Ze is in ieder geval veel lekkerder dan jouw eigen moederquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:46 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZyVXCg3dTQc
Wat een vreselijk kut wijf![]()
Ze was ooit bij Operah en daar ergerde ik me ook al kapot aan haar.
http://www.youtube.com/watch?v=NKu9-ZI4zaE
Hoe weet je dat nou?quote:Op zondag 3 februari 2008 04:16 schreef renegade808 het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval veel lekkerder dan jouw eigen moeder
Ach, vrouwen zijn hier in Nederland als het weer: grauw en dof. Nuchter, close minded en (te, in mijn ogen) feministisch.quote:
Ben ik het toch niet mee eens hoor. Heb je ooit Amerikaanse vrouwen gezien of meegemaakt? Ze liggen qua mode 10 jaar achter op onze vrouwen. Qua figuur zeker, althans op die van mijn vrouw. En dat ze geėmancipeerd zijn, tja, ik vind dat dat niet anders moet zijn toch. Ik zou een Hausfrau als vrouw niet op prijs stellen toch.quote:Op zondag 3 februari 2008 04:19 schreef renegade808 het volgende:
[..]
Ach, vrouwen zijn hier in Nederland als het weer: grauw en dof. Nuchter, close minded en (te, in mijn ogen) feministisch.
Van pedicure en manicure hebben ze nog nooit gehoord en ze kleden zich belachelijk.
Geef mij maar zo'n American mom hoor.
Kortzichtigheid ten topquote:Op zondag 3 februari 2008 04:19 schreef renegade808 het volgende:
[..]
Ach, vrouwen zijn hier in Nederland als het weer: grauw en dof. Nuchter, close minded en (te, in mijn ogen) feministisch.
Van pedicure en manicure hebben ze nog nooit gehoord en ze kleden zich belachelijk.
Ja, want DAAR gaat het tenslotte om in een vrouw, dat ze regelmatig naar een pedicure of manicure gaan, en zich kleden naar de nieuwste mode. Verder moet ze niet feministisch en nuchter zijn, maar liefst afhankelijk van haar man en hysterisch.quote:Op zondag 3 februari 2008 04:19 schreef renegade808 het volgende:
[..]
eensch.quote:
Vind ik ook.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:26 schreef Catullus het volgende:
Het lijkt alleen al vanwege het feit dat ze Amerikaans is, ze geen goed kan doen bij sommige mensen hier. Daardoor zie je veel overtrokken en meeloperige reacties hier.
Zowieso ben je niet in staat om je normaal uit te spreken als je kind vermist/in de zee gedumpt is. Daar mag je best rekening mee houden.
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:57 schreef golfer het volgende:
What have they done to our country.
Ik denk in ieder geval niet dat je het meteen als aanval op jouw land ziet.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:26 schreef Catullus het volgende:
Het lijkt alleen al vanwege het feit dat ze Amerikaans is, ze geen goed kan doen bij sommige mensen hier. Daardoor zie je veel overtrokken en meeloperige reacties hier.
Zowieso ben je niet in staat om je normaal uit te spreken als je kind vermist/in de zee gedumpt is. Daar mag je best rekening mee houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |