abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56484156
Ik ben vrij gespierd en met vrij gespierd bedoel ik flink gespierd. Ik loop best vaak door mijn stad (Arnhem) en echt alle meiden kijken dan naar me, omdat ze mijn spieren zo mooi vinden denk ik, maar voor mij is het gewoon een sport (fitness). Ik doe het helemaal niet om de aandacht te trekken van al die meiden, want ja ik ben zoals ze dat noemen een 'pompy', ja ik ben dus homoseksueel. Het leven van een homoseksueel is zwaar, want altijd rijst die vraag op: Ben ik later niet alleen? Blijf ik niet alleen achter? en sterf ik een eenzame dood, daarom is de gayscene nu heel erg gericht op spieren.

Iedereen in de scene wil er op zijn best uitzien, zodat je niet alleen achter blijft. Voor een hetero is dat makkelijk en misschien ook moeilijk voor te stellen. Zelfs de grootste 'kneus' komt uiteindelijk aan een vrouw en worden dan gebonden door kinderen. Ik zeg niet dat het daar altijd goed gaat, maar de gayscene is een stuk minder monogaam dan de meeste van jullie zouden denken. Er zijn veel oude rotten, oude matrozen die azen op jong vlees en dan doel ik op gespierd vlees.

Ik ben vorig jaar begonnen met een anabolen kuur(dbol). De resultaten zijn goed. Ik krijg op dit moment veel aandacht van mannen in de scene zelfs de oude rotten waar ik net over sprak zien me graag komen. Aan die jonge gasten heb je niks, zijn helemaal niet serieus. Kijk ik ben nog student en kan daarom wel een 'suikeroompje' gebruiken. Een echte man die voor me zorgt en die me zo af en toe alle hoeken van de kamer laat zien.

Om even terug te komen op die anabolen... ik heb veel klachten, maar ik moet het blijven gebruiken anders blijf ik alleen achter. Ik wil het liefst adviezen horen van andere homoseksuele die dezelfde druk ervaren als ik en tegen beter weten in toch aan een anabolenkuur beginnen, daarnaast zijn er misschien mensen die mensen kennen met dezelfde problemen en ook mee kunnen praten hier.

Alvast bedankt,

Een bezorgde homo
  zaterdag 2 februari 2008 @ 19:58:11 #2
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56484198
Er zijn zoveel ingangen om dit topic belachelijk te maken dat ik het maar laat...
  zaterdag 2 februari 2008 @ 19:58:28 #3
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_56484206
Zo, eindelijk weer een narcist in R&P.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zaterdag 2 februari 2008 @ 19:58:49 #4
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_56484212
En wat Hephaistos. zegt.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_56484216
Is dit serieus?
pi_56484218
Oh god. Misschien is je ego ook een beetje opgepompt.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 20:01:20 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56484276
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 19:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Er zijn zoveel ingangen om dit topic belachelijk te maken dat ik het maar laat...
Potentieel goed topic.
* Papierversnipperaar bier en chips pakt
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56484309
dude
Ik zwaai naar dieren.
pi_56484329
pi_56484356
pi_56484365
Nee, heren, dit kan niet anders dan een kloon zijn. If it's too good to be true, then it's too good to be true.
pi_56484381
pi_56484387
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 20:04 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
GMTA
pi_56484427
Zijn er dan geen homo's die van jongens houden, die gewoon zijn? Homo's die om iemands karakter geven?
Verwijderd door Admin.
pi_56484453
Niet dat deze reacties mij 1 stap verder helpen.....
  zaterdag 2 februari 2008 @ 20:08:35 #16
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_56484469
een pompy??

damn ik wordt oud... kan t allemaal niet meer bijhouden geloof ik...
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_56484501
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 20:06 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Zijn er dan geen homo's die van jongens houden, die gewoon zijn? Homo's die om iemands karakter geven?
Nou ja wat het is.. wij homo's zijn heel sterk op uiterlijk gericht en doen het heel erg snel met elkaar. Het is gebruikelijk dat we na een avondje stappen bij elkaar het bed induiken. We doen over het algemeen niet zo moeilijk (mannen onder elkaar). Wil je meedoen in de scene dan moet je er gewoon goed uitzien, karakter komt later pas.
pi_56484547
TS, ik heb echter geen idee uit welk hoopje samengesmolten XX spermacellen je bent voortgekomen, maar:

- Er zijn genoeg gaybars
- We hebben al teveel mediageile aandachtshoeren in de vorm van mannelijke lokeendjes gezien
- Anabolen en andere steroïdes zijn erg slecht voor het menselijk lichaam

Dat laatste baart me nog het minst zorgen voor jou.
Google is your friend, abuse your friends
pi_56484575
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 20:09 schreef Seeyounelson het volgende:
Nou ja wat het is.. wij homo's zijn heel sterk op uiterlijk gericht en doen het heel erg snel met elkaar. Het is gebruikelijk dat we na een avondje stappen bij elkaar het bed induiken. We doen over het algemeen niet zo moeilijk (mannen onder elkaar). Wil je meedoen in de scene dan moet je er gewoon goed uitzien, karakter komt later pas.
Dat snap ik. Maar aan de andere kant, kun je niet specifiek op zoek gaan naar een timide verlegen homo? Dat je vervolgens tegen 'm zegt: nee ik ga niet met je neuken. Laten we elkaar eerst even kennen.

Waarom is dat geen optie?
Verwijderd door Admin.
pi_56484631
Ik heb een vrij grote lul, maar dan bedoel ik ook echt een flinke lul hoor!
pi_56484686
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 20:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb een vrij grote lul, maar dan bedoel ik ook echt een flinke lul hoor!
Ik heb een buurman die heet Hans. Hij heeft ook een lul.

Maakt hem dat een hansworst?
pi_56484692
Ik heb zonet hardop gelachen sinds lange, lange tijd. Dank je wel TS!
We'll keep on whispering our mantras.
pi_56484757
Ik heb een perfecte radar voor wie glashard aan het liegen is, en wie niet.

Zo kan ik jullie met 100% zekerheid vertellen dat Seeyounelson serieus bezig is .
Verwijderd door Admin.
pi_56484777
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 20:16 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Ik heb een buurman die heet Hans. Hij heeft ook een lul.

Maakt hem dat een hansworst?
Nope
pi_56484815
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 20:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Nope
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: