Britney wordt lastig of ze moeten het wel heel snel oplossen in de film in elkaar draaienquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:53 schreef SunChaser het volgende:
Britney als Natalee, Maculy Culkin als Joran
Misschien kan ze zelfmoord plegen ín de film.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:56 schreef fokkefokkema het volgende:
[..]
Britney wordt lastig of ze moeten het wel heel snel oplossen in de film in elkaar draaien
Natalee een lekker wijf?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:57 schreef DaanA het volgende:
Ik zie een film voor me waarin Joran Natalee 100 keer kloont.
100 lekkere wijven.![]()
Blijft de vraag: wie gaan die 100 lekkere wijven spelen?
Dat kan niet, want Hayden is onsterfelijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Hayden als Natalee
Met alle respect dit is een lekker wijf....Natalee kon daar alleen maar van dromen..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:59 schreef Marble het volgende:
Hayden zou ook een goede Natalee kunnen zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:52 schreef Roi het volgende:
Matt Demon
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:50 schreef Marble het volgende:
Heel Hollywood staat natuurlijk reeds in de startblokken om dit epische verhaal te verfilmen. Ik heb gehoord dat o.m. Martin Scorsese en Steven Spielberg al interesse hebben getoond in de filmrechten. Nu rijst dus de belangrijke vraag wie er gecast moeten worden voor de hoofdrollen. Doe hier uw suggesties!
TS begint wel. Mij lijken ideaal:
Karen Walker (geblondeerd) als "Beth Holloway Twitty"
Kan nu al niet meer mis gaan deze blockbuster.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:50 schreef Marble het volgende:
Philip Seymour Hoffman (rechts) als "Peter R. de Vries"
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat kan niet, want Hayden is onsterfelijk.
Natalie meldde ook dat ze nog leefde: Ik leef nog hoor!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:14 schreef JoranVanDerSloot het volgende:
Gewoon ikzelf natuurlijk, want ik word vrijgesproken
quote:
Veel te lekker. Ik dacht eerder aan Trol Spelling:quote:Op zondag 3 februari 2008 12:37 schreef Eva4Evah het volgende:
[ afbeelding ]
Rachel McAdams als Natalee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |