Feyenoord is geen moment gevaarlijk. Ajax verdedigt goed, weet constant de vrij staande man te vinden. Alleen die voorzetten van vooral Kennedy zijn zeeeeeeeeeeeer slecht waardoor er niet veel gescoord wordt.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Je meent het toch niet serieus: dat dit spel uitstekend is? Dan leg je de lat niet erg hoog.
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:05 schreef toma het volgende:
"Luque, van de bank. Meestal gaat ie naar de bank om te kijken hoeveel erop staat"
Ge-wel-digquote:
Op zich opmerkelijk want scoren was tot voor kort het probleem niet voor Ajax...quote:Op zondag 3 februari 2008 14:07 schreef BigFire het volgende:
[..]
het slechte aan Ajax is dat ze de kansen niet maken.. niet dat ze kansen weggeven.
Nee okee, maar ik zou echt heel hard gaan huilen als ze dat nu zouden doen in deze vorm van het teamquote:Op zondag 3 februari 2008 14:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar zeg nooit, nooit!
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef toma het volgende:
[..]
Feyenoord is geen moment gevaarlijk. Ajax speelt goed, weet constant de vrij staande man te vinden. Alleen die voorzetten van vooral Kennedy zijn zeeeeeeeeeeeer slecht waardoor er niet veel gescoord wordt.
Haha, meen je dat nou? Wat Ajax laat zien lijkt ook nergens op.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef toma het volgende:
[..]
Feyenoord is geen moment gevaarlijk. Ajax verdedigt goed, weet constant de vrij staande man te vinden. Alleen die voorzetten van vooral Kennedy zijn zeeeeeeeeeeeer slecht waardoor er niet veel gescoord wordt.
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]Landzaat
Luque voor Kennedy
Duidelijke taalquote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
GODVERDOMME KENNEDY METEEN OPTYFEN NAAR ZWEDEN OF BELGIE OF WAARDAN OOK IMPOTENTE KUTVOETBALLER!!!!!!!!!!!!
Amenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
GODVERDOMME KENNEDY METEEN OPTYFEN NAAR ZWEDEN OF BELGIE OF WAARDAN OOK IMPOTENTE KUTVOETBALLER!!!!!!!!!!!!
Das gewoon tacktiek. Zo slecht gaan spelen dat normaal alle natuurkundige wetten het zouden verbieden dat een flutbal van Feyenoord er in rolt.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.![]()
Ajax speelt niet erg sterk maar dat gepruts van feyenoord..
erg jammer dat dit nu net tegen feyenoord gebeurdquote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
Op zich opmerkelijk want scoren was tot voor kort het probleem niet voor Ajax...
hoe weet je nu dat hij impotent is?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iddquote:Op zondag 3 februari 2008 14:10 schreef SCH het volgende:
De ajaxfans gaan zich weer op 1 speler afreageren. Nu is Kennedy de lul
Hij speelde gewoon degelijk alleen ongelukkig in zijn voorzetten. Dat valt natuurlijk meer op dan zijn degelijke spel.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:10 schreef SCH het volgende:
De ajaxfans gaan zich weer op 1 speler afreageren. Nu is Kennedy de lul
Ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:10 schreef BigFire het volgende:
[..]
erg jammer dat dit nu net tegen feyenoord gebeurd
Nee ik bedoel ik heb het gemistquote:Op zondag 3 februari 2008 14:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee hij moet die ballen gewoon goed geven. Ergens in de 16 niet ergens tweede ring
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:12 schreef Ludacriss het volgende:
Wanneer is de topper Heerenveen - PSV (of PSV - Heerenveen ). Want dit is werkelijk niet om aan te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |