quote:Op maandag 4 februari 2008 21:53 schreef fransbreda het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet painten,niet zeiken.![]()
*proestquote:
hehequote:
toffe gevangenisquote:Op maandag 4 februari 2008 21:53 schreef fransbreda het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
mooi zegquote:Op maandag 4 februari 2008 21:53 schreef fransbreda het volgende:
[ afbeelding ]
Matigquote:Op maandag 4 februari 2008 23:50 schreef Appelperenstroop het volgende:
Ik heb er een liedje over geschreven, omdat mij dat helpt met de verwerking hiervan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind het wel wat hebbenquote:Op maandag 4 februari 2008 23:50 schreef Appelperenstroop het volgende:
Ik heb er een liedje over geschreven, omdat mij dat helpt met de verwerking hiervan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest lachen om de kanker vette bootquote:Op maandag 4 februari 2008 23:50 schreef Appelperenstroop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:'Natalee bezweek aan prostaatvocht'
door een onzer verslaggevers
AMSTERDAM - Natalee Holloway is direct na de daad in Joran van der Sloots armen gestorven doordat haar lichaam niet bestand was tegen het prostaatvocht dat Van der Sloot afscheidde. Dat is de stellige overtuiging van de Rotterdamse hoogleraar dermatologie prof. dr. Ernst Stolz (68).
Is dat bericht serieus dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:40 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
![]()
Als dit niet paintwaardig is weet ik het ook niet meer.Ik kan alleen zo snel niet iets verzinnen.
Wel, ik vind het nogal bizar, maar oordeel zelf:quote:
En toen ging hij d'r op stampen?quote:
Telegraaf he! Maar goed, idd vreemd bericht..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:16 schreef Mardoek50 het volgende:
Wel, ik vind het nogal bizar, maar oordeel zelf:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rostaatvocht___.html
Ja, niet de meest betrouwbare bron, maar toch...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:43 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Telegraaf he! Maar goed, idd vreemd bericht..
Goeie!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:59 schreef jippii_ het volgende:
Professor pleit Joran vrij!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:23 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Goeie!![]()
----------------------------------
Ook één gemaakt:
[ afbeelding ]
Geniaal!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:24 schreef ShinobizWinter het volgende:
[ afbeelding ]
Natalee zat aan zijn penis..
Onnodig lange laadtijd en overbodige aankondigingspost voor deze zeer matige 'grap'.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:24 schreef lipboutje het volgende:
heb deze nog op het web gevonden!!
http://healsoappearstohaveparkinsons.ytmnd.com/
lange laadtijd? heb jij nog 33k modem dan?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:41 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Onnodig lange laadtijd en overbodige aankondigingspost voor deze zeer matige 'grap'.
Nee man, ik heb heel het net op cd-i staan.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:45 schreef lipboutje het volgende:
[..]
lange laadtijd? heb jij nog 33k modem dan?
whehhequote:
Paintskillz rulequote:Op donderdag 7 februari 2008 12:33 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Ook maar eens leuk gedaan, ahem[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |