Daar zat Sally Field toch niet inquote:Op zondag 3 februari 2008 04:45 schreef Yurithemaster het volgende:
one flew over the kookoos nest
Weet ik hetquote:Op zondag 3 februari 2008 04:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar zat Sally Field toch niet in
Ik hoop dat ik het goed heb.quote:
Dat is helemaal niet goed...quote:
Nou, zullen we dat maar goedrekenen dan, anders komen we nooit verder. Voor de volledigheid; het is sybil.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:40 schreef starla het volgende:
sybel?
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:31 schreef Dreammaster het volgende:
Jeffrey Dahmer was een seriemoordenaar... de anderen ken ik niet.
Dus: het waren allemaal seriemoordenaars
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Meiwes was een kannibaal, de andere twee ook?
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:55 schreef Dreammaster het volgende:
worden er in elk tiende topic 2 punten per goed antwoord gegeven ofzo?
quote:Punten
De vraagsteller beslist wie het punt toebedeeld krijgt.
Voor elk goed antwoord krijg je een punt dat wordt uitgedeeld door de vragensteller. Zo krijgen we een mooie ranglijst van de beste spelers. Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing.
Het spreekt voor zich dat degene die het antwoord als eerst goed heeft het punt krijgt. Als je een punt
uitdeelt doe je dit door de naam neer te zetten van degene die het goed had, gevolgd door +1 en dit
dikgedrukt. Geef ook de tussenstand van de (in dat topic) behaalde punten, op deze manier kan het
makkelijker geteld worden. In elk tiende topic worden er 2 punten uitgedeeld]
Correct, Starla +2quote:Op zondag 3 februari 2008 15:23 schreef starla het volgende:
big lebowski
quote:Op zondag 3 februari 2008 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
En ja mag Creedence neerzetten als joker
Dat eerst is goedquote:Op zondag 3 februari 2008 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
fucked up beyond all recognition en de tweede weet ik niet
dat klint beter dan mijn antwoordquote:Op zondag 3 februari 2008 18:02 schreef starla het volgende:
matsuchita?
Matsushita, maar goed genoegquote:Op zondag 3 februari 2008 18:02 schreef starla het volgende:
matsuchita?
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Crunch
Gasvormig wilde ik idd horenquote:Op zondag 3 februari 2008 19:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een gasvormige stof wordt vloeibaar gemaakt
Het is misschien makkelijker dan je denktquote:
Minder letters dan datquote:
De telekenfilmserie heet anders, die naam zoek ik.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:05 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Mja, dan is ie niet zo moeilijk meer: I R Baboon
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:06 schreef Appeltjesmoes het volgende:
ow, maar wacht ff das natuurlijk niet de naam van de serie![]()
I am Weasel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |