Ik luister toch geen 538, dat scheelt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:07 schreef Coastertommm het volgende:
Stel dat Neil Idol wordt, dan moet ie het ook alleen maar hebben van geile 14 jarige meisjes. Dag carriere
Nogal. Maar kampwijven van 14 zijn het ergstquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:08 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Neil's support bij meisjes valt wel mee...zijn hele kamper familie is een SMS stemmachine.
Ze heeft haar karakter en personality echt niet mee. Jakkie. Geen leuk meisje.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:07 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Inderdaad, irritant om te zien dit. Van Neil verwacht je ondertussen wel dat hij zo overdreven reageert, maar Charlene verpest het elke week meer door haar gedrag.
Ik op Neil. Briljant einde van een waardeloze reeks. Hij verdient het, en Idols ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
Nou ja, als Neil in de finale komt ga ik voor het eerst sinds jaren weer stemmen. Obviously op de andere persoon die in de finale staat.
Geen woord aan gelogen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat Nigel eraan onderdoor gaat ofzoiets idd.
Hij zei dat Nigel eronder door ging...dat is niet zo aardig.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Was alles behalve een sneer.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft haar karakter en personality echt niet mee. Jakkie. Geen leuk meisje.
Gordon, ik kan er nog steeds niet over uit hoe tof ik die actie van hem vind
#5 is al in de planning.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik op Neil. Briljant einde van een waardeloze reeks. Hij verdient het, en Idols ook.
Er aan onderdoor gaan is net iets anders. En absoluut geen onaardige opmerking.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:10 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Hij zei dat Nigel eronder door ging...dat is niet zo aardig.
Zeg maar zoiets als het pim fortuyn effect. Opeens 80% opkomst om te stemmen. Dat wordt lekker cashen moet rtl gedacht hebben.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
Nou ja, als Neil in de finale komt ga ik voor het eerst sinds jaren weer stemmen. Obviously op de andere persoon die in de finale staat.
Nou, dan stem ik lekker twee keer.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik op Neil. Briljant einde van een waardeloze reeks. Hij verdient het, en Idols ook.
En dan volgende week love, soppende 14 jarige kampsletten die op hem gaan stemmenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:11 schreef CJ het volgende:
Dit betekent dus dat Natalie, Nikki en Nigel dus samen 70% van de stemmen verzameld hadden, aangezien Charlene, Pauline en Neil er maar elk 10% hadden.
Zelfde verhaal als bij Jim-Jamai (met hopelijk een betere tegenstander).quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
Wie is er een dronklap?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:09 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wilde vandaag nog zeggen dan Pauline continue onder de radar vloog, maar helaas verslagen door een dronklap en een huilbalk. Wat een dikke onzin!
Hoezo niet aardig dan? Ik mis dat echtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:10 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Hij zei dat Nigel eronder door ging...dat is niet zo aardig.
Wheehe ja, ik heb toen ook tégen Jim gestemd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:12 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als bij Jim-Jamai (met hopelijk een betere tegenstander).
Dat deze reeks nog wel even doorgaat. Dus na deze wanvertoning (Neil , echt, eerste liveshow al toedels) mag een onwettige zoon van die pa nog meedoen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus
Henk-Jan groeit ook met elke uitzending een beetje meer. Nét op tijd uitgestapt.
Me dunkt dat SpaRood de betekenis van de opmerking niet echt snapt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo niet aardig dan? Ik mis dat echt
Zijn zelfvertrouwen gáát toch ook volledig naar de maan doordat hij steeds op de kruk zit?
Ze bedoelde het echt goed hoor, ze is véél te aardig en professioneel om zo'n sneer te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |