moet ik nog meer vertellen...?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:59 schreef moussy het volgende:
Allemaal gevallen vrouwen hierIk ehm had ruzie met mijn dochter en zou achter haar aan vliegen de trap op, maar de hond sprong er tussen, toen lag ik dus plat op mn ... op de trap.. en we hebben fijn van die aluminium platen op de trap, waarvan het motiefje nu in mn handen en 1 knie staat
![]()
beterschap voor sterre. wat sneu dat ze precies in de vakantie ziek is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Sterre is een beetje ziek. En daar wordt ze altijd heel rustig van. Wel wat klagen over hoofdpijn, maar nauwelijks ruzie met haar broers. Dus het was een heel gemakkelijk dagje.![]()
Hee lady-wrb, ik heb wat gemist geloof ik. Vertel eens!
je kunt het ook niet zelf toedienen, want je krijgt de medicijnen van een homeopaat.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:50 schreef poemojn het volgende:
ik geloof niet echt in klassieke homeopathie eigenlijk, maar de theorie is dat elk medicijn voor elke patient apart uitgezocht wordt. Dan zou een bepaald middel bij patient A de klachten verminderen maar kan het dezelfde klachten bij persoon B juist versterken. Misschien dan niet zo handig om zelf iets toe te dienen.
Ik vind het ZO stoer van haar, en van jou trouwens ook!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:40 schreef Spuuglokje het volgende:
't Wordt niet makkelijker livelink, helaas. Ja, vanaf nu wel hoop ik. Maar straks krijg ik het nog eens bij Tristan natuurlijk. Nou ja, da's nog een jaar of 3 weg.
Moussy, ze had 14,50, en heeft daar een set plastic pokemondingetjes voor gekocht (10,95) een springveer die je zo van de trap kan laten 'rollen' en Glow in the Dark sterren en satellieten. Alleen doet die veer het niet bij ons, omdat wij geen rechte trap hebben. Nou ja, moet ze die maar bij oma uitproberen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Christan groeit zonder hongerDie eet echt nog steeds bijzonder matig. Ik ben al blij dat het meeste avondeten zonder al te veel protest naar binnen gaat. Maar geef 'm brood of pizza en het is zo verdwenen
![]()
Hij heeft nu 134/140 en schoenmaat 36. Ook niet echt klein voor zijn leeftijd dus. Maar dat was al toen ie geboren werd
Hier ook. Groeien als een gek (ook wel eens last van groeipijn) maar weinig eten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Christan groeit zonder hongerDie eet echt nog steeds bijzonder matig.
Is ie eindelijk uit zijn Inchworms?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:02 schreef lady-wrb het volgende:
hier na een groeispurt maat 122/128 en schoenmaat 32
zijn eerste paar wel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is ie eindelijk uit zijn Inchworms?
1.54 hier, schoenmaat 36-37 René ging carnavallen op mijn oude legerkisten... wel met 2 paar sokken aan hoor, maar ze is best lang, kledingmaat 134-140 ook.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:15 schreef livelink het volgende:
Wat zijn jullie kinderen allemaal groot, zeg.
Ik heb zelf maat 36 (schoenmaat), dus ik kan me helemaal niet voorstellen dat zulke jonge kinderen al grotere voeten hebben. Ik zal zelf ook wel snel overvleugeld worden door mijn kinderen met mijn 1.56
dat wist ik niet en vind ik ook geen goeie zaak dan. bewijs van de werking zie ik voldoende, daar heb ik geen wetenschappelijke verlsagen voor nodigquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:08 schreef poemojn het volgende:
de werkzaamheid van homeopathie is nog nooit bewezen, vandaar.
OVerigens kun je die middelen wel zelf kopen, heeft een familielid van mij een koffer vol van in huis, allerlei korreltjes in verschillende potenties om zelf mee te dokteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |