Van hara weet ik al dat het gelogen is. Zal ik nu jouw fobo controlerenquote:Op donderdag 11 december 2008 10:53 schreef roooosje het volgende:
7. Wij zijn slim en innovatief
8. Daar is verder geen discussie over mogelijk
9. Daarnaast zijn we ontzettend aantrekkelijk
10. Ook daarover valt niet te twisten
11. Zullen we eerst eens kijken hoe het gaat, voordat we gaan miepen?
12.
Lieve schat,quote:foto Op donderdag 11 december 2008 11:12 schreef timmmmm het volgende:
Ik wilde er vandaag aan beginnen ja, maar ik ben lynda aan het vermaken op msn, en ik kan niet en ouwehoeren, en denken tegelijk. Om te denken heb ik alle concentratie nodig die ik op kan brengen
Maar inderdaad, hou er maar mee op. Ik vind het een onzinnige verplaatsing, en er moeten we hele goeie redenen zijn om dat te veranderen. We komen er dus toch niet uit
Waarvoor hulde en dankquote:foto Op donderdag 11 december 2008 12:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben sowieso al bezig met puike kwaliteitstopics
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/196674
Kan de crew deze user die even door de shredder tiefen? Bij afwijkende mening komt meneer weer met zijn gelul dat hij een mod gaat waarschuwen e.d. Erg topicverkrachtend. + Dat het een kutuser is. Win win.
Ik wil nog wel bijlezen of het wel en wee van Holloway, gewoon omdat het me interesseert. Sommige van Johan's posts zijn dan ook wel interessant om te lezen maar veelal is het geouweneel van heel lang geleden, of als je Mighty Google gebruikt niet eens waar of verzonnen. Dan de opmerkingen naar anderen waar hij net zoveel schuld aan heeft heeft mij de broek op mijn knieën doen zakken vandaag. Dus ja, ik heb mijn geduld verloren t.o.v. die kutuser.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb dat topic eens gelezen. Is die wel nodig? Het enige wat er het hele topic gebeurd is heen en weer getroll tussen die kutuser, die overigens bijvoorbeeld PMs post, wat officieel niet eens mag volgens mij, en de rest, die alleen maar komen melden hoe slecht voorgenoemde user is. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
klopt, maar niet iedereen beschouwt je als de meest betrouwbare inspiratiebron.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:15 schreef johan555 het volgende:
gisteren vertelde ik dat ik wist dat er een onderzoek zou komen en kreeg iedereen over me heen !
en wat blijkt vandaag ?![]()
Waarom is dat topic over de Kalpoe broers gesloten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ja jongens, we gaan hier niet verder met bashen hè? Het topic sloot niet voor niets, al dan niet tijdelijk.
We vonden dat er te veel Joran Topics waren. We overleggen vanmiddag even welke topics we weer opengooienquote:foto Op zaterdag 13 december 2008 11:41 schreef yyentle het volgende:
[..]
Waarom is dat topic over de Kalpoe broers gesloten?
Was dat nodig?
Of mag er hier niet over hun onschuld worden gesproken en daarom dan maar dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop