's avonds wel tegelijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
ET: Dat met die speen is mij ook overkomen met de prikken. Volgens mij zoeken ze soms gewoon iets om maar te zeggen...
Lees jij voor uit boekjes eigenlijk voor Tijn en Saskia tegelijk?
Ja, van die knauwgeluiden!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Moonah, weet je wat zo leuk is aan die speen? Dat als je er 1 in doet hij van die akelig tevreden geluidjes gaat maken![]()
Ik heb ook nog wekenlang een in het luchtledige happend kind gezien, als ik nog even ging kijken voordat ik zelf ging slapenquote:
Moonah, Amber drinkt nog steeds een flesje melk voor het slapen gaan hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:40 schreef Moonah het volgende:
Thies krijgt elke avond voor het tandenpoetsen en slapen gaan nog een flesje melk.![]()
Vindt 'ie lekker. Van het CB mag het niet.
En bij het tanden poetsen, waar hij een godsgruwelijke hekel aan heeft, heeft hij iets nieuws bedacht.
Sinds een week houdt meneer gewoon zijn kaken stijf op elkaar geklemd.
Stiekem moet ik er wel om lachen.
Maar het is niet handig...
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:07 schreef E.T. het volgende:
Moonah (en snoopy) Saskia drinkt ook nog elke avond 'watermelk' uit een flesje. De speen die op haar fles zit, heeft een gat zo groot als mijn pinknagel en de 'melk' is 140cc water en 2 schepjes nutrilon.
Ik kan daar ook echt niet mee zitten hoor. Na het douchen zitten we met z'n vieren op het grote bed, Tijn krijgt pap, Saskia d'r fles (die overigens niet warm mag zijn van haar) ondertussen voorlezen en tot rust komen.
Daarna tanden poetsen en naar bed. Heb wel verteld dat ze geen nieuwe speen meer krijgt op die fles![]()
Gewoon haar manier om de dag af te sluiten en tot rust te komen.![]()
En wat een zeik-CB heb jij Moonah.. meteen over die speen beginnen
Ik mag hopen van nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:42 schreef E.T. het volgende:
Wordt Lis net zo'n brokkenpiloot als Morris?![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:28 schreef poemojn het volgende:
Toen ik Juliette vandaag een standje wilde geven (ze gooide steeds haar beker op de grond omdat ze uit een gewone beker wil drinken) stopte ze haar vingers in haar oren.Dondersteentje.
Nou kijk, als een kind van drie nog rondloopt met een speen... Dan krijg je wel vaker opmerkingen. Maar zo op jonge leeftijd. Hoeveel kwaad kan het?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:58 schreef Moonah het volgende:
Bij de BMR-prik gaf ik Thies zijn speen, omdat hij huilde (normaal krijgt hij hem alleen in bed).
Die arts meteen: "Wil je wat te lezen mee over opvoeding? Want al dan niet een speen geven is ook een kwestie van opvoeden."![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |