dan zou ik op z,n minst een modje of FA mee laten doen, hebben jullie zo je eigen forum...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als Joran morgenavond de dans ontspringt zou het tijdelijke karakter inderdaad wel eens kunnen veranderen.
Mên, ik ga ook iemand laten verdwijnen, dan krijg ik eindelijk een eigen subforum hier..
Misschien was het wel de waarheid, want beide topics gingen stuk! FOK! betrokken in complot?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
En het was zo'n leuke theorie.
Kaput jah, kan iek niet maken helaasch.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Staat nog steeds in de topiclist, nu twee keer zelfs.
Eens...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:41 schreef Jordy-B het volgende:
Peter R. de Vries is onderdeel van links mediacomplot.
Hoezo "opgeschoond"? Zet dat onzintopic gewoon op slot, joh...
Kloptquote:Op zondag 3 februari 2008 00:01 schreef Cheiron het volgende:
Klopt het dat dit forum nog niet uit de AT te halen is?
Jij vindt het geen belachelijke stelling?quote:
Precies. Als TS dit wil bespreken, moet dat ook mogelijk zijnquote:Op zondag 3 februari 2008 00:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij vindt het geen belachelijke stelling?
Oh wacht... je bent ook moderator van Brave New World...
Mag in het livetopicquote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef dubidub het volgende:
Waarom is m'n topic dicht?
't was meer met een knipoog, naar de bullshit die HVN liep te verkondigen. Dat Aruba reikhalzend ernaar uitkijkt. Het wordt er nota bene niet eens uitgezonden!quote:
quote:
Wat een onzin slotje.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben het zowaar helemala met je eens
Ook deze gaat dicht... behoorlijk respectloos dit.. Maar eens zien hioe iedereen hier zelf reageert als je kind vermist is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |