weet ik owlet maar straks zit ik met 2 kleine meisjes waarvan 1 ziek is. dan hopen dat deze lekker tot 40 weken blijft zittenquote:Op zondag 10 februari 2008 10:57 schreef owlet het volgende:
Fijn dat Quinten weer thuis is!
Popples, je kan de prik ook uitstellen he?
ik zag 't berichtje zojuist ook en wilde 't hier ook net komen melden. fijn dat 't weer goed gaat!quote:Op zondag 10 februari 2008 10:29 schreef LadyS het volgende:
Ik krijg net een smsje van beefcake: Quinten is sinds vrijdag alweer thuis en het gaat heel goed met hem !!!
Ze had haar telefoon niet mee, vandaar de late reactie![]()
Ja het staat op film. Maar hij is eerst gek aan het doen, dan leunt ie net iets te ver over de rand en hoor je mij nog zeggen: pas op! en dan word het beeld zwart omdat ik hem opvang. Als ik het nu zie moet ik erom lachen. Mikael schrok zich kapot. Die durfde niet eens meer in bedquote:Op zondag 10 februari 2008 20:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
MeNicoleHeb je het nog op film staan? Het is maar goed dat je zo vlug kon reageren. Die kleintje kunnen af en toe net tinus plotseling zijn.
Ja nu moet ik ook wel lachen hoor. Moet ook steeds weer even kijkenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:49 schreef pinquit het volgende:
oehoehoe ik moest wel een ietsje pietsje lachen!
mika is al lang, max komt zover nog niet geloof ik. hoop ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |