abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 20:15:23 #101
7074 moussy
kuttekop
pi_56913247
Je kan/mag niet zo maar wat in oren druppel (helaas) omdat er misschiene en gaatje kan zijn in het trommelvlies ivm een ontsteking. Je zou haast denken dat je even naar de HAP mag om te kijken of het niet zo is, zodat je bij de apotheek nog verdovende oordruppels kan halen al zou het zijn om een prop los te weken...

Beterschap! oorpijn is echt heel erg naar
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 februari 2008 @ 20:28:57 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56913554
Ja, een ui snipperen, goed warm maken in de magnetron, in een sjaal doen en om zijn hoofd binden. Zo heet als hij verdragen kan. Klinkt raar, stinkt ook maar helpt wel

En het hoofdeinde van zijn bedje omhoog kan ook helpen, plat liggen doet zeer.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 22 februari 2008 @ 20:30:17 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_56913581
daar heeft ze niets over gezegd dus. nou als het morgen niet over is bel ik weer hoor en dan gaan ze maar even kijken. hij is nu gelukkig in slaap gevallen en ik hoop eigenlijk maar dat het open knapt, dan ben je er vanaf. Ik had het zelf ook vaak als kind, heeeeel naar bah. in die tijd prikten ze de oren nog door, maar dat doen ze dus niet meer, ik weet eigenlijk niet waarom niet.

ow rewimo, matras omhoog is wel een goeie ook ja.
stom he, maar Liam is maar zo weinig ziek geweest dat ik nog steeds maar weinig ervaring heb
(gelukkig maar natuurlijk!)

magoe, thanks voor de tips, weer over tot de orde van de dag hier
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 22 februari 2008 @ 22:02:35 #104
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_56915491
Neusspray helpt ook goed tegen oorpijn. Raar maar waar. Alleen jammer dat die kinderen van mij zo'n vreselijke hekel aan neusspray hebben. In ieder geval goed pijn stillen, dat is belangrijk bij oorpijn.

Ik werd vanmiddag om 15.00 op mijn werk gebeld door de school. Katja en Job waren niet opgehaald door de BSO en de school kon de BSO ook niet bereiken. Dus ik zeg dat ik nog een 06-nummer achter de hand heb van de BSO en dat ik het nog wel even zou proberen. Maar ik kreeg ook helemaal niemand te pakken. Op het gewone nummer werd niet opgenomen en bij het mobiele nummer kreeg ik de voice-mail. Uiteindelijk dus maar mijn vriend gebeld om te zeggen dat hij de kinderen van school moest gaan halen. Gelukkig werkt hij dichtbij.

Toen hij kwam, kwam net het taxibedrijf aanrijden. Ze waren onze school helemaal vergeten op hun ronde. Kan gebeuren natuurlijk, vergissen is menselijk. Het ergste is gewoon dat de BSO volstrekt onbereikbaar was. Ze zouden nu wel direct maatregelen gaan nemen om de bereikbaarheid te vergroten, is ons beloofd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 februari 2008 @ 22:09:11 #105
13151 crew  Rewimo
pi_56915617
Een complete school vergeten? Hm...

Dat ze niet bereikbaar waren is inderdaad erger natuurlijk. Dat mag niet gebeuren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 22:18:40 #106
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56915806

[ Bericht 94% gewijzigd door Lois op 23-02-2008 20:00:55 (offtopic?) ]
pi_56961822
Tjee zeg !! Een hele school vergeten ! HIer ligt de BSO naast de school dus dat is voor de kinderen lekker makkelijk...
Moussy, hoe is het gegaan op school ?
  † In Memoriam † maandag 25 februari 2008 @ 22:47:59 #108
37843 lady-wrb
kortaf
  maandag 25 februari 2008 @ 23:00:10 #109
37150 livelink
pi_56975568
, ik begrijp er weinig meer van, maar dat zal wel aan mij liggen. Mijn kleuters zijn lastig de laatste tijd. Als wij niet boos op hen zijn, dan zijn zij wel boos op ons. Dat wordt nog was als ze pubers zijn
  dinsdag 26 februari 2008 @ 07:22:10 #110
24188 Belana
kloon van belana
pi_56979265
ik mag idd hopen dat ze de bereikbaarheid verbeteren dan livelink, want dat is toch wel belangrijk!

Liam heeft na die ene nacht geen oorpijn meer gehad gelukkig, ik had idd ook nog neusspray gegeven
Hij is wel echt vreselijk verkouden, maarja, dat gaat wel weer over.
Deze week vakantie en dat bevalt Liam helemaal niet
Ik vrees voor vandaag, want het was vanaf afgelopen vrijdag hier zoooooo gezellig.... NOT
grote mond, schreeuwen, huilen als de dingen niet gaan zoals meneer wil, volkomen oostindisch doof zijn....need I go on
Een beetje zoals bij jou livelink

Nou heeft Liam gisteravond weer een korreltje gehad (homeopatisch middel) en dan wordt ie meestal wel weer gezeggelijker, dan zijn de ergste scherpe kantjes ervan af.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 26 februari 2008 @ 08:17:59 #111
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56979639
Ik begon er idd net aan te wennen.. school enzo.. (hier dan nog wel afgewisseld met psz) en drukte en elke dag hadden we wat.
Zeker na alle ontlading van Saskia d'r verjaardag is ze nu weer precies zoals jij beschrijft Belaan En dat na 1 dag vakantie

Dat pieperige van vermoeidheid na een dag school is een stuk beter te behappen

Ik had 't graag zelf willen doen, maar ik kan dat niet meer... maar voor de modjes: lijstjes
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 februari 2008 @ 09:31:57 #112
13151 crew  Rewimo
pi_56980499
Hier ook een kort lontje. Nou kwam dat denk ik ook doordat hij niet lekker was. Hoewel hij zondag weer helemaal okee leek, klaagde hij gistermorgen over buikpijn en hoofdpijn. Omdat we wat twijfels hadden over het daadwerkelijk ziek zijn hebben we hem wel thuisgehouden, maar onder voorwaarde dat hij dan ook in bed bleef. Want ja, als je ziek bent moet je in bed, daar word je immers beter van

Hij liet zich braaf in bed stoppen en heeft zich inderdaad de hele dag rustig gehouden. Toen ik gistermiddag thuis kwam, meldde hij dat het alweer een stuk beter met hem ging En vandaag is hij weer naar school.

qltel is al sinds donderdag ziek, maar die heeft heel andere klachten dan Christan had. Daar konden we dus ook niet echt een link tussen leggen.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 09:46:27 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_56980705
Ow, Saskia kan er ook wat van he ik ben toch stiekem altijd blij dat ik niet de enige ben
gisteren sprak ik lois nog over het afgelopen weekend en we konden elkaar de hand schudden
Zit het in de lucht ofzo?
Het gaat het met Liam vandaag echt stukken beter na zijn korreltje, dat scheelt echt enorm! Dan is niet alles meteen een enorm drama.

Overigens is Liam na school altijd prima te doen. Hij is dan moe en wil graag tv kijken, iets eten en alles is dan ok. wel gaat hij het liefst naar de BSO, ook vandaag als ik thuis ben ach ja, ik kan me best voorstellen dat het daar veel leuker is
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 10:39:51 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_56981636
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:59 schreef moussy het volgende:
Allemaal gevallen vrouwen hier Ik ehm had ruzie met mijn dochter en zou achter haar aan vliegen de trap op, maar de hond sprong er tussen, toen lag ik dus plat op mn ... op de trap.. en we hebben fijn van die aluminium platen op de trap, waarvan het motiefje nu in mn handen en 1 knie staat
moet ik nog meer vertellen...?

Nu zijn ze lief aan het spelen... voor hoe lang..
  dinsdag 26 februari 2008 @ 10:45:43 #115
24188 Belana
kloon van belana
pi_56981747
moussy
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 februari 2008 @ 11:05:29 #116
13151 crew  Rewimo
pi_56982137
Au, moussy Hebben jouw spruiten ook vakantie?

De vakanties hier vallen over het algemeen heel anders dan in NL.
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 11:09:47 #117
7074 moussy
kuttekop
pi_56982230
Mja.. ik tel al af naarvrijdag, dan gaan ze een dagje de hort op met de BSO.. ik vind dat echt leuk wat ze allemaal organiseren. Wat ze vrijdag gaan doen is een verrassing, maar ze moeten er tussen half 9 en 9 uur zijn en gaan de hele dag weg. Het enige wat ik weet is dat ze regenlaarzen mee moeten
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 februari 2008 @ 11:30:16 #118
13151 crew  Rewimo
pi_56982611
Klinkt spannend

Hier is de opvang op school tot 4 uur. Dan doen ze ook allerlei leuke dingen En de hogere klassen krijgen huiswerkbegeleiding. Als ze dan om 4 uur naar huis gaan hoeven ze thuis geen huiswerk meer te maken.

Christan heeft twee weken vrij met Pasen. Dan gaan we samen een weekje skiën De tweede week is voor papa Die houdt niet van wintersport
pi_56988569
moussy, ai! enne... moeten ze straks ook naar een ander BSO wanneer ze op die andere school zitten? of blijft dat hetzelfde.
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 16:03:33 #120
7074 moussy
kuttekop
pi_56988905
Nee hoor, ze blijven naar dezelfde BSO gaan, die in het gebouw van 'oude school' zit, maar René maakt er geen probleem van
  dinsdag 26 februari 2008 @ 20:21:32 #121
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56995727
Jeetje, kwam hier om te lezen hoe het met iedereen en kids gaat, maar ik zie dat het alle kids een verbond gesloten hebben. En Fleur doet daar goed in mee. Ben ook blij dat ze sinds gisteren weer naar school is. Want het is inderdaad net alsof we altijd boos zijn op elkaar. Brutaal dat ze is pfffff....... dat wordt nog wat in de toekomst....

Maar, goed er zijn verzachtende omstandigeheden... Ze heeft een urineweg infectie. En sinds vandaag dus AB. Plas is opgestuurd voor een kweek eind van de week bellen voor de uitslag. En tot die tijd veel drinken en een huilend kindje tijdens het plassen, want het doet zo'n zeer. En helaas weet ik precies wat ze voelt....

Dus als ze sneller piept en miept, dan laat ik ze maar een beetje doen en geef ze maar wat extra positieve aandacht, want je rot voelen is natuurlijk niet leuk.

Iedereen veel succes met al die stuiterende kids....

Belana welk homeopatisch middel heb jij?

Moussy lijkt me behoorlijk pijnlijk....
  dinsdag 26 februari 2008 @ 20:29:55 #122
24188 Belana
kloon van belana
pi_56995956
Liam krijgt mercurius C200 chacama
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 26 februari 2008 @ 20:47:58 #123
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56996422
Ok. Dat is speciaal van een homeopaat neem ik aan. Twijfel nl. of ik Fleur evt. ook een anti-stuiter middel zou moeten geven zo af en toe.... PM anders maar......
  dinsdag 26 februari 2008 @ 20:56:25 #124
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56996616
Sterre is een beetje ziek. En daar wordt ze altijd heel rustig van. Wel wat klagen over hoofdpijn, maar nauwelijks ruzie met haar broers. Dus het was een heel gemakkelijk dagje.

Hee lady-wrb, ik heb wat gemist geloof ik. Vertel eens!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:42:39 #125
37150 livelink
pi_56997600
Job is met een enorme groeispurt bezig. Je ziet hem bijna groeien
Hij heeft de hele dag door honger, hij huilt zelfs om eten. Ik ging hem vanmiddag ophalen van de BSO en hij kwam huilend naar me toe dat hij zo'n honger had. Hij had op de BSO ook 's middags geslapen, want moe is hij ook de hele tijd. Ik heb dit met Katja nooit zo extreem meegemaakt. Herkennen jullie dit een beetje van groeispurts?
pi_57000292
niet zo sterk als jij nu beschrijft livelink, maar wel in iets mindere mate. hij heeft ook echt vaak last van groeipijn in zulke periodes. heeft job dat ook?

beterschap voor sterre!

oh en ook voor fleur! ik lees nu pas van die urineweg-infectie. wat sneu.
pi_57001249
ik geloof niet echt in klassieke homeopathie eigenlijk, maar de theorie is dat elk medicijn voor elke patient apart uitgezocht wordt. Dan zou een bepaald middel bij patient A de klachten verminderen maar kan het dezelfde klachten bij persoon B juist versterken. Misschien dan niet zo handig om zelf iets toe te dienen.

Myrthe klaagt ook continu over honger Livelink, en heeft volgens mij ook een groeispurt. Dingen geven die een goed vol gevoel geven denk ik (langzaam verteren) en aanvullen met fruit. Of SHE vragen.
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2008 @ 07:21:54 #128
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57003559
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Sterre is een beetje ziek. En daar wordt ze altijd heel rustig van. Wel wat klagen over hoofdpijn, maar nauwelijks ruzie met haar broers. Dus het was een heel gemakkelijk dagje.

Hee lady-wrb, ik heb wat gemist geloof ik. Vertel eens!
beterschap voor sterre. wat sneu dat ze precies in de vakantie ziek is.

nee hoor je hebt niks gemist.
  woensdag 27 februari 2008 @ 11:28:10 #129
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_57007052
Sterre is alweer beter hoor, bedankt voor de beterschapswensen, ze hebben geholpen dus! Ze is nu op de fiets naar het centrum. Voor het eerst alleen. Doodeng vind ik het, weer zo'n groot loslaat-moment. Ze had nog een paar cadeaubonnen van Bart Smit liggen en wilde zo graag nu er wat voor uitzoeken. Ik wilde wel met haar meefietsen met Tristan bij mij achterop, maar Tristan wilde écht niet mee. En Sterre wilde dolgraag in haar eentje. Tja, wat doe je dan... eens moet het er van komen en het is hier niet druk en ze let heel goed op in het verkeer. Nou ja, ik zal blij zijn als ze weer veilig thuis is.

Lady, als ik een ge-editte post zie word ik gewoon heel nieuwsgierig, en helemaal als je hem niet zelf ge-edit hebt, vandaar! Hoe is het met je zoon?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 februari 2008 @ 11:49:31 #130
13151 crew  Rewimo
pi_57007530
Oeh, dat is een hele stap, Spuuglokje Spannend!
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:55:48 #131
37150 livelink
pi_57016528
Oeh, ik kan me nog herinneren dat ik voor het eerst alleen naar de stad mocht. Wat was ik daar blij mee. Samen met een vriendinnetje op vrijdagavond naar de bibliotheek. Ik kan me het gevoel nog zo goed herinneren, ik weet alleen echt niet meer hoe oud ik toen was. Wellicht blijft Sterre dit moment ook nog haar hele leven bij.
  woensdag 27 februari 2008 @ 19:35:44 #132
24188 Belana
kloon van belana
pi_57017599
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:50 schreef poemojn het volgende:
ik geloof niet echt in klassieke homeopathie eigenlijk, maar de theorie is dat elk medicijn voor elke patient apart uitgezocht wordt. Dan zou een bepaald middel bij patient A de klachten verminderen maar kan het dezelfde klachten bij persoon B juist versterken. Misschien dan niet zo handig om zelf iets toe te dienen.
je kunt het ook niet zelf toedienen, want je krijgt de medicijnen van een homeopaat.

Niet een discussie voor hier, maar ik begrijp nooit zo goed wat er wel of niet in te geloven valt. je "gelooft" toch ook niet in paracetamol? homeopathie is inderdaad een hele persoonlijke benadering, iets wat imho een betere benadering is, juist door het persoonlijke. Het kan wel een wat langere weg zijn, geen instant oplossingen, maar ook geen chemische middelen.

Oe spuug, wat stoer! zowel van jou als van Sterre
stormy waters...
sailin'
  woensdag 27 februari 2008 @ 19:47:20 #133
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_57017883
Ze is veilig thuisgekomen hoor, en straalde van oor tot oor. Ik had haar voor de zekerheid een mobieltje meegegeven, voor als ik vond dat ze te lang wegbleef. maar ik durfde niet te bellen omdat ik bang was dat ze juist op de fiets zou zitten en dan zou schrikken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 februari 2008 @ 20:13:04 #134
13151 crew  Rewimo
pi_57018486
Super van je
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2008 @ 20:13:17 #135
7074 moussy
kuttekop
pi_57018490
Stoer van Sterre Wat heeft ze gekocht?
  woensdag 27 februari 2008 @ 20:19:59 #136
37150 livelink
pi_57018612
Ook stoer van jou, Spuuglokje . Is het nou makkelijker met de tweede of weer net zo moeilijk?
  woensdag 27 februari 2008 @ 20:40:24 #137
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_57019157
't Wordt niet makkelijker livelink, helaas. Ja, vanaf nu wel hoop ik. Maar straks krijg ik het nog eens bij Tristan natuurlijk. Nou ja, da's nog een jaar of 3 weg.
Moussy, ze had 14,50, en heeft daar een set plastic pokemondingetjes voor gekocht (10,95 ) een springveer die je zo van de trap kan laten 'rollen' en Glow in the Dark sterren en satellieten. Alleen doet die veer het niet bij ons, omdat wij geen rechte trap hebben. Nou ja, moet ze die maar bij oma uitproberen.
pi_57019840
de werkzaamheid van homeopathie is nog nooit bewezen, vandaar.
OVerigens kun je die middelen wel zelf kopen, heeft een familielid van mij een koffer vol van in huis, allerlei korreltjes in verschillende potenties om zelf mee te dokteren.
  woensdag 27 februari 2008 @ 21:53:05 #139
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57020953
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:40 schreef Spuuglokje het volgende:
't Wordt niet makkelijker livelink, helaas. Ja, vanaf nu wel hoop ik. Maar straks krijg ik het nog eens bij Tristan natuurlijk. Nou ja, da's nog een jaar of 3 weg.
Moussy, ze had 14,50, en heeft daar een set plastic pokemondingetjes voor gekocht (10,95 ) een springveer die je zo van de trap kan laten 'rollen' en Glow in the Dark sterren en satellieten. Alleen doet die veer het niet bij ons, omdat wij geen rechte trap hebben. Nou ja, moet ze die maar bij oma uitproberen.
Ik vind het ZO stoer van haar, en van jou trouwens ook!
Na jaren van weglopen van Freek waren we eindelijk zo ver dat ie van mij alleen naar het speeltuintje op de hoek mag.
Durft ie niet .
En het zit me ook eigenlijk wel gezegend, ik heb hem vandaag weer ternouwernood voor een auto weg kunnen plukken
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:27:49 #140
37150 livelink
pi_57021799
Ach gut, Freek
De grote, boze buitenwereld is dan plots wel heel groot, natuurlijk.
pi_57027174
Honger en groeien : klink hier niet onbekend...
Merijn kwam vorige week melden dat zijn tenen knel zaten (t kind heeft in november maar 36 schoenen gekregen, ruimte zat toen...) dus maar ff meten bij de schoenwinkel. De mevrouw viel zowat achterover : maar 38 !!! En dat is 3 maanden...slik ! Oke hij is groot (1.45 of zo) Gelukkig had ik nog 2 paar schoenen staat voor de zomer en die vallen (gos zijdank) ruim ! Dus die heeft ie nu aan..
Timo groeit ook machtig, hij heeft nu 134 van kleding terwijl hij voor de herfst nog met gemak in 122 paste...
pi_57028590
Oe..... Kleine meisjes worden groot ja....

Gister een meeloopmiddag gehad van een van de scholen waar mevrouw straks graag naar toe zou willen gaan....
En daar liep ze dan... Mn kleine/grote meisje... tussen al die al bijna grote mensen......*zucht
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 februari 2008 @ 09:40:21 #143
13151 crew  Rewimo
pi_57028614
Christan groeit zonder honger Die eet echt nog steeds bijzonder matig. Ik ben al blij dat het meeste avondeten zonder al te veel protest naar binnen gaat. Maar geef 'm brood of pizza en het is zo verdwenen

Hij heeft nu 134/140 en schoenmaat 36. Ook niet echt klein voor zijn leeftijd dus. Maar dat was al toen ie geboren werd
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 15:02:58 #144
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57036168
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Christan groeit zonder honger Die eet echt nog steeds bijzonder matig. Ik ben al blij dat het meeste avondeten zonder al te veel protest naar binnen gaat. Maar geef 'm brood of pizza en het is zo verdwenen

Hij heeft nu 134/140 en schoenmaat 36. Ook niet echt klein voor zijn leeftijd dus. Maar dat was al toen ie geboren werd

hier na een groeispurt maat 122/128 en schoenmaat 32
pi_57036367
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Christan groeit zonder honger Die eet echt nog steeds bijzonder matig.
Hier ook. Groeien als een gek (ook wel eens last van groeipijn) maar weinig eten.
Wel gelukkig gevarieerd. Hij lust veel.

hij is nu 1.36m en 24 kg
  donderdag 28 februari 2008 @ 16:15:39 #146
37150 livelink
pi_57037886
Wat zijn jullie kinderen allemaal groot, zeg.
Ik heb zelf maat 36 (schoenmaat), dus ik kan me helemaal niet voorstellen dat zulke jonge kinderen al grotere voeten hebben. Ik zal zelf ook wel snel overvleugeld worden door mijn kinderen met mijn 1.56
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 februari 2008 @ 16:36:03 #147
13151 crew  Rewimo
pi_57038366
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:02 schreef lady-wrb het volgende:

hier na een groeispurt maat 122/128 en schoenmaat 32
Is ie eindelijk uit zijn Inchworms?
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 18:08:38 #148
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57040601
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:36 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Is ie eindelijk uit zijn Inchworms?
zijn eerste paar wel.
hij is nu alweer een tijdje bezig met zijn tweede paar.
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 18:21:04 #149
7074 moussy
kuttekop
pi_57040877
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:15 schreef livelink het volgende:
Wat zijn jullie kinderen allemaal groot, zeg.
Ik heb zelf maat 36 (schoenmaat), dus ik kan me helemaal niet voorstellen dat zulke jonge kinderen al grotere voeten hebben. Ik zal zelf ook wel snel overvleugeld worden door mijn kinderen met mijn 1.56
1.54 hier, schoenmaat 36-37 René ging carnavallen op mijn oude legerkisten... wel met 2 paar sokken aan hoor, maar ze is best lang, kledingmaat 134-140 ook.
  donderdag 28 februari 2008 @ 18:53:46 #150
24188 Belana
kloon van belana
pi_57041721
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 21:08 schreef poemojn het volgende:
de werkzaamheid van homeopathie is nog nooit bewezen, vandaar.
OVerigens kun je die middelen wel zelf kopen, heeft een familielid van mij een koffer vol van in huis, allerlei korreltjes in verschillende potenties om zelf mee te dokteren.
dat wist ik niet en vind ik ook geen goeie zaak dan. bewijs van de werking zie ik voldoende, daar heb ik geen wetenschappelijke verlsagen voor nodig but enough said, maakt ook niet uit
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')