Volgens LostPedia is het Jacob die terugkijkt en inderdaad Christian Shephard in de stoel.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:54 schreef Xurk het volgende:
- In het huis van Jacob was het volgens mij zeker weten Locke die voor het raam opdook en inderdaad Christian Shephard in de stoel erachter.
Ach, volgens mij zegt dit niks. Uiteindelijk was het huis ook gewoon 1-2-3 weg, en zat het blijkbaar allemaal in Hurley's verbeelding.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Volgens LostPedia is het Jacob die terugkijkt en inderdaad Christian Shephard in de stoel.
Deze aflevering liet zien hoe sterk Hurleys wilskracht is. Daar was al naar gehint toen hij dat Dharma busje aan de praat kreeg door het te willen en nu met het verdwijnen van de hut en Charlie door zijn wilskracht is het verder uitgediept.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:43 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ach, volgens mij zegt dit niks. Uiteindelijk was het huis ook gewoon 1-2-3 weg, en zat het blijkbaar allemaal in Hurley's verbeelding.
ik dacht 16 bij elkaar ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:43 schreef greatgonzo het volgende:
dat was al wat langer bekend hoor...
maar als het 48 bloedstollend afleveringen zijn, hoor je mij niet klagen
Deze aflevering liet imo zien dat Hurley psychisch niet helemaal oké is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Deze aflevering liet zien hoe sterk Hurleys wilskracht is. Daar was al naar gehint toen hij dat Dharma busje aan de praat kreeg door het te willen en nu met het verdwijnen van de hut en Charlie door zijn wilskracht is het verder uitgediept.
Ik denk daardoor dat die hut daar 'echt' stond als manifestatie van het eiland en dat Hurley bewezen heeft sterker te zijn dan het eiland.
Als Desmond Hurley had meegenomen toen hij er met z'n zeilboot vandoor ging en uiteindelijk terugkeerde omdat het eiland steeds voor hem verscheen welke kant hij ook op ging, hadden ze misschien wel kunnen ontsnappen.
Dat dacht ik ook te horen, maar Hurley bestelde een Slushie. Geen Slusho.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:03 schreef Jivis het volgende:
Is iemand de link naar Alias en Cloverfield (Hurley bestelde een Slusho drankje) ook nog opgevallen?
Dat ligt te veel voor de hand. De makkelijkste verklaringen zijn tot nu toe nog nooit de juiste geweest bij Lost.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Deze aflevering liet imo zien dat Hurley psychisch niet helemaal oké is.
Maargoed, we zullen het wellicht nog wel te zien krijgen.
Goeie!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:27 schreef Re het volgende:
is trouwens de auto waarin Hurley crashed dezelfde auto als die waar hij met zijn vader aan zou gaan werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |