Kies toch maar!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:02 schreef theKiD het volgende:
Goede stem LindytjeJe staat samen met meXxis op 1. Ik stem dus niet mee
Kan niet kiezen
Ah, net als een oud huisgenootje kreeg jij em dus ook.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:59 schreef existenz het volgende:
Wat een fijne verrassing vond ik op de mat vanmiddag van de gemeente.
En de rest van Tilburg... 400 nog wat euro.. Toch doet het weer pijn elk jaarquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ah, net als een oud huisgenootje kreeg jij em dus ook.
Oh, sheisse... was dat die brief van de gemeente?? Ik heb m fijn nog in de gang laten liggen...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:03 schreef existenz het volgende:
[..]
En de rest van Tilburg... 400 nog wat euro.. Toch doet het weer pijn elk jaar
Sommige mensen hebben koopwoningenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:12 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik krijg die brief ook ieder jaar. De huisbaas moet dat betalen, niet jij. Doorsturen naar je huisbaas dus
Dat ben ik toch echt zelf....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:12 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik krijg die brief ook ieder jaar. De huisbaas moet dat betalen, niet jij. Doorsturen naar je huisbaas dus
kreeg hem voor huurhuis ook hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:12 schreef Charles.Darwin het volgende:
Gemeentelijk belastingen voor huiseigenaren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Ehh waar is dat voor? *nog geen brief gezien heeft maar vrijdagochtend al naar ouderlijk gegaan is*.
quote:
80m2 valt wel mee hoor...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:21 schreef theKiD het volgende:
Moet je maar in een groot huis willen wonen
Tsja... Gewoon normaal huis (120 m2) in het centrum, maar wel twee honden er bij. Dat tikt dan toch weer aan...quote:
hondenbelastingquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tsja... Gewoon normaal huis (120 m2) in het centrum, maar wel twee honden er bij. Dat tikt dan toch weer aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |