Ik vind het sowieso maar een relboeltje daar worden. Tevens vind ik het niet vervelend om een PM te krijgen wanneer het gezeik weer de overhand neemtquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/196674
Kan de crew deze user die even door de shredder tiefen? Bij afwijkende mening komt meneer weer met zijn gelul dat hij een mod gaat waarschuwen e.d. Erg topicverkrachtend. + Dat het een kutuser is. Win win.
Mwah, hij is best wel overtuigd van zijn zaak enzo, maar hij snapt FoK! volgens mij nog niet zo goed.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/196674
Kan de crew deze user die even door de shredder tiefen? Bij afwijkende mening komt meneer weer met zijn gelul dat hij een mod gaat waarschuwen e.d. Erg topicverkrachtend. + Dat het een kutuser is. Win win.
Wie is die debiel ook alweer op die manische avatar?quote:
Britney natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 19:50 schreef APK het volgende:
[..]
Wie is die debiel ook alweer op die manische avatar?
Nee het topic is er ook niet voor om een forum goed te laten lopen. Het forum is ervoor dat het topic goed op zijn plaats is en dat is hij hier totaal niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ja care, want dit topic is hier niet voor.
FB.
GC leverde geen extra spelers op. Misschien een paar in de afgelopen maanden, in ieder geval niet zoveel dat ie wel echt daar moest blijven. De meeste mensen komen hier via via.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:49 schreef -SG- het volgende:
Oke Hara jij je zin
[..]
Nee het topic is er ook niet voor om een forum goed te laten lopen. Het forum is ervoor dat het topic goed op zijn plaats is en dat is hij hier totaal niet.
Ik zie de link van maffiaspel --> Misdaad werkelijk waar niet.
Daar gaat dit spel dan ook echt niet voor zorgen, die ijdele hoop hebben wij ook niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Dit past niet in misdaad inderdaad. Dit is een serieus forum, Als je het weer leven in wil blazen, moet je dat niet hiermee doen. daarmee word je niet serieus genomen
Ik heb er wel last van anders zou ik het niet posten.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
GC leverde geen extra spelers op. Misschien een paar in de afgelopen maanden, in ieder geval niet zoveel dat ie wel echt daar moest blijven. De meeste mensen komen hier via via.
Het gaat erom dat het spel in de AT blijft, en daarvoor maakt het niet uit in welk subforum we zitten. Het spel heeft er geen last van, ik heb er geen last van en jij niet.
Ik stel dat het voor het spel zelf weinig uitmaakt.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:58 schreef timmmmm het volgende:
Jij hebt het steeds over dat GC niet beter is voor het spel. Maar jij verplaatst hem. Dat moet je dan doen als je denkt dat MIS beter is voor het spel. Anders slaan je argumenten nergens op.
Waarom is MIS dan beter voor het spel?
MIS hoeft echt niet alleen serieus te zijn hoor. Hell no. Feit is wel dat het extra users aantrekt ja, maar dat was niet de reden om m te verplaatsen. Maar blijkbaar houd jij je vast aan die theoriequote:Op donderdag 11 december 2008 09:08 schreef timmmmm het volgende:
Nou, wat ik vervelend vind is dat dit enkel gedaan wordt om jullie forum te helpen. We zaten goed in GC, nu moeten we ineens verplaatsen. Maar veel maakt het inderdaa niet uit hoor. Geef me alleen een goede reden waarom en spel in het MIS forum hoort. Dat zie ik namelijk echt niet. Hara zegt dan dat maffia misdaad is, maar het is niet echt hoor (). MIS hoort toch een serieus forum te zijn? Verder wordt er telkens gezegd dat GC niets toevoegde, en als anders blijkt, jullie hem terug zetten, maar om iets ergens naar toe te verplaatsen, moet je toch het idee hebben dat hij daar beter gaat. En ik zie dus echt niet wat MIS toegvoegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |