Zekers, de belangrijkste man op het middenveld, schakel tussen verdediging en middenveld. Mocht ook graag op de juiste momenten opkomen. Pakte altijd wel veel onnodige gele kaarten.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Was Lindgren goed bij groningen?

Ik vind wa meevallen.quote:

die reacties van jou altijdquote:Op zondag 3 februari 2008 13:19 schreef DANILXL het volgende:
5 euro verneukt gvd

en nog vinden sommigen mensen het commentaar gekleurdquote:Op zondag 3 februari 2008 13:19 schreef Messenga het volgende:
Overigens had het echt allang 5-0 mogen staan..

Welk geld?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef De.Kromme het volgende:
Makaay. Had godverdomme dat geld aan N'Kufo of Koevermans besteed
.

Ik ben voor Ajax hoor.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef BigFire het volgende:
[..]
en nog vinden sommigen mensen het commentaar gekleurd
ik luister Rijnmond en zelfs daar zijn ze duidelijk dat feyenoord slecht speelt en Ajax beter is

.
. 

Slory is ook nog wel een zesje waard...quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Fer en Landzaat zijn de enige Feyenoorders die nog een beetje ok zijn.

Kijk je de wedstrijd? Waar speelde hij eerst qua positie en hoe verschilt hij nu met zijn groningen tijd?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zekers, de belangrijkste man op het middenveld, schakel tussen verdediging en middenveld. Mocht ook graag op de juiste momenten opkomen. Pakte altijd wel veel onnodige gele kaarten.
Maar vind hem nu echt matig, terwijl hij bij Groningen echt in topvorm was.

Dat is ook zeker zo maar daar zit wel nuance in en om nou te doen alsof Ajax de sterren van de hemel speelt. En die 5-0 is ook wat overdreven, dat snap je zelf ook wel.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef BigFire het volgende:
[..]
en nog vinden sommigen mensen het commentaar gekleurd
ik luister Rijnmond en zelfs daar zijn ze duidelijk dat feyenoord slecht speelt en Ajax beter is

Debuteren in de klassieker, mja.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zekers, de belangrijkste man op het middenveld, schakel tussen verdediging en middenveld. Mocht ook graag op de juiste momenten opkomen. Pakte altijd wel veel onnodige gele kaarten.
Maar vind hem nu echt matig, terwijl hij bij Groningen echt in topvorm was.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |