Ooh... zo af en toe is het best leuk om dat weer eens terug te luisteren...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:19 schreef Cahir het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=XrR-DRTNqZc&feature=related
Ik luister opeens weer naar Boyzone, New Kids on The Block enzo
'k Heb samen met huisgenoot echt dubbel gelegen van 't lachen, de traantjes op onze wangetjes.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:15 schreef Ang3l het volgende:
Piuwiui... nou. Nee. Totaal niet mijn humor. Te flauw voor woo
Ja he. En damn, hij kon wel lekker danson ook nog.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:46 schreef MrBrightside het volgende:
Nigel was leuk vanavond in Idols.
Nigelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja he. En damn, hij kon wel lekker danson ook nog.
Ik dacht bij de Trailer al dat het nooit een goeie film kon worden. Een hele film dat zich afspeelt in een kleine supermarkt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:02 schreef Coastertommm het volgende:
Haha, dat nageschroniseerde gedoeGeniaal.
Ga trouwens niet naar The Mist, die 7 februari in de bioscoop komt. Was blij dat ik er gratis heen was, want het is echt niet een goede film.
Een van de audiotracks op de dvd bevat wat ze écht zeggen... slaat helemaal nergens opquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:02 schreef Coastertommm het volgende:
Haha, dat nageschroniseerde gedoeGeniaal.
En nu zie ik dat dus voor me...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Zie je zo al langs de zijlijn staan hupsen met je pompoms.
En TMM.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:42 schreef Cahir het volgende:
Alleen jij en Angel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |