* houdt handje van cattie vastquote:Op maandag 11 februari 2008 12:54 schreef cattie het volgende:
Bix, dat stelt niet geheel gerust..![]()
![]()
Ik heb nu wel veel meer medeleven voor ouders met gillende kinderen in de supermarkt enzo.
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:28 schreef LadyS het volgende:
Ik ben altijd een gillend kind in het autostoeltje aan het proppen
neeeee,
klimmmmm!!!
Zelluf!!! IK!!!
![]()
vrij vertaald: "nee, mama, graag zou ik zelf in het autostoeltje willen klimmen, als het mag
"
Iris had ook ooronsteking toen. De volgende dag (6e dag dus eigenlijk) was het een heel ander kind. Ik hoop dat dat voor Thies ook opgaat!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:59 schreef Moonah het volgende:
Dank voor alle beterschapswensen.Da's lief van jullie.
Ik twijfelde vanochtend zelfs even of ik wel naar de dokter zou gaan.Immers, hij is best vrolijk, alleen snel moe, en hij slaapt 's nachts heeeeeel slecht. Maar oorontsteking dus. Antibiotica.
Ben toch blij dat ik gegaan ben, nu moet het binnen 24 uur duidelijk beter gaan en na 48 uur moet de koorts weg zijn.
En mensen geloven me niet als ik dat vertel...quote:
Nou, weet je... ik voelde me al zo'n doos dat ik het niet in de gaten had.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Arme Thiessie! Ik hoor trouwens echt vaak dat het bij die kleintjes niet zo opvalt dat ze oorontsteking hebben. Hopelijk is ie gauw weer de oude
haha! Nou, ik kan me er best wat bij voorstellen!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:56 schreef LadyS het volgende:
[..]
En mensen geloven me niet als ik dat vertel...
"Iris?!!!! Een gifkikkertje?! Nèèèh.. dat geloof ik niet!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |