Onnodig lange laadtijd en overbodige aankondigingspost voor deze zeer matige 'grap'.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:24 schreef lipboutje het volgende:
heb deze nog op het web gevonden!!
http://healsoappearstohaveparkinsons.ytmnd.com/
lange laadtijd? heb jij nog 33k modem dan?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:41 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Onnodig lange laadtijd en overbodige aankondigingspost voor deze zeer matige 'grap'.
Nee man, ik heb heel het net op cd-i staan.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:45 schreef lipboutje het volgende:
[..]
lange laadtijd? heb jij nog 33k modem dan?
whehhequote:
Paintskillz rulequote:Op donderdag 7 februari 2008 12:33 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Ook maar eens leuk gedaan, ahem[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:58 schreef juztin_time het volgende:
Je moet die coños goed schudden voor gebruik, man!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:18 schreef Madelon03 het volgende:
[ afbeelding ]
coño die uil is viessssssssssss
Uilus VenderSLoet
en liegen natuurlijk.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:28 schreef TheSorrow het volgende:
Horen, zien & zwijgen, biatch!
Dit kwam in me op na het zien van bovenstaande:quote:
Kanker op met je spam ofzoquote:Op maandag 11 februari 2008 18:02 schreef Edammerkaassie het volgende:
Heeft iemand deze bizarre foto van Joran al eens gecheckt?Het gaat om de foto "Gettin crazy with Arthur"...ziet er best bizar uit!!
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=84094091
En dan die zelfverheerlijking: I love being me etc …
Die rechter is toch Kees Prins van Jiskefet?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:00 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ] Sjezus, Peter....[ afbeelding ]
Ja, Edgar in die seriequote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:06 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Die rechter is toch Kees Prins van Jiskefet?
Ja! Of je leert natuurlijk gewoon ff hoe je een plaatje post, kereltje.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:54 schreef jippii_ het volgende:
Joran heeft zijn kaarten goed uitgespeeld!
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |