Komop, 2 weken geleden had ik ons ook afgeschreven met Heerenveen, Feyenoord, Groningen en Utrecht voor de boeg. Zie hoe we gepresteerd hebben, in deze competitie kan alles. Succes in ieder geval, al hoop ik dat jullie eruit vloegen met Sparta en VVVquote:Op zondag 9 maart 2008 03:20 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja zou idd kunnen. Maar Heerenveen, NAC en Twente uit zijn verloren potten, het moet komen uit de wedstrijden tegen Utrecht en VVV. Alleen 6 punten daar kunnen ons (hopelijk) nog redden.
Misten wij trouwens maar veel kansen, dat zou nog enige reden voor hoop geven
True, maar het is wel meer een 'team' dan Sparta denk ik.quote:Op zondag 9 maart 2008 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
Excelsior heeft natuurlijk wel iets minder kwalitateit dan wij, maar toch.
Sparta en De Graafschap pakken de laatste tijd ook gewoon geen punten meer, hopen dat ze er aan het eind van het seizoen minder hebben dan Excelsior.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Als Sparta eruit ligt dit seizoen komt dat wat mij betreft op het conto van de trainers. Foeke Booy. Qua kwaliteiten hoort Excelsior er niet in. Wel jammer voor Den Ouden btw. Willem 2 kan je voorblijven.
Ach, misschien keldert AZ nog wel een stukkie naar beneden.
edit: Ik vergeet eigenlijk helemaal de Graafschap. Die gaan gewoon laatste worden vrees ik.
Absoluut, en tegen tien man moet je gewoon doordrukken en 3 punten binnenhalen. Als je dan alsnog achterover gaat hangen vraag je gewoon om een verlies. Zo zwaar teleurstellend....quote:Op zondag 9 maart 2008 12:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Sparta en De Graafschap pakken de laatste tijd ook gewoon geen punten meer, hopen dat ze er aan het eind van het seizoen minder hebben dan Excelsior.
@Mindlight: Ik bedoelde ook niet dat ze met dit spel een punt hadden moeten pakken, maar tegen Vitesse. Zeker met de rest van het programma had thuis tegen Vitesse een punt kunnen pakken.
Twente en aan haar plicht voldoen? Slechte combiquote:Op zondag 9 maart 2008 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
Verdomme.
Nu maar hopen dat Twente haar plicht doet.
idd dat kunnen we nietquote:Op zondag 9 maart 2008 16:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Twente en aan haar plicht voldoen? Slechte combi![]()
Als we verliezen komen die inderdaad weer langzamerhand tevoorschijn hierzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:47 schreef Dos37 het volgende:
dat wordt weer wat aanschaffen
[ afbeelding ]
Ik ben ook wel positief hoor, met de huidige vorm moet het mogelijk zijn in Doetinchem. Alleen weet je het daar nooit, de Graafschap uit ligt ons al niet zo. Verder zal het wel eens een wedstrijd worden met weinig goed voetbal en veel strijd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja, 0 punten voor Excelsior en Willem II en VVV, die staan onderaan, dus je kan alleen maar uitlopen.
Jullie zijn al voor 90% veilig, na een overwinning zondag voor 99%.quote:
Ik denk dat iedere supporter dat gevoel heeft over zijn eigen ploeg. Ik denk bijvoorbeeld dat we een middenveld hebben dat in de subtop niet zou misstaan, Quansah - Garcia - Schilder en ook voorin hebben we met Lakic en Everton spelers die een doelpunt kunnen maken. Michalke heeft een hele fijne voorzet in huis. Achterin zit alleen ons probleem, vooral Rahim is erg matig.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:27 schreef Stpan het volgende:
Gevoelsmatig heeft Sparta nog altijd een beter elftal dan Heracles, De Graafschap, VVV, Willem II, Excelsior en VVV.
Waarom precies? Willem II voegt m.i. meer toe aan de Eredivisie dan VVV.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:32 schreef BonJovi het volgende:
Als Willem 2 maar gaat degraderen en VVV er met Heracles erin blijft
Eens, maar ik heb een pokkehekel aan die Andries Jonker, dus wmb mag Willem II het ook best zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:36 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Waarom precies? Willem II voegt m.i. meer toe aan de Eredivisie dan VVV.
Dat klopt. Van je eigen ploeg zie je dat ze in vlagen goed kunnen voetballen. Van verdedigers zie je de fouten en die blijven je het meeste bij, van de aanvallers blijven de doelpunten/assits je het meeste bij.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:29 schreef Blawh het volgende:
Ik denk dat iedere supporter dat gevoel heeft over zijn eigen ploeg. Ik denk bijvoorbeeld dat we een middenveld hebben dat in de subtop niet zou misstaan, Quansah - Garcia - Schilder en ook voorin hebben we met Lakic en Everton spelers die een doelpunt kunnen maken. Michalke heeft een hele fijne voorzet in huis. Achterin zit alleen ons probleem, vooral Rahim is erg matig.
Ik heb helemaal niks met WIllem 2 kutclub misschien ook door vorig jaar, en Heracles en VVV zijn wel leuke ploegen die erin moeten blijven. En de koel is ook een leuk stadion.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:36 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:36 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Kwaliteit alleen zegt natuurlijk niet alles, zeker niet als je onderin staat. Dan spelen factoren als inzet en een hecht team vormen ook een hele belangrijke rol. Spelers moeten zich beseffen wat degradatievoetbal inhoudt. De wisselvalligheid kan denk ik ook veroorzaakt worden omdat het team geen echte eenheid is, anders gaan ze iedere week voor 100% de strijd aan en daarmee kom je al een heel eind.quote:
wisselvalligheid komt vooral voor omdat spelers zich niet constant week in week uit kunnen opladen, daarom hebben ze dat veel. Heracles heeft dat ook lang gehad, dat ze uit niet konden winnen, komt omdat ze thuis al alles gaven en daardoor te weinig energie overhadden voor de uitwedstrijden. wat mij opvalt is dat sinds Heerkes er is, die wisselvaligheid er minder is. misschien omdat hij wat strakker traint waardoor de conditie van de spelers beter is geworden? ik weet het niet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kwaliteit alleen zegt natuurlijk niet alles, zeker niet als je onderin staat. Dan spelen factoren als inzet en een hecht team vormen ook een hele belangrijke rol. Spelers moeten zich beseffen wat degradatievoetbal inhoudt. De wisselvalligheid kan denk ik ook veroorzaakt worden omdat het team geen echte eenheid is, anders gaan ze iedere week voor 100% de strijd aan en daarmee kom je al een heel eind.
Denk anders dat Wapenaar echt overal op de bank zit, wat een drama is dat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:55 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dat klopt. Van je eigen ploeg zie je dat ze in vlagen goed kunnen voetballen. Van verdedigers zie je de fouten en die blijven je het meeste bij, van de aanvallers blijven de doelpunten/assits je het meeste bij.
Wat het verschil is met voorgaande degradatieteams van Sparta is dat ik daarin altijd wel 2/3 (hele) zwakke posities zag en het ook in de breedte weinig soeps was.
Het enige wat matig is, is de spitspositie, maar ik heb niet het gevoel dat Sparta te weinig doelpunten maakt. En wat ontbreekt zijn spelers met echte routine. Boukhari en Lindenbergh zijn de meest ervaren veldspelers, maar niet de meest volwassen spelers.
Ik denk dat wij voor iedere linie geen echte prusters hebben en een speler op de bank hebben zitten die bij de concurrentie niet zou misstaan.
Harald Wapenaar, Dele Adeleye, Sjaak Polak, Yuri Rose (of Daryll Roberts) en Edwin van Bueren zullen bij de meeste van onze concurrenten geen bankzitter maar basisspeler zijn en voor Arne Slot en Edouard Duplan zou bij bijna alle concurrenten meteen een basisplaats worden ingeruimd.
Het zit natuurlijk ook in de koppies van de spelers he.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:10 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wisselvalligheid komt vooral voor omdat spelers zich niet constant week in week uit kunnen opladen, daarom hebben ze dat veel. Heracles heeft dat ook lang gehad, dat ze uit niet konden winnen, komt omdat ze thuis al alles gaven en daardoor te weinig energie overhadden voor de uitwedstrijden. wat mij opvalt is dat sinds Heerkes er is, die wisselvaligheid er minder is. misschien omdat hij wat strakker traint waardoor de conditie van de spelers beter is geworden? ik weet het niet.
Was hij maar alleen incapabel, die stem gaat ook door merg en beenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:37 schreef Mindlight het volgende:
Mwa ik vind niet dat Sparta nou boven de andere degradatiekandidaten uitsteekt hoor. Heracles na de winterstop idd wel, en Willem II staat ook veel te laag maar die hebben de pech van een incapabele trainer.
Verschrikkelijke gozer inderdaad. Die stem is niet te harden. Ik hoop van harte dat Willem II degradeertquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:14 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Was hij maar alleen incapabel, die stem gaat ook door merg en been
Ja idd, als supporter van Willem II moet het helemaal verschrikkelijk zijn, zo'n uithangbord van je club.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:14 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Was hij maar alleen incapabel, die stem gaat ook door merg en been
Inderdaad, en hij is ook nog technisch directeur. Niemand dus die hem eruit zal gooien.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:35 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja idd, als supporter van Willem II moet het helemaal verschrikkelijk zijn, zo'n uithangbord van je club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |