Hehequote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:22 schreef WillemThe5th het volgende:
Boer zoekt vrouw vs Boer dumpt vrouw
Denk het niet, er kijken maar zo'n 3 miljoen ofzo naar het voetbal de laatste tijd (en groot gedeelte van de kijkers zit nu aan de zuip natuurlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Al maakt het voetbal misschien ook wel een kans om winnaar van de avond te worden, met Ajax-Feyenoord op het programma...
Eerder op de avond. Ik gun Peter wel een kijkercijferhit, maar alleen als hij echt iets te melden heeft.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Al maakt het voetbal misschien ook wel een kans om winnaar van de avond te worden, met Ajax-Feyenoord op het programma...
Ik heb ook nooit boer zoekt vrouw gekeken en ik kijk toch altijd al naar Peter dus niet alleen deze keer.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:09 schreef linkeloutje het volgende:
Ik heb nooit boer zoekt vrouw gekeken.
Wij gaan hier voor Peter R
blij toe!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef Arcee het volgende:
Gelukkig worden ze na elkaar uitgezonden.
concurreren doen ze sowieso, of het nou tegelijk is of nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef RacerDKB het volgende:
Peter is NA Boer zoekt Vrouw, dus het is niet zo dat ze moeten concurreren.
Denk dat Peter nog even iets meer krijgt dan Boer zoekt vrouw.
Zo... dik vier miljoen voor Pierre? Nou, nou...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef RacerDKB het volgende:
Ja, kijk maar wat een volk dit subforum al trekt...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:08 schreef The_Forcer het volgende:
Iedereen kijkt morgen naar Peter. Zo zielig zijn we als kikkerlandje.
Boer Zoekt Vrouw kan het hele gezin naar kijken, Peter R. is toch meer iets voor de wat ouderen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef RacerDKB het volgende:
Onzin, bij mij op school had iedereen het over dat ze Peter gingen kijken. Van alle klassen eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:51 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Boer Zoekt Vrouw kan het hele gezin naar kijken, Peter R. is toch meer iets voor de wat ouderen.
Ja idd...quote:Op zondag 3 februari 2008 01:13 schreef Nasi het volgende:
Het zal leuk worden in de huiskamer morgenavond, de vrouwtje wil Boer zoekt Vrouw kijken en de mannetje Peter R de Vries..
Misschien ook een toprecord scheidingaanvragen maandagochtend bij de gemeentehuis...
Elke aflevering zien veel mensen als een finalequote:Op zondag 3 februari 2008 01:39 schreef evert het volgende:
en het is helemaal geen finale van BzV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |