Ze mogen meepokeren, bier (halen/drinken) en zijn de inzetquote:Op zondag 24 februari 2008 23:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nou dames, kom eens met een leuk idee dan.
Dealquote:Op zondag 24 februari 2008 23:56 schreef Lindytje het volgende:
Vrouwen drinken bier mee en pokeren mee en zijn geen inzet.
Kijk, dat vind ik nou een puik plan!
Welke straat, morgen? Ik ga dan ook ergens kijken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:24 schreef ghizzer het volgende:
morgen en overmorgen is het dan zover. dan ga ik m'n eerste kamer in chillburg bekijken. De rest van de tijd wil ik besteden met het ophangen van advertenties bij een aantal supermarkten en op de ut. iemand anders nog tips? bij voorbaat hartelijk bedankt!
zandrivierstraat, maar niet via een 'vleeskeuring'. afgesproken met de huisbazin van mijn broertjes kamer. aanbod klonk niet heel geweldig (2de verdieping, maar ze zei dat het écht geen schuine wanden had). slechts 12m2, maar goed.. het kost ook maar 200 euro (incl.) per maand.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Welke straat, morgen? Ik ga dan ook ergens kijken.
hehe tja... maar goed.. voor een gezellig avondje pilsen hoef ik niet per se 6 uur te reizen. maar euh.. als ik vragen mag.. hoelang zoek je al en wat ga je studeren/studeer je?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:24 schreef crossover het volgende:
Wel mooie prijs
Ik vind het ook niet echt prettig, zo'n kijkavond. Maar ach, gewoon gezellig bier drinken en net even wat vriendelijker doen dan normaal.
Ligt eraan, ik heb hier ook vaak kijkavonden dat je in je eentje bent tegenover de mensen in dat huis. Dat vind ik wel fijn, kan ik tenminste die mensen leren kennen en zij mij. Niet wie de grootste bek heeft en wie het meest opvalt krijgt de kamer.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:24 schreef crossover het volgende:
Wel mooie prijs
Ik vind het ook niet echt prettig, zo'n kijkavond. Maar ach, gewoon gezellig bier drinken en net even wat vriendelijker doen dan normaal.
Nou heb gestemd voor je hoor!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:15 schreef Lindytje het volgende:
Zeg uhm...
Stem nu op je favoriete FOK!Idol!
Tilburg doet mee!Dus stem!
[/einde spam]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |