Gezellig, zal ik je even mailen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Zojuist een mailtje gehad van Neostrada dat zij nu ook de optie bieden om van automatische incasso gebruik te maken.
Nu is daar niets mis mee maar de manier waarop het mailtje is verstuurd wel.
In de CC staan nammelijk alle adressen naar wie dit mailtje is verstuurd, en dat zijn er 1332...
Hier zijn spammers nu dol op.......
verkoop de adressen door aan een andere grote hoster, die zijn vast geïnterresseerdquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Zojuist een mailtje gehad van Neostrada dat zij nu ook de optie bieden om van automatische incasso gebruik te maken.
Nu is daar niets mis mee maar de manier waarop het mailtje is verstuurd wel.
In de CC staan nammelijk alle adressen naar wie dit mailtje is verstuurd, en dat zijn er 1332...
Hier zijn spammers nu dol op.......
www.one.com ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:25 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik zoek een plek om een mogelijk nieuw forum te hosten. Geld is inprincipe geen probleem maar niet te duur zou fijn zijn. Als iemand tips heeft voor het opstarten hoor ik het graag.
Serverspace: 50 mb
Dataverbruik verwacht: minimaal 10 gig per maand
Dit zijn schattingen omdat de voorganger van dit forum dit draaide.
http://www.nextreme.nl tijdelijke 3 maanden gratis webhosting.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:25 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik zoek een plek om een mogelijk nieuw forum te hosten. Geld is inprincipe geen probleem maar niet te duur zou fijn zijn. Als iemand tips heeft voor het opstarten hoor ik het graag.
Serverspace: 50 mb
Dataverbruik verwacht: minimaal 10 gig per maand
Dit zijn schattingen omdat de voorganger van dit forum dit draaide.
Het hoeft geen echte 'webshop' met winkelwagentje en zo te zijn. Het bestellen of informatie vragen gaat gewoon via de mail want dat lijkt mij het makkelijkste. Wel wil ik een:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat wil je oom met die website gaan doen?
Messen verkopen?
Of alleen informatie geven over hoe hij ze maakt en waar ze te koop zijn?
Foto Galerij met messen?
"een website" is nogal een algemene term. Heb wat meer info nodig
Ik heb een beetje zitten vergelijken en CMS lijkt me het handigste. Joomla lijkt me erg handig en ziet er ook een stuk beter uit dan wat je met dreamweaver of zo kan maken. Alleen heb ik dan wel een host nodig die Joomla al vast geinstalleerd heeft zodat ik meteen bij dat configuratiescherm kan komen. Weet je nog een goede host en hoeveel ruimte en bandwith heb ik ongeveer nodig denk je?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Kan je 2 dingen doen.
Je website puur uit .html / .css opbouwen (elke pagina is een apart bestand)
Niet echt ingewikkeld als je een wysiwyg editor gebruikt. Tekst opmaken en klaar.
Of een CMS (content management system) zoeken.
Simpelweg betekend dit dat je eenmalig een aantal bestanden naar je server upload en een database aanmaakt waar het systeem zijn informatie kan opslaan.
Vervolgens kan je de content via je het controlepaneel van het CMS invoeren en foto's en dergelijken uploaden.
Met dreamweaver maak je dingen als Joomlaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje zitten vergelijken en CMS lijkt me het handigste. Joomla lijkt me erg handig en ziet er ook een stuk beter uit dan wat je met dreamweaver of zo kan maken. Alleen heb ik dan wel een host nodig die Joomla al vast geinstalleerd heeft zodat ik meteen bij dat configuratiescherm kan komen. Weet je nog een goede host en hoeveel ruimte en bandwith heb ik ongeveer nodig denk je?
Een "echte" webshop is juist heel makkelijk: osCommerce.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het hoeft geen echte 'webshop' met winkelwagentje en zo te zijn. Het bestellen of informatie vragen gaat gewoon via de mail want dat lijkt mij het makkelijkste. Wel wil ik een:
Dus als ik daar een pakket neem, kan ik via die control panel joomla installeren. Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Met dreamweaver maak je dingen als Joomla
Aan de host die ik hierboven ook al aan rade heb jij denk ook genoeg.
Er draait standaard Installatron op de server dus met een paar klikken heb je Joomla geïnstalleerd. (hier kan jehet control panel proberen: http://www.antagonist.nl/pages/directadmin/ )
Als je uptime garantie wilt of telefoon helpdesk zou je wat anders kunnen nemen zoals Argeweb of Leaseweb maar dan ben je gelijk een stuk duurder uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |