Ik weet het niet. Ik twijfel ook hoor. Ik kan me niet voor stellen da tze zitten te wachten op negatieve publiciteit......quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat vrouwenworstelen wel eens op tv gezien, een hoop show en bombarie![]()
Ja, hij moet het maar flink in zijn broek doen; die Yuri zit er niet mals uit. Ik vind dit wel leuk en ik hoop niet dat er weer een addertje onder het gras zit (Brian laten winnen).
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:22 schreef Py het volgende:
[..]
Brian helemaal in de puinpoeier terug.![]()
Dattie door een rietje moet eten
Als jij 100 pc's inzet dan gooi ik er 50 PSP's tegenaan, deal?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:22 schreef coldstar het volgende:
Misschien leuk een weddenschap in te zetten hier.....
Ik zet 100 pc in dat Brain wint hhahahaha
Ja daaaag! Dit kost m geld! een ton en 1000 van zn borg! Kom nou! Oog om oog, tand om tand!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
Jaap heeft de pest in, Brian heeft een schaakbord gesloopt. St. Brian gaat een nieuw schaakbord voor hem bestellen.
Even in de gaten houden wanneer hij dat gaat doen, pichiri Brian.
Volgens een user hier gisteravond is Yuri niet van de omkoperij maar ja. Als Ome Sjon met flappen gaat lopen zwaaien weet je het nooit. Dat hele K1 gedoe hangt aan elkaar van criminelen dus omkoperij zal dan ook wel schering en inslag zijn. Of ben ik nu bevooroordeeld?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:21 schreef Disana het volgende:
Ik vind dit wel leuk en ik hoop niet dat er weer een addertje onder het gras zit (Brian laten winnen).
Doe ik 25 dvd's!!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:26 schreef Py het volgende:
[..]
Als jij 100 pc's inzet dan gooi ik er 50 PSP's tegenaan, deal?
Geen idee, ik baad in onschuld want ik heb er de ballen verstand van. Maar als ik Brian zo zie, neemt ie het bloedserieus en gaat het, als het eerlijk gespeeld mag worden, een hard gevecht worden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens een user hier gisteravond is Yuri niet van de omkoperij maar ja. Als Ome Sjon met flappen gaat lopen zwaaien weet je het nooit. Dat hele K1 gedoe hangt aan elkaar van criminelen dus omkoperij zal dan ook wel schering en inslag zijn. Of ben ik nu bevooroordeeld?
Goh, wat weinig....maar goed, wa tis de tegen dealquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:26 schreef Py het volgende:
[..]
Als jij 100 pc's inzet dan gooi ik er 50 PSP's tegenaan, deal?
Gij wel jaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Desnoods sla ik hem (Don Diego) Poeder![]()
Hij gaat met zijn middelvinger opgestoken zeker niet voor het respect. Oh, zal wel tv zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Vechten in een ring heeft totaal niks met agressie te maken, alleen met respect en concentratie.... maar zo te zien gaat Brian helemaal voor de aggressie.
Geldt dat ook voor K1 gevechten, ik heb er geen verstand van? Het ziet er nogal agressief uit en Hondenkop vertelde van de week dat hij zijn boksers, voordat ze de ring in gaan, motiveert met de woorden: Je bent een kankerneger, denk aan je kutfamilie als je je tegenstander slaat (iets van die strekking). Doet me niet echt denken aan repect en concentratie.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Vechten in een ring heeft totaal niks met agressie te maken, alleen met respect en concentratie.... maar zo te zien gaat Brian helemaal voor de aggressie.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:35 schreef Py het volgende:
[..]
Gij wel ja![]()
Ik zou hem ook wel een corrigerend tikje willen geven![]()
Maar het best is als hij door een vrouw in elkaar gebeukt zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |