Ben het met je eensquote:Op maandag 4 februari 2008 21:19 schreef UnrealMarc het volgende:
Een andere kant van het verhaal:
Als ik dit verhaal moet geloven is de handlanger van Joran, die Daury, schuldiger dan Joran.
Joran belt als 17 jarige, onder invloed van alcohol/drugs, helemaal in paniek, de oudere Daury op voor advies. Daury komt eraan en zegt: '' Ik regel het wel voor je ''. Joran, die natuurlijk in paniek is omdat hij niet bij een lijk gevonden wil worden vanwege de positie van zijn vader ( zijn vader was aspirant rechter), loopt in zijn dronken roes weg, en laat Daury het zaakje 'regelen'. Wat onder 'regelen' verstaan wordt weet hij op dat moment nog niet. Joran gaat naar huis, en probeert zo rustig mogelijk te doen.
Joran zei bij Peter r de vries '' Ik kon gewoon nog slapen'', en dit wordt in de media vertaald als: OMG hij vermoord iemand en hij kan ook nog gewoon slapen, wat een smeerlap!!. Natuurlijk bedoelde Joran:''Ik verbaasde me erover dat ik nog gewoon kon slapen, nadat dit allemaal gebeurde.'' (Niet vergeten dat hij waarschijnlijk nog in een roes van drank/drugs verkeerde.).
De volgende dag wordt hij opgepakt, en vertelt hij uit paniek een verhaal dat niet klopt (waarschijnlijk om die Daury te beschermen). Zijn vader fluistert hem in wat hij moet zeggen en wat niet, en dat doet hij maar omdat hij denkt dat zijn vader weet wat goed voor hem is. (Uiteindelijk brengt dat hem in nog een ergere situatie dan dat hij zat.)
Wat ik zie in Joran is een toendertijd 17 jarige jongen, die onder invloed van drank/drugs een verkeerde beslissing gemaakt heeft die hem de rest van zijn leven zal achtervolgen. De media heeft hem vanaf het begin af aan al in slecht daglicht gezet, hij is het mikpunt van de wereld geworden. Peter r. de Vries draagt hier aan bij, en in feite iedereen die het programma gister heeft bekeken, dus ikzelf ook.
Ik wil onderzoek hebben naar die Daury, zodat aan het licht komt wat die met de zaak te maken heeft.
quote:Joran:
Die vriend zei: ga naar huis, ik regel de rest.
Ik zou mijn leven voor hem geven.
quote:Patrick:
Dit kon je toch niet aan hem vragen?
Joran:
Hij bood het aan!, hij zag me daar
Ik denk niet dat hij haar verkracht heeft. Tegen Patrick maakte hij namelijk eerst een grapje 'zelfs al vinden ze haar met mijn sperma erin' terwijl hij later in zijn serieuze verhaal zei geen seks te hebben gehad. Als dat wel zo was geweest maak je er niet eerst een grapje over om het vervolgens te ontkennen. Maar als je echt weet dat je het niet gedaan hebt, dan maak je ook makkelijker zo'n grapje.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:34 schreef sartana13 het volgende:
Nathalee is op het strand door Joran verkracht, ze was al aardig vd wereld door de vele alcohol die Joran haar toegevoerd had. Ze was enigszins onwel geworden op het strand en er ontstond een handgemeen, waarop Joran haar gewurgd heeft. Dit laatste heeft Joran wat afgezwakt bij zijn bekentenis tegenover van der Eem, hij wilde immers respect krijgen van hem omdat hij zo tegen hem opkeek.
Daury werd genoemd ter bescherming van iemand anders die met Joran snachts het lijk in zee heeft gedumpt.
Die iemand is Vader van der Sloot.
De schoenen heeft hij gewoon weggegooid ivm het natrekken van sporen.
Joran zou dan met beide handen vuistdiep in z'n neus moeten zitten.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:37 schreef Inbox4me het volgende:
Is het iemand opgevallen dat hij aan zijn neus zat toen hij zei 'Ik zou nooit een meisje kunnen vermoorden'. Aan je neus gaan zitten schijnt een onbewuste actie te zijn wanneer je liegt. Ik meen dat Bill Clinton hierdoor ook (mede) in de problemen is gekomen.
Of zie ik nu spoken
whehe wtfquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:35 schreef zaans_boefje het volgende:
De oplossing!!
Nader onderzoek gepleegd op het strand. De toplaag bestaat louter uit kiezels met een doorsnede van 1 a 2 cm.
De boot in de bekentis was het symbool voor het schikkende schip, immers kan je geen lijk in de boot nemen zonder de eerste steen te werpen.
Gezien het grit op het strand weet ik de verdachte.... echter dat een dergelijke auto en een kofferbak heeft en er een dronken tiener inpast.... dat is nieuw opgedane kennis voor mij....
Het grint verraadt zijn medeplichtige, Het was Jos Verstappen, er is een oranje auto gesignaleerd in 1 van de ooggetuige verklaringen.. en wie rijdt er geoefend op grint?
The plot thickens....
Ik besluit een actie op te zetten, ik heb inmiddels een range-rover verborgen in mijn camera.
welke user heet patrick ofzo... pm me.
Ik wilde er eigenlijk een Topic van maken "Jos Verstappen did it" maar het is nogal een beschuldiging aan zijn adres.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:57 schreef marcel-o het volgende:
[..]
whehe wtf
wat heb jij op,
zelfs na wat wola's klop er niks van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |