Als import Tilburger weet ik de weg nog niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:40 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een beter argument nodig hoor!
ik trakteer je de hele avond op drinkenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:40 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een beter argument nodig hoor!
En dan maar hopen dat je er geen spijt van krijgt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik trakteer je de hele avond op drinken
Dat moetenwe nog maar eens zien.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:06 schreef Tegan het volgende:
Oke, vooruit, ik kom wel. Wanneer?
Bieren en poker voor de heren. Wijn vooor de dames die tevens inzet zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:41 schreef Tegan het volgende:
Wat gaan we dan doen op de meet?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bieren en poker voor de heren. Wijn vooor de dames die tevens inzet zijn.
Behalve dan als we dan een Tilburg-meet doen natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:08 schreef Tegan het volgende:
Komende vrijdag ben ik in Londen jongens!![]()
![]()
.
Welterusten iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:19 schreef theKiD het volgende:
Iemand moet tog die lantaarn dragen?![]()
Enne ik zal op de Fok!tilburg meeting voor de sfeer zorgen!Ik word niet warm of koud van je hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14000 man, vrouw en kindquote:Op zondag 24 februari 2008 16:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoezo? Gaat er nog iemand naar Willem II dan?
Vrouwen zijn de inzet.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:48 schreef Lindytje het volgende:
Ho, vrouwen verplicht aan de wijn en niet mee pokeren? Dan kom ik niet.
Ik wil ook bier en pokeren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |