Dat sowieso. Maar ik ben niet zo weg van verwijderen van posts en daar volgens niets over zeggenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is eigenlijk dubbel en overbodig he
Ik ga het meenemen naar achterquote:Op zondag 10 februari 2008 20:29 schreef Caesu het volgende:
sub-forums kan je toch opdelen in subsub-forums?
een subsub-forum met grappige topics
een subsub-forum met serieuzere topics
want, hoe grappig de format van de tapes ook was.
het blijft een afschuwelijke zaak.
misschien handig voor het onderscheid.
Totdat wij uitgepraat zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:05 schreef Tim21 het volgende:
Tot wanneer blijft dit subforum actief?
Als je linkjes hebt, graag!quote:Op zondag 2 maart 2008 15:34 schreef BwennieBren het volgende:
Hoi,
Er is een dubbel topic deze Natalee Holloway (in the rebound) #11
Kan hij gesloten worden?
BVD
Overigens stoort het mij ontzettend wanneer mensen te term," je bent als een kanker op dit forum|" gebruiken en dat vervolgens een andere poster ook wordt uitgelachen wanneer deze zegt dat het hem/haar kwetst. Ik kan slechts hopen dat jullie dat ook zo zien en die post waarin diegene uit wordt gelachen door een poster -die zich schijnbaar daar speciaal daarvoor heeft aangemeld vandaag-, dan ook weggehaald kan worden. Nogmaals bedankt.
quote:
Op dit moment... Petre en ikquote:Op woensdag 9 april 2008 18:40 schreef mash_ het volgende:
Wie zijn eigelijk de mods? ik heb de 2 mods die in die anderen tt staat nog nooit gezien?
Ok tnxsquote:Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op dit moment... Petre en ikZoals je weet zijn we bezig met vervanging.
Ikquote:Op woensdag 9 april 2008 18:40 schreef mash_ het volgende:
Wie zijn eigelijk de mods? ik heb de 2 mods die in die anderen tt staat nog nooit gezien?
Hoi, ik Tmaatje ben het tweede modjequote:Op woensdag 9 april 2008 18:40 schreef mash_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop