abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 februari 2008 @ 22:00:50 #51
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56591559
Quinten snel beter worden en naar huis hoor!
Beef
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 7 februari 2008 @ 22:09:28 #52
108648 cattie
lieve moeder
pi_56591721
Heel veel beterschap voor Quinten!
  donderdag 7 februari 2008 @ 22:11:00 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56591745
Jeetje Beef en Shaolin... wat schrikken!
Gelukkig gaat het al weer ietsje beter lees ik.
Heel veel sterkte, hopelijk knapt hij snel weer helemaal op.
pi_56591947
Oh bah, wat naar zeg.
Sterkte en veel beterschap.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_56599304
Sterkte ermee, wat ontzettend zielig voor zo'n kleintje ...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_56599332
Pfffff.... arme Quinten, ouders en broer. Fijn dat het iets beter gaat.
pi_56599386
Quinten, beterschap!
pi_56599609
Beef, ook hier heel veel sterkte en beterschap voor Quinten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_56601185
Die arme Quinten. Hoe is hij de nacht doorgekomen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 9 februari 2008 @ 15:07:02 #60
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_56623155
Veel beterschap voor Quinten!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:44:25 #61
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56629887
Heeft iemand een update over Quinten? Ik heb Beef al gesmst, maar niks gehoord.....
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_56630077
Quinten beterschap, hopelijk mag je snel weer naar huis!
  zaterdag 9 februari 2008 @ 21:03:49 #63
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56630500
Quinten veel beterschap. Hopelijk mag je snel weer naar huis.

Maud was inderdaad afgevallen ten opzichte van de vorige keer. Weegt nu nog 9100 gram en is 75,5cm lang. De CB arts maakte zich geen zorgen gezien het ziektebeeld van de afgelopen maand. En verder heeft ze naar de groeilijn gekeken en kwamen we samen tot de conclusie dat als we de vorige meting niet meetellen ze nu nog steeds op d'r eigen lijntje zit. Dus de meting van vorige keer was erg hoog of en dat is wat de arts zich afvroeg.....was die eigenlijk wel goed gedaan.... weegschaal was in die tijd niet betrouwbaar.... Ik weet het zelf niet. Ik weet dat ze zwaarder is geweest, maar hoeveel zwaarder is natuurlijk de vraag.

Prikken heeft ze stoer doorstaan. Bijna geen kik gegeven. En nog geen echt last ervan. Maar BMR is na 8-10 dagen. Dus we wachten het af.
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2008 @ 23:24:51 #64
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_56634471
Voor Quinten...
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 10 februari 2008 @ 10:29:44 #65
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_56639391
Hebben jullie weleens gehoord van een reactie op otrivin baby zoutoplossing spray?
Lotte haar neus zit vol, en ze hoest. Hoestrdruppels en neuspsray gegeven, maar ze krijgt nu steeds een bloedneus na een keer sprayen.
  zondag 10 februari 2008 @ 10:29:45 #66
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56639392
Ik krijg net een smsje van beefcake: Quinten is sinds vrijdag alweer thuis en het gaat heel goed met hem !!!

Ze had haar telefoon niet mee, vandaar de late reactie
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_56639434
ik80 nog nooit van gehoord. bah vreselijk voor lotte sterkte

gelukkig dat het goed gaat met Quinten.

chacama hopelijk krijgt maud geen last ervan hoor. duimen draaien

brrrr wij mogen volgende maand voor de bmr prik net wanneer ik mag bevallen
mama van 3 kids!
pi_56639613
Fijn dat Quinten weer thuis is!

Popples, je kan de prik ook uitstellen he?
pi_56639725
Hoera, Quinten weer thuis Dat is goed nieuws
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 10 februari 2008 @ 11:11:15 #70
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56639746
Quinten
Beef, ik hoop dat je zelf ook een beetje van de schrik bekomen bent
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_56639797
quote:
Op zondag 10 februari 2008 10:57 schreef owlet het volgende:
Fijn dat Quinten weer thuis is!

Popples, je kan de prik ook uitstellen he?
weet ik owlet maar straks zit ik met 2 kleine meisjes waarvan 1 ziek is. dan hopen dat deze lekker tot 40 weken blijft zitten
mama van 3 kids!
pi_56640813
Quinten weer thuis gelukkig

Ik80, mijn broertje kreeg dat wel van die "grote mensen otrivin". Van zoutoplossing heb ik er nog nooit van gehoord...
Fake it till you make it...
  zondag 10 februari 2008 @ 13:59:57 #73
141023 ik80
pi_56642779
Nee ik ook niet, en ik kan ook niks van bijwerkingen vinden op de bijsluiter.
Het loopt er ook niet enorm hard uit ofzo, maar het bloedt wel.
Het is kiezen of delen, een lege neus, of een volle...
pi_56644933
quote:
Op zondag 10 februari 2008 10:29 schreef LadyS het volgende:
Ik krijg net een smsje van beefcake: Quinten is sinds vrijdag alweer thuis en het gaat heel goed met hem !!!

Ze had haar telefoon niet mee, vandaar de late reactie
ik zag 't berichtje zojuist ook en wilde 't hier ook net komen melden. fijn dat 't weer goed gaat!
pi_56646256
ik80 ik zou toch maar even morg je ha bellen want dit is toch iets niet wat je kunt blijven gebruiken zo.
mama van 3 kids!
pi_56646555
Allemaal bedankt voor de lieve reacties
Belangstellenden kunnen het hele verhaal lezen op mijn log.
En ja, wij zijn gelukkig ook weer van de schrik bekomen! Ik was sowieso al een stuk geruster toen hij eenmaal opgenomen was en die sonde erin zat. Er waren trouwens 6 kindjes op rij in dat ziekenhuis met dezelfde verschijnselen, en ons reguliere ziekenhuis zat er ook al vol mee. Zou het heersen misschien?

ik80, dat zou wel vaag zijn, een reactie op de neusspray! Het is gewoon fysiologisch zout. Misschien is het gaan bloeden omdat er een vaatje gesprongen is bij het inspuiten? Ik zou ook even met de huisarts bellen. Succes in ieder geval!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_56646655
wat fijn dat Quinten weer thuis is, heb net je log even bekeken, wat zielig die zkh fotootjes...met die sonde erin...sneu
Maar gelukkig is het ergste leed geleden en zijn jullie weer lekker samen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_56647235
Oh, beefcake wat fijn om je menneke weer thuis te hebben

Ik heb hier een opstandig kindje. Gillen, slaan, niet willen knuffelen, niet willen eten. Hij heeft ook een beetje rode wangetjes en is snel moe. Vuurrode billen gisteren. Tandjes weer? Zo heb ik het nog niet meegemaakt... of hij is gewoon zo lief dat ik steeds weer vergeet dat hij af en toe niet te genieten is
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_56650232
Ben ik net Mikael nog even aan het filmen hoe ie gek aan het doen is in bed, film ik zomaar hoe ie zijn bed uit donderd Gelukkig kon ik hem nog vangen. Schrok me rot.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2008 @ 20:06:13 #80
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56650513
Beefcake wat fijn dat Quinten weer thuis is joh. Jullie zullen je wel kapot geschrokken zijn. Wel fijn dat hij weer zo goed is opgeknapt dat hij weer lekker thuis kan zijn.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2008 @ 20:08:14 #81
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56650566
MeNicole Heb je het nog op film staan? Het is maar goed dat je zo vlug kon reageren. Die kleintje kunnen af en toe net tinus plotseling zijn.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_56650617
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
MeNicole Heb je het nog op film staan? Het is maar goed dat je zo vlug kon reageren. Die kleintje kunnen af en toe net tinus plotseling zijn.
Ja het staat op film. Maar hij is eerst gek aan het doen, dan leunt ie net iets te ver over de rand en hoor je mij nog zeggen: pas op! en dan word het beeld zwart omdat ik hem opvang. Als ik het nu zie moet ik erom lachen. Mikael schrok zich kapot. Die durfde niet eens meer in bed
Liefde
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2008 @ 20:14:22 #83
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56650727
Gelukkig is het goed afgelopen. Milo staat ook af en toe als een gek te springen in zijn box. Zo erg dat de box gewoon van zijn plaats af komt en een stuk de woonkamer in komt. Het is best een zware box dus dat vind ik best knap van hem

Sinds de eerste losse stapjes op de Fokmeet in Zeist is Milo nu elke dag aan het oefenen met loslopen. Hij vind het echt machtig mooi om (het liefst met allerlei zooi in zijn handjes) een paar stappen richting mama te doen. Zo'n vette grijns op zijn gezicht en dan de beloning van een jubelende mama die hem oppakt en hem helemaal sufknuffelt van trots
  Jubileum moderator zondag 10 februari 2008 @ 20:18:56 #84
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56650846
Wat fijn dat Quinten weer thuis is Beef, ik ga nu even je log bekijken.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56650891
Beef, fijn dat Quinten thuis is!

Jeetje MeNicole, dat was ff schrikken. Amber is 1x uit d'r bed gevallen en dat was voor mij reden om een ander bed neer te gaan zetten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_56650993
En het erger is dat dit ook niet de eerste keer is Maar normaal gooit ie eerst zijn benen over de rand, maar nu was echt hoofd eerst. Zat net al even te kijken op het fimpje maar hij steekt ook een behoorlijk eind boven de rand uit dus hij hoefd maar iets op te springen en hij gaat. Eigenlijk helemaal niet zo veilig.
Liefde
  zondag 10 februari 2008 @ 20:36:29 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56651204
Fijn beef!
  zondag 10 februari 2008 @ 20:38:24 #88
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56651249
Mooi beef, dat Quinten weer lekker opknapt. (ik vind de foto's wel erg zielig en naar om te zien...)

Zeg, hebben we nieuwe aanwinsten in dit topic? Misschien is het nodig de OP aan te passen? Of heb ik het mis?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_56651278
Boem
Eigenlijk gewoon omdat het eerste stuk wel heel leuk is. Hij is niet gevallen verder want ik zat op de stoel naast hem en hij viel netjes op mijn schoot.
Liefde
pi_56651534
oehoehoe ik moest wel een ietsje pietsje lachen!
mika is al lang, max komt zover nog niet geloof ik. hoop ik
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_56651620
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:49 schreef pinquit het volgende:
oehoehoe ik moest wel een ietsje pietsje lachen!
mika is al lang, max komt zover nog niet geloof ik. hoop ik
Ja nu moet ik ook wel lachen hoor. Moet ook steeds weer even kijken
Maar Mikael is heel lang.
Liefde
pi_56652443
oooh bief, wat was ie ziek zeg, jullie lieve kleine net-dreumesje Quinten. gelukkig is hij al zo snel weer opgeknapt, pfoeh.
  zondag 10 februari 2008 @ 21:40:00 #93
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56652805
Beef, wát een opluchting zeg.
Wel fijn dat jullie bij hem konden blijven slapen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_56653827
Ja Moonah, dat was heel fijn! Vooral ook omdat Quinten 's nachts vaak huilend wakker werd. Ik had er niet aan moeten denken dat hij dan niet door een van ons getroost kon worden (al was de verpleging ook erg lief). Een klein babymeisje dat in het kamertje naast Quinten lag was vaak alleen en huilde ook constant we spiekten af en toe door het gordijntje om te kijken, want ze was echt zo ontroostbaar de hele tijd

Mika Mijn hemel, dan schrik je echt wel! Staat zijn bedje op de laagste stand joh, dan is hij echt lang

Milo loopt al Quinten écht nog niet haha! Dat is echt nog een baby in zijn doen en laten. En ook in zijn kleren, hij heeft nog maat 74
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 11 februari 2008 @ 09:38:23 #95
141023 ik80
pi_56660028
Ik heb even naar de assistent gebeld, had ook nog wat andere vragen kwam wel goed uit.
Het neusslijmvlies is gewoon nog heel erg dun bij die kleintjes, het kan dus wel vaker voorkomen.
Ik moest meteen stoppen met de spray (had ik toch al gedaan) ik kon wel proberen om zelf een zoutoplossing te maken om te kijken of dat werkt.

Verder heeft ze nu volgens mij echt door dat als ze maar blijft huilen dat ze dan bij ons op de kamer mag.
Beetje dubbel want ik ben nu al blij dat ze weer doorslaapt en waar ze dat dan doet maakt mij niet zoveel uit (we hebben op onze kamer ook een bedje staan)
Ze heeft ons de 5 nachten hiervoor wakker gehouden door ieder uur wakker te worden en te huilen...
pi_56660426
beterschap voor Lotte, ik80! ik zou d'r zelf gewoon lekker bij me op de kamer nemen denk ik, zeker als ze ziekig is en er zelfs een bedje voor haar klaar staat.

wat knap trouwens van Milo, slaapmeisje!
  maandag 11 februari 2008 @ 10:29:59 #97
141023 ik80
pi_56660725
Het ziekig zijn gaat inmiddels overdag veel beter, ze is weer zichzelf, heel gezellig en overheerlijk aan het kletsen!
Alleen 's nachts doet ze nog wat moeilijk, maar goed dat zal binnenkort ook wel weer goed komen.
Oh ik ruik een poepbroek...
  maandag 11 februari 2008 @ 12:20:35 #98
108648 cattie
lieve moeder
pi_56662952
Wat fijn dat Quinten beter is!

Ik80, beterschap voor Lotte.

Oooh, zeg dat het een fase is, een korte graag... Ive gaat helemaal uit zijn plaat bij alles wat hij niet mag of waar hij geen zin in heeft. Geen koekje? Krijsen. Jas uit doen? Krijsen. Verschonen? Krijsen. Enz. Best vermoeiend moet ik zeggen.
Gelukkig heeft hij ook nog wel zijn leuke , lieve momenten. Dat hij mij gaat knuffelen en kusjes geven, zo lief!
pi_56663129
cattie, een fase, zeker. maar eh hier is 't wel een terugkerende fase, helaas.
pi_56663400
Pff... Beef... Fijn dat ie weer thuis is!!

Zielig vind ik dat.... Die kleine kindjes zo alleen in het ziekenhuis... Toen Damiën er in lag kon vriendlief gelukkig vrij nemen en was er altijd iemand bij hem... Ik voornamelijk overdag en vriendlief 's nachts. Was toen ook een mannetje van net een jaar waarvan de ouders geen zin hadden om 's nachts te bijven!! Zoooooo erg vond ik dat...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')