quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:37 schreef Keuntje het volgende:
Schuldig waaraan? Moord, Dood door schuld, dumpen van lichaam???
Die heeft Nathalie opgegetenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:51 schreef Noorseviking het volgende:
Wat heeft die haai ermee te maken.
Vond hem wel toepasselijk met de zee en zoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:51 schreef Noorseviking het volgende:
Wat heeft die haai ermee te maken.
Ohja... ze is naar de haaien.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Vond hem wel toepasselijk met de zee en zo.
spuit 11.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:58 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ohja... ze is naar de haaien.
Niet grappig.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:44 schreef Drugshond het volgende:
Voor de vrouwelijke winnaars heeft FOK! nog een extra prijsje kunnen bemachten.
SMS DOOD naar 0900-510 460 6447 en wellicht ben je wel de gelukkige die de volgende keer spoorloos verdwijnt op Aruba.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:33 schreef waht het volgende:
Onschuldig...
..totdat het tegendeel bewezen is.
Serieus, is dit nou zo moeilijk om te begrijpen?
Al die vreselijke emoties die er in een zaak als deze rond worden gesmeten door het 'klootjesvolk'. Waar uiteraard mooi op in wordt gespeeld door bepaalde lieden.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:49 schreef Happel het volgende:
Onschuldig.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 3 februari 2008 08:38 schreef sartana13 het volgende:
Ik denk dat hij schuldig is aan het laten verdwijnen van het lichaam.
wat ik begrepen heb uit de berichten (die je natuurlijk ook met een klontje zout moet nemen, maar ik heb geen zin om me erin te verdiepen), is dat dat op de antillen geen misdrijf is, derhalve kun je er ook niet schuldig aan zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 08:38 schreef sartana13 het volgende:
Ik denk dat hij schuldig is aan het laten verdwijnen van het lichaam.
Oh krijgen we dat weer.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:44 schreef crohntje het volgende:
[..]
Jij voelt je verheven boven de andere?
gelukkig hebben tokkies als jij, die de campingzender aanbidden, geen kans om rechter te worden.quote:
Idioot wie zegt dat ik SBS aanbidt? nee dan heb je mooi mis..ik kijk nooit naar SBS nu moet het wel omdat Peter R daarkomt.. Snap je slimmerik maar niet heusquote:Op zondag 3 februari 2008 16:06 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
gelukkig hebben tokkies als jij, die de campingzender aanbidden, geen kans om rechter te worden.
precies, obstructie van een onderzoek enzo...quote:Op zondag 3 februari 2008 14:28 schreef BabblingBrook het volgende:
Joran is een domme jongen. Ook door het vertellen van neppe bekentenissen kan je in de cel belanden.
-wegwezen jij-quote:Op zondag 3 februari 2008 16:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Idioot wie zegt dat ik SBS aanbidt? nee dan heb je mooi mis..ik kijk nooit naar SBS nu moet het wel omdat Peter R daarkomt.. Snap je slimmerik maar niet heus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |