Dat sowieso. Maar ik ben niet zo weg van verwijderen van posts en daar volgens niets over zeggenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is eigenlijk dubbel en overbodig he
Ik ga het meenemen naar achterquote:Op zondag 10 februari 2008 20:29 schreef Caesu het volgende:
sub-forums kan je toch opdelen in subsub-forums?
een subsub-forum met grappige topics
een subsub-forum met serieuzere topics
want, hoe grappig de format van de tapes ook was.
het blijft een afschuwelijke zaak.
misschien handig voor het onderscheid.
Totdat wij uitgepraat zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:05 schreef Tim21 het volgende:
Tot wanneer blijft dit subforum actief?
Als je linkjes hebt, graag!quote:Op zondag 2 maart 2008 15:34 schreef BwennieBren het volgende:
Hoi,
Er is een dubbel topic deze Natalee Holloway (in the rebound) #11
Kan hij gesloten worden?
BVD
Overigens stoort het mij ontzettend wanneer mensen te term," je bent als een kanker op dit forum|" gebruiken en dat vervolgens een andere poster ook wordt uitgelachen wanneer deze zegt dat het hem/haar kwetst. Ik kan slechts hopen dat jullie dat ook zo zien en die post waarin diegene uit wordt gelachen door een poster -die zich schijnbaar daar speciaal daarvoor heeft aangemeld vandaag-, dan ook weggehaald kan worden. Nogmaals bedankt.
quote:
Op dit moment... Petre en ikquote:Op woensdag 9 april 2008 18:40 schreef mash_ het volgende:
Wie zijn eigelijk de mods? ik heb de 2 mods die in die anderen tt staat nog nooit gezien?
Ok tnxsquote:Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op dit moment... Petre en ikZoals je weet zijn we bezig met vervanging.
Ikquote:Op woensdag 9 april 2008 18:40 schreef mash_ het volgende:
Wie zijn eigelijk de mods? ik heb de 2 mods die in die anderen tt staat nog nooit gezien?
Hoi, ik Tmaatje ben het tweede modjequote:Op woensdag 9 april 2008 18:40 schreef mash_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |