omdat het hiert geen ONZ is gok ik zoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom is mijn toffe theorietopic dicht
Dus dit moet echt serieus een compleet subforum voor die drophannes worden?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
omdat het hiert geen ONZ is gok ik zo
gemerged met die andere, ff zoekenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waar is mijn topic met poll?
Ja, ik weet dat ik te laat was.
Primaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
gemerged met die andere, ff zoeken
edit: deze [Poll] Schuldig? Of toch niet?
Dacht ik welquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:22 schreef Insomaniac het volgende:
Tofste tijdelijke forum ever.
Ach ik zie dit nog wel permanent worden hoor. VBL en zo begonnen ook ooit als tijdelijk forum maar zijn er ook nog steeds.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:22 schreef Insomaniac het volgende:
Tofste tijdelijke forum ever.
Als Joran morgenavond de dans ontspringt zou het tijdelijke karakter inderdaad wel eens kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:40 schreef Marble het volgende:
[..]
Ach ik zie dit nog wel permanent worden hoor. VBL en zo begonnen ook ooit als tijdelijk forum maar zijn er ook nog steeds.
Nee.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:02 schreef Cahir het volgende:
Lekker ding
Mag dit een kick naar ONZ krijgen en weer opengaan alstublieft?
Staat nog steeds in de topiclist, nu twee keer zelfs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop