Op zondag 3 februari 2008 17:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze was 't, droogt 't en strijkt 't eventueel![]()
ja wel ok geloof ikquote:
Geloof je?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja wel ok geloof ik
ik ben net terug van jureren, kindertjes hebben zich gedragen naar de pony's toe, en dan ben ik weer blij.
Nee, maar heb af en toe toch wel het gevoel van: en nu wil ik zelf wassen verdullemequote:Op zondag 3 februari 2008 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wasmachine heeft dus geen haast verder
Wat het wel gezellig?
Das wel leuk tochquote:Op zondag 3 februari 2008 18:07 schreef BrandX het volgende:
Ik jureer FNRS wedstrijden
Paardensport dus. dressuur, springen, vaardigheid, buitenrijcertificaat, carroussel, pas de deux enz.
T heeft toch wel wat hoor, je eigen was doen. Dan heb je iets schoon als jij dat wil en meteen bij de handquote:Op zondag 3 februari 2008 18:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, maar heb af en toe toch wel het gevoel van: en nu wil ik zelf wassen verdulleme. Vind het ook geen probleem om de was te brengen naar mijn ouders, maar 't is zo gemakkelijk, en word er lui van.
Maarja, we gaan gestaag verder, en hoop dat toch binnen een maand de machine hier staat en ik zelf de was mag doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |