Op middel van water. Waarom? Kans dat het eraf kan glijden?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:26 schreef Keiichi het volgende:
Gebruik het glijmiddel van Durex, nooit mis.
Je kunt niet alle glijmiddel gebruiken. Heb je wel eens de 'bijsluiter' van een condoom gelezen![]()
Waar te koop? zo goed als bij elke drogist.
Nee er is ook glijmiddel op basis van Olie, daarmee kan het condoom scheuren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:29 schreef xlalom het volgende:
[..]
Op middel van water. Waarom? Kans dat het eraf kan glijden?
Laatste keer dat ik bij de Etos binnen was hadden ze hetquote:Condoom is wel te verkrijgen bij de drogsterij, maar ook glijmiddel?
In Rotterdam hebben ze vast wel een Etos, ga ik vanuit.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:30 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Nee er is ook glijmiddel op basis van Olie, daarmee kan het condoom scheuren.
[..]
Laatste keer dat ik bij de Etos binnen was hadden ze het
Lef hebben om glijmiddel te vragenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef xlalom het volgende:
Moet ik alleen nog het lef hebben om er naar te vragen
Is het geen charmante vraag dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:55 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Lef hebben om glijmiddel te vragen![]()
Om te bungeejumpen of uit een vliegtuig te springen met een stuk doek, daarvoor heb je lef nodig
Dat moet je aan je sexpartner vragenquote:Op zondag 3 februari 2008 00:27 schreef xlalom het volgende:
Owja.. orale sex met glijmiddel, gaat dat samen?
Waarom ik vroeg naar glijmiddel & oraal; Kan zijn dat het een vies smaak heeft of dat er 'iets in zit' wat je niet mag 'innemen' (via de mond :p )quote:Op zondag 3 februari 2008 13:14 schreef Snakiej het volgende:
Ik heb hier Durex Play liggen, van dat tintelent spul (heel fijn), perfect veilig om te gebruiken met condooms, en ook voor orale seksspul smaakt naar mint (heb geproeft, niet bij mezelf natuurlijk
)
En dat ligt hier gewoon in de Carrefourals ge de ballen hebt om te neuqen, moet ge ook de ballen hebben voor zoiets
of op basis van siliconen, daardoor kan het ook scheuren,..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:30 schreef Keiichi het volgende:
Bij de kruidvat staat de massage-olie (2-in-1, is ook glijmiddel) van Durex (Play)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef xlalom het volgende:
Moet ik alleen nog het lef hebben om er naar te vragen
Mint van durex iig niet aan te radenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:23 schreef xlalom het volgende:
Kan je alle soorten glijmiddel gebruiken met een condoom? Of?
En natuurlijk, waar te koop in Rotterdam?
Des te makkelijker toch? Ze kennen je toch niet bij die drogisterij.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:15 schreef xlalom het volgende:
[..]
Waarom ik vroeg naar glijmiddel & oraal; Kan zijn dat het een vies smaak heeft of dat er 'iets in zit' wat je niet mag 'innemen' (via de mond :p )
Neuken doe je niet met een onbekende. Vragen naar een (sex)product doe je wel bij een onbekende.
Jep, krijg ik ook heel veel positieve berichten over!quote:Op maandag 4 februari 2008 02:35 schreef Adolecens het volgende:
Ik gebruik "Pjur Original"
Superspul! Glijdt heerlijk, te gebruiken als massage olie en glijmiddel, geeft geen branderig gevoel, ook niet als je per ongeluk in je ogen wrijft als je even jeuk hebt ofzo
Werkt ook icm condooms goed en het is niet zo'n opvallend "glijmiddel flesje", dus als dat naast je bed staat en gebruikt als massage middel, kan je gelijk alle plekjes meenemen en lekker insmeren... Heerlijk gevoel!
Ik koop dat spul in de betere erotheek, niet tekoop bij de Etos, maar als TS bij de Etos al niet durft te vragen naar glijmiddel, zal TS waarschijnlijk ook geen erotheek binnenlopen...
De glijmiddelen van Durex zijn aardig, maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:26 schreef Keiichi het volgende:
Gebruik het glijmiddel van Durex, nooit mis.
Je kunt niet alle glijmiddel gebruiken. Heb je wel eens de 'bijsluiter' van een condoom gelezen![]()
Waar te koop? zo goed als bij elke drogist.
Nope. Latex-safequote:Op zondag 3 februari 2008 15:19 schreef vamos1 het volgende:
[..]
of op basis van siliconen, daardoor kan het ook scheuren,..
Die is echt kutquote:Bij de kruidvat staat de massage-olie (2-in-1, is ook glijmiddel) van Durex (Play)
Is misschien makkelijker om naar te vragen voor je...
Waar koop je die nog tegenwoordig?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:30 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Mee eens. Get groene flesje intelt te veel, het rode flesje wordt na een tijdje branderig/overgevoelig. Best gewoon het blauwe pompflesje.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:25 schreef Ice_Tea het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen: als je voor die kleine flesjes glijmiddel van Durex kiest (al reeds aanbevolen in dit topic), ga dan voor het blauwe flesje, oftewel de neutrale. Die groene tintelt te veel aan je dop, waardoor je afgeleid raakt en veel minder van de vagina voelt. Dan nog het spul uit de rode/roze fles, hmm , ja dat stinkt gewoon
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |