Ik heb nu Bloodhound Gang aan staan, dat combineert sex, drugs en rock wel redelijkquote:Op zondag 3 februari 2008 19:48 schreef Etcetera het volgende:
ik hoor bij computer freaks, people that watch tv more than study the bible, people that talk to pets more than god, money lovers, (rebellious) women
ik dacht ook bij sex-drugs-rock music maar dat ben ik niet, ik hou gewoon van rock
Ik zat in Champagny en Vanoise, in hetzelfde gebied als La Plagne.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:29 schreef erkel het volgende:
[..]
Lekker weer gehad? Sneeuw was goed? Waar zat je?
Vanaf 14 febr zit ik in Briancon, de weervooruitzichten waren een paar dagen geleden nog goed. Ik heb er zin an![]()
Ik hoop dat er wel wat verse sneeuw ligt en gaat vallen, dat is toch wel beter dan die ijzige pistes. Het boarden heb ik nu redelijk onder de knie, nog 4 daagjes les en dan echt knallen hoop ikquote:Op zondag 3 februari 2008 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zat in Champagny en Vanoise, in hetzelfde gebied als La Plagne.
Het weer was redelijk, 2 slechte dagen gehad, 3 goeie en 1 normale dag. De laatste dag begon het pas te sneeuwen, toen ook nog ff 2 uur de piste op geweest, was wel erg lachen, maar het zicht was zeer slecht natuurlijk.
De pistes waren in redelijke conditie, maar vooral 's ochtends nog redelijk ijzig doordat er geen nieuwe sneeuw viel.
Voor de rest wel een topvakantie gehad, heerlijk geboard.
nee. kan me niet erg boeienquote:Op zondag 3 februari 2008 21:49 schreef Whiteguy het volgende:
Iedereen Peter R aan het kijken ?
Min of meer wel, maar laten we eerlijk zijn: Peter heeft enorme geluk gehad. Patrick was Joran al op het spoor en toen 'ie doorhad dat 'ie beet had, is hij naar Peter gestapt en gezegd: laten we dit samen doen.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:12 schreef Nesle het volgende:
Ik kijk het ook.
Als Peter het echt heeft opgelost dan vind ik hem een held
Klopt inderdaadquote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Min of meer wel, maar laten we eerlijk zijn: Peter heeft enorme geluk gehad. Patrick was Joran al op het spoor en toen 'ie doorhad dat 'ie beet had, is hij naar Peter gestapt en gezegd: laten we dit samen doen.
Niet andersom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |