Dank je, ik neem dat als compliment graag aan...quote:Op zondag 3 februari 2008 13:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voetbalsupporters, vreemd volkje imo
Comment er bij gezetquote:Op zondag 3 februari 2008 15:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik spam hem nog maar even:
MadMaster onder water op Aruba
Ziet er wel leuk uit al die vissenquote:Op zondag 3 februari 2008 15:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik spam hem nog maar even:
MadMaster onder water op Aruba
Vanwege het bewegen zeker?quote:Op zondag 3 februari 2008 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ziet er wel leuk uit al die vissen
Maarre..had je koffie op?
Aaah grappigquote:Op zondag 3 februari 2008 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege het bewegen zeker?
Nee, dat niet, maar ik heb dat cameraatje aan mijn duikmasker (zijkant van mijn hoofd, boven mijn oor) vast zitten en elke beweging van mijn hoofd wordt als het ware uitvergroot. Was mijn eerste poging met dit cameraatje en ik weet nu dus dat ik rustiger moet bewegen...
Samba nu...
Heb je gevraagd om dood door meteoor?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:14 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader neemt de linkerafslag bij de volgende post *
* iamredleader geloofdt ook dat Yurithemaster een vliegtuig is *
* iamredleader heeft dat ook wel eens, ja *
* iamredleader wenst ook gelijk een vallende ster te zien *
Alleen m'n persoonlijke snelheidsrecord denk ikquote:
zie je wel, levensgevaarlijk wintersporten. Ik heb het altijd gezegdquote:Op zondag 3 februari 2008 17:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Alleen m'n persoonlijke snelheidsrecord denk ik![]()
En van de andere 9 had ook niemand iets gebroken of gekneusd, er was er alleen 1 met een snijwond tussen 2 vingers in, waardoor die met 4 hechtingen naar huis mocht.
Maar dan moet je ook niet met messen gaan vechten in de keuken
Wat moet een gesprek met jou dan saai zijnquote:Op zondag 3 februari 2008 17:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zie je wel, levensgevaarlijk wintersporten. Ik heb het altijd gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |