Ze zijn naar het strand geweest, om schelpen te zoeken en vanmiddag gaan ze met hun schelpjes een dromenvanger maken. Grappig, we wonen zo dicht bij het strand en komen er zelf nooitquote:
dat hoeft ze toch ook nog lang niet te kunnen? laatst had Piet 't ineens door dat letters/cijfers vaak van links naar rechts geordend staan en verbaasde zich er over. vond ik zo grappig, bij sommige dingen sta je zelf helemaal niet meer stil.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:02 schreef chacama het volgende:
En ze is zooooooooooo lief. Ze is echt een kleuter. Begint nu een beetje met letters woordjes te maken en telt inmiddels van 10 weer terug. Alleen het van links naar rechts lezen en kijken is nog steeds erg moeilijk.
Nou, dat lijkt me niet eens zo'n slecht idee, wat een rare slechte soap is dit. Niet eerlijk voor de rest? En René zelf is wel eerlijk behandeld? Pffffquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:47 schreef moussy het volgende:
Ik heb overigens gister met mn kwade kop gezegd dat als de laatste periode niet normaal kan gaan ik haar thuis hou tot ze naar de nieuwe school kanen eigenlijk sta ik daar nu best wel achter.
Toch een feestje dusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:43 schreef moussy het volgende:
René gaat vanmiddag trouwen met dr vriendje (als sinds gr 1) zodat ze elkaar nooit meer kwijt zullen raken
als je op het kopje boven die plusjes en minnetjes klikt, zie je de onderverdeling van dat 'hoofdstukje' en waar dus de plusjes en minnetjes voor gegeven zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:33 schreef Belana het volgende:
ik vind die rapporten trouwens sowieso lastig lezen hoor, want wat betekent het nou als er 2 groene plusjes, 1 rood minnetje en dan weer 2 groene plusjes staan?
leuk snoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |