He C4quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
He C4. De dienst begint weer?
Ik moest echt even een paar keer kijken wat er nou fout aan is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh, de uitdrukking "met je kop boven het maisveld" kende ik nog niet
Dat zul je altijd zien. Ben ik niet thuis en dan ben jij er.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:32 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik zit thuis.
quote:Op zondag 3 februari 2008 00:35 schreef Cobra4 het volgende:
Dat zul je altijd zien. Ben ik niet thuis en dan ben jij er.
Mijn huis woont in Huizen.quote:
quote:
Valt haast geen zak te beleven. Alleen al voor de dichtsbijzijnde kroeg moet ik 15 minuten fietsen! Ik wil gewoon een kroeg op kruip afstand.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:42 schreef wyccie het volgende:
Ben er wel eens geweest. Gewoon klein stadje/groot dorp. Ik denk dat dat niks voor mij is.
Ik moest toch echt een dak boven mijn hoofd hebben. En er viel niet veel te kiezen.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:45 schreef wyccie het volgende:
Waarom woon je daar dan ook?
Dat lijkt me net zoiets als Huizen eigenlijk. Ik zou niet meer terug willen naar de 'periferie'.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:47 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moest toch echt een dak boven mijn hoofd hebben. En er viel niet veel te kiezen.
Maar zodra ik de kans krijg ga ik weer terug naar mijn goede oude Weesp.
Op dit moment zeg ik dat ik dan beter gewoon in Amsterdam zelf kan wonen in plaats in een stadje buiten Amsterdam.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
In Weesp hebben ze tenminste nog leuke kroegen in het oude centrum. En lekker dichtbij A'dam natuurlijk.
Ik vind het een schitterende stad om in uit te gaan, maar ik zou niet in Amsterdam willen wonen.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op dit moment zeg ik dat ik dan beter gewoon in Amsterdam zelf kan wonen in plaats in een stadje buiten Amsterdam.
Drukke eerste dag maar leuk, jouwes?quote:Op zondag 3 februari 2008 01:00 schreef wyccie het volgende:
Hoe was je eerste dag, Yuri?
Maar dan toch liever in een buitenwijk van Amsterdam dan in een dorp vlakbij Amsterdam?quote:Op zondag 3 februari 2008 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
Ik vind het een schitterende stad om in uit te gaan, maar ik zou niet in Amsterdam willen wonen.
Mijn eerste dag was leuk, niet al te druk.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Drukke eerste dag maar leuk, jouwes?
Gelukkig hoef ik morgen niet te werken want dan wordt het waarschijnlijk nog drukkerquote:Op zondag 3 februari 2008 01:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn eerste dag was leuk, niet al te druk.
Vandaag was vreemd, begon heel saai, te rustig. En 's middags was het weer lekker hard aan het werk. Toen scheen de zon dan ook weer.
Met het openbaar vervoer is Weeps-A'dam goed te doen. Kwartiertje met de trein en je staat op CS.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dan toch liever in een buitenwijk van Amsterdam dan in een dorp vlakbij Amsterdam?
Misschien denk ik te praktisch omdat ik geen auto heb.
En vanavond hoefde ik gelukkig ook niet heen, maar heb nu niet verhagen gezienquote:Op zondag 3 februari 2008 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik morgen niet te werken want dan wordt het waarschijnlijk nog drukker
Dat je ervandaan komt zal wel wat uitmaken. Zelf vind ik het prettiger als ik de binnenstad kan bereiken met de fiets of 1 rechtstreekse busverbinding.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:30 schreef Cobra4 het volgende:
Met het openbaar vervoer is Weeps-A'dam goed te doen. Kwartiertje met de trein en je staat op CS.
Ik heb lang in Weesp gewoond, dus dat is voor mij de reden om weer terug te gaan. Voor een "buitenstaander" kan ik me wel indenken dat een buitenwijk in A'dam wel wat aantrekkelijker kan zijn.
Misschien wil Bea het paleis op de dam wel aan je uitlenen? Lekker centraal in de stad.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat je ervandaan komt zal wel wat uitmaken. Zelf vind ik het prettiger als ik de binnenstad kan bereiken met de fiets of 1 rechtstreekse busverbinding.
Ja, maar dat is zo ver reizen naar ijn uni.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
Misschien wil Bea het paleis op de dam wel aan je uitlenen? Lekker centraal in de stad.
Misschien zit de auto met chauffeur in het pakket?quote:Op zondag 3 februari 2008 01:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo ver reizen naar ijn uni.
Als je het lief vraagt vast wel.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien zit de auto met chauffeur in het pakket?
Ben jij niet dood nem?quote:Op zondag 3 februari 2008 02:07 schreef Natalee_Holloway het volgende:
Anybody out there?
quote:Op zondag 3 februari 2008 02:15 schreef Natalee_Holloway het volgende:
I'm stucked on Aruba, Joran has caged me.
Can you please dial 911?
I need help, please.
En toen was de lol er wel weer vanafquote:Op zondag 3 februari 2008 02:24 schreef Natalee_Holloway het volgende:
Sorry, I don't understand your language.
Can you please write in English?
Joran just left the building and I managed it to crawl out of the cage.
He kept his PC on with the Fok! forum or something like that on it and I made it to here.
Please, call Peter R. Da Freeze or some other famous police officer and tell them I'm here, OK?
Big hug for your help,
Natalee
quote:Op zondag 3 februari 2008 02:24 schreef Natalee_Holloway het volgende:
Please, call Peter R. Da Freeze or some other famous police officer and tell them I'm here, OK?
Heb je natalee nog zien zwemmen?quote:Op zondag 3 februari 2008 03:16 schreef MadMaster het volgende:, goodnight...
MadMaster onderwater op Aruba
Kwaliteit is behoorlijk verneukt door Youtube, kan ik niks aan doen...
Ging jij niet naar aruba of ben je alweer terug of zit ik gewoon fout?quote:Op zondag 3 februari 2008 03:17 schreef Cobra4 het volgende:
Wrijf het er maar flink in!!! laat je wel foto's zien?
Als je ooit in de gelegenheid bent, moet je dit toch eens meemaken. Ik denk dat ik nu al ga boeken voor volgend jaar...quote:Op zondag 3 februari 2008 03:17 schreef Cobra4 het volgende:
Wrijf het er maar flink in!!! laat je wel foto's zien?
Zie mijn ondertitel, ik zit er nog...quote:Op zondag 3 februari 2008 03:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Ging jij niet naar aruba of ben je alweer terug of zit ik gewoon fout?![]()
Niet jij ik bedoel meneer soldaatquote:Op zondag 3 februari 2008 03:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel, ik zit er nog...
Volgende keer zet ik er The Wild Rover onder, OK?quote:Op zondag 3 februari 2008 03:22 schreef ElizabethR het volgende:
Wat fijn MM, dat je het zo naar de zin hebt. Lijkt me geweldig om een keertje carnaval op Aruba mee te maken.
Alleen het liedje onder je filmpje, daar kanpte ik ernstig op af. Niet eens zozeer op de belabberde kwaliteit. Wat heb je ontzettend veel moois gezien zeg!!!
Zo lang Chavez zich rustig houdt voorlopig niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 03:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ging jij niet naar aruba of ben je alweer terug of zit ik gewoon fout?![]()
Hopelijk voor jou roert hij zich volgend jaar tijdens carnaval...quote:Op zondag 3 februari 2008 03:23 schreef Cobra4 het volgende:
Zo lang Chavez zich rustig houdt voorlopig niet.
Pffff. Wat een nonsens zeg!! Het hoeft echt niet perse Iers te zijn hoor. Spongebob vind ik gewoon niet passen bij een filmpje over onderwaterduiken. That's all.quote:Op zondag 3 februari 2008 03:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgende keer zet ik er The Wild Rover onder, OK?
Zo aardig zal hij toch niet zijn?quote:Op zondag 3 februari 2008 03:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk vooor jou roert hij zich volgend jaar tijdens carnaval...
Ik wilde gewoon wat grappige toontjes bij de beelden plaatsen en ik vond, gezien de korte tijd die ik had om het te monteren, Spongebob (" Who lives in a pineapple under the sea?" ) wel toepasselijk, zeker met het introotje van " Are you ready, kids? Ay ay, captain!!"...quote:Op zondag 3 februari 2008 03:32 schreef ElizabethR het volgende:
Pffff. Wat een nonsens zeg!! Het hoeft echt niet perse Iers te zijn hoor. Spongebob vind ik gewoon niet passen bij een filmpje over onderwaterduiken. That's all.
Ik denk dat mijn vrienden (en vele anderen) hier dan minder gelukkig zijn en dat carnaval afgeblazen wordt...quote:
De film muziek van "Das Boot"?quote:Op zondag 3 februari 2008 03:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon wat grappige toontjes bij de beelden plaatsen en ik vond, gezien de korte tijd die ik had om het te monteren, Spongebob (" Who lives in a pineapple under the sea?" ) wel toepasselijk, zeker met het introotje van " Are you ready, kids? Ay ay, captain!!"...
Maar wat had ik er dan bij moeten plaatsen volgens jou?
Ik sta open voor suggesties...
Laat 'm dan maar flink dreigen vlak voor carnaval. Voor de zekerheid dan maar flink wat troepen naar de Antillen. En vlak na het carnaval weer terug naar Nederland omdat Chavez weer eens liep te blaten en de Spaanse koning hem weer op zijn vingers heeft getikt.quote:Op zondag 3 februari 2008 03:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vrienden (en vele anderen) hier dan minder gelukkig zijn en dat carnaval afgeblazen wordt...
Om eerlijk te zijn hoor je er hier alleen over in de media.quote:Op zondag 3 februari 2008 03:40 schreef erkel het volgende:
MM, hoe dik is je dossier over Joran al? Kan vast nog wel wat bij toch? Joran schijnt hier namelijk in Drachten te zitten, dus zal morgen eens ff aankloppen en wat gedegen journalistenwerk verrichten![]()
Straks zitten wij bij Oprah ipv van da Freeze
Als je iets grappigs wilt zou ik zoiets kiezen als ´Under the sea´ van de soundtrack van ´the little mermaid´quote:Op zondag 3 februari 2008 03:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon wat grappige toontjes bij de beelden plaatsen en ik vond, gezien de korte tijd die ik had om het te monteren, Spongebob (" Who lives in a pineapple under the sea?" ) wel toepasselijk, zeker met het introotje van " Are you ready, kids? Ay ay, captain!!"...
Maar wat had ik er dan bij moeten plaatsen volgens jou?
Ik sta open voor suggesties...
quote:Op zondag 3 februari 2008 03:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je iets grappigs wilt zou ik zoiets kiezen als ´Under the sea´ van de soundtrack van ´the little mermaid´
Maar jij moet natuurlijk helemaal zelf weten wat je eronder gooit
Alleen, ik mag het toch wel lelijk vinden dan??
Ook nog bij de Fisherman's Hut geweest? Daar zou ze misschien begraven liggen volgens eerdere verklaringen van Joran, maar ja die verklaringen van hemquote:Op zondag 3 februari 2008 03:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn hoor je er hier alleen over in de media.
Het carnaval is volop gaande en mensen interesseren zich niet of nauwelijks voor Natte Alie...
Ik heb vanmorgen gedoken vlakbij de California Lighthouse, de vermeende plek waar Natte Alie het met Joran zou hebben gedaan en waar ze zou zijn gedumpt in de zee. Ik heb nog even overwogen om nog iets verder de zee in op zoek te gaan op de zeebodem, maar die missie is simpelweg kansloos na zo'n lange tijd...
Toch vond ik het een vreemd idee om daar zo rond te dobberen...
Maar ik zou zeggen, take it away Erkel, up to Oprah, ik zit slechts een paar uur vliegen van de USA verwijderd en haak onderweg wel ergens aan...
Nee, ik heb niet het hele filmpje bekeken, teveel pixels afwijking. Zonde. Ik denk dat ik een halve minuut heb gekeken, en de slechte kwaliteit tesamen met die Spngebob nodigden mij niet uit om verder te kijken.quote:Op zondag 3 februari 2008 03:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de video wel (helemaal) bekeken?
De Spongebob-tune duurt slechts 41 seconden op een filmpje van 4 minuten...
En je mag van mij vinden wat je vindt, alleen vind ik het wat spijkers op laag water () zoeken. Dat is hetzelfde als opmerkingen maken over de zwarte randen rondom een foto die af zouden leiden...
![]()
Dat verklaart een hoop, want na 41 seconden begint namelijk ' Under the Sea', wat je zelf noemt...quote:Op zondag 3 februari 2008 04:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet het hele filmpje bekeken, teveel pixels afwijking. Zonde. Ik denk dat ik een halve minuut heb gekeken, en de slechte kwaliteit tesamen met die Spngebob nodigden mij niet uit om verder te kijken.
En ik vind niets van jou. Alleen dat je een toffe vent bent. Dus waar ik dat nou weer aan verdiend heb weet ik niet.
Ik zocht niets, laat staan spijkers op laag water. Ik ergerde me alleen aan dat domme liedje. Sorry.
Dat was ook niet mijn bedoelingquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 04:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat was ook niet mijn bedoeling![]()
Oké, aangezien ik blijkbaar iedereen tegen het been schop hier en elders hou ik het even voor gezien. Of langer.
quote:Op zondag 3 februari 2008 04:11 schreef ElizabethR het volgende:
Dat was ook niet mijn bedoeling![]()
Oké, aangezien ik blijkbaar iedereen tegen het been schop hier en elders hou ik het even voor gezien. Of langer.
Quoi, ik heb iets gemist denk ik. Yuri, wat spook je tegenwoordig uit?quote:Op zondag 3 februari 2008 01:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Drukke eerste dag maar leuk, jouwes?
En weer word ik verdacht terwijl ik er niets mee te maken heb, net als destijds met Jacques_Danconaquote:Op zondag 3 februari 2008 02:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kom naar beneden en sla je slag.....
Tim?
Mogguhquote:Op zondag 3 februari 2008 04:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens ook een goedenacht gewenst allemaal
WTF? Shenanigan!quote:
Een klein beetjequote:
Zoiets had ik ook. In de kroeg had ik het idee dat ik dronken en slaperig genoeg was, toen nog even blijven wachten op een fietsmaatje en na verloop van tijd voelde ik me wakkerder en nuchterder. Maar aan de hand van het aantal typfouten dat ik nu maak te zien is het geen slecht idee geweest om toch maar naar huis te gaanquote:Op zondag 3 februari 2008 04:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een klein beetje
Maar ondertussen compleet uitgenuchterd.
Ik loop stagequote:Op zondag 3 februari 2008 04:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Quoi, ik heb iets gemist denk ik. Yuri, wat spook je tegenwoordig uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |