Ooh... zo af en toe is het best leuk om dat weer eens terug te luisteren...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:19 schreef Cahir het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=XrR-DRTNqZc&feature=related
Ik luister opeens weer naar Boyzone, New Kids on The Block enzo
'k Heb samen met huisgenoot echt dubbel gelegen van 't lachen, de traantjes op onze wangetjes.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:15 schreef Ang3l het volgende:
Piuwiui... nou. Nee. Totaal niet mijn humor. Te flauw voor woo
Ja he. En damn, hij kon wel lekker danson ook nog.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:46 schreef MrBrightside het volgende:
Nigel was leuk vanavond in Idols.
Nigelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja he. En damn, hij kon wel lekker danson ook nog.
Ik dacht bij de Trailer al dat het nooit een goeie film kon worden. Een hele film dat zich afspeelt in een kleine supermarkt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:02 schreef Coastertommm het volgende:
Haha, dat nageschroniseerde gedoeGeniaal.
Ga trouwens niet naar The Mist, die 7 februari in de bioscoop komt. Was blij dat ik er gratis heen was, want het is echt niet een goede film.
Een van de audiotracks op de dvd bevat wat ze écht zeggen... slaat helemaal nergens opquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:02 schreef Coastertommm het volgende:
Haha, dat nageschroniseerde gedoeGeniaal.
En nu zie ik dat dus voor me...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Zie je zo al langs de zijlijn staan hupsen met je pompoms.
En TMM.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:42 schreef Cahir het volgende:
Alleen jij en Angel toch?
net als TMM kon ik ook uit de omstreken vandaanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:42 schreef Cahir het volgende:
Alleen jij en Angel toch?
Klopt, maar dat stelde je ook niet:quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:37 schreef Cahir het volgende:
Best veel mensen uit dit topic komen uit Rdam.
Vergat ik toch zomaar Jerre en m'n eigen collegaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee nog meer. Jerruh ook, TMM uit de buurt, DR34M3R ook uit de buurt, en zo zijn er nog wel een paar.
en Nuvole en LGE en Cybart ook uit de omstrekenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee nog meer. Jerruh ook, TMM uit de buurt, DR34M3R ook uit de buurt, en zo zijn er nog wel een paar.
Ja toch vreemd dat dan altijd de randstad gekozen wordt voor meets omdat daar "de meeste wonen en dan de minste hoeven te reizen". Hoezo vertekend beeldquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:52 schreef Cybart het volgende:
Brabant wins.....totaly !
omdat er hier over het algemeen geen zak te beleven is?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja toch vreemd dat dan altijd de randstad gekozen wordt voor meets omdat daar "de meeste wonen en dan de minste hoeven te reizen". Hoezo vertekend beeld(en hoezo stereotyperend
)
M.u.v. een aantal natuurlijk he. CDP, Vlarpje, Wizarddragon, Wonderer .... ik vergeet er vast een aantal die nu boos wordenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij komen de tóffe mensen ook juist uit brabant, als ik het zo zie.
The 70's showquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:57 schreef Cybart het volgende:
zo leuk om op bedrijfsfeestjes te doen
damn, dat was een leuke avond/nacht/ochtend/middag/avond in december....
it owns....quote:
Ja, maar dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen. Misschien had ik het anders moeten formulerenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
M.u.v. een aantal natuurlijk he. CDP, Vlarpje, izarddragon, Wonderer .... ik vergeet er vast een aantal die nu boos worden
Zoals "de meeste leuke mensen komen uit Brabant"quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen. Misschien had ik het anders moeten formuleren.
Ik mag hópen dat je dat niet serieus meent.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
M.u.v. een aantal natuurlijk he. CDP, Vlarpje, Wizarddragon, Wonderer .... ik vergeet er vast een aantal die nu boos worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |