Oh, dat wist ik niet. De kop was in ieder geval wel fris gewassen bleek, zat geen vuiltje opquote:Op zondag 3 februari 2008 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
De 10325 was vrijdag al (deels) gedaan
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
zo 03 feb 2008, 19:59
Trein botst op vrachtwagen
HOEK VAN HOLLAND - Een passagierstrein, die op weg was van Hoek van Holland naar Rotterdam, is zondagavond iets na zeven uur tegen de achterzijde van een vrachtwagen gereden. Dat heeft spoorbeheerder ProRail laten weten. Het treinverkeer op het traject is stilgelegd. Reizigers moeten rekening houden met een behoorlijke vertraging.
De passagiers zijn allemaal ongedeerd uit de trein gekomen en worden met bussen naar Rotterdam vervoerd, laat een woordvoerder van de NS weten. „Ze hebben er weinig van gemerkt.”
Ook de vrachtwagenchauffeur kwam met de schrik vrij, omdat de trein op de achterkant van de wagen botste. De aanrijding vond plaats tussen de stations Hoek van Holland Haven en Maassluis West bij de overweg aan de Haakweg.
Bron : http://www.telegraaf.nl/b(...)p_vrachtwagen__.html
Gaat het nu dicht ofzo?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is definitief, dit is een slowchattopic...
Is er wat of zo? Ik ben vandaag al inhoudelijk genoeg geweest. En nu ga ik slapen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
het is definitief, dit is een slowchattopic...
Welnee, lexxie loopt een beetje te huilenquote:
Zo hebben sommige grote stoomlocs zelfs een automatische stoker.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je teveel op hebt reageer je meestal wel wat heftiger ja![]()
Dus pech idd
Stoken kan ook leuk in een stoomlocomotief btw
Da's mooi. Dan hebben we figuren als Alexxxxx dus niet meer nodigquote:Op maandag 4 februari 2008 08:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo hebben sommige grote stoomlocs zelfs een automatische stoker.
meeten op Amersfoort, bier erbij, klapstoeltje en maar wachten?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
maar wat gaan we nou vanavond doen in verband met die SLT? De geinteresseerden dan?
Jaquote:Op maandag 4 februari 2008 11:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
verkopen ze nog ergens onbeperkt reizen kaartjes ?
Ja, weleens eerder gezien én ingezetenquote:Op maandag 4 februari 2008 13:37 schreef Duvel het volgende:
Hela! ICB/ICL/whatever in de IC naar Den Haag (serie 2000/whatever).
Boeien! Whatever!
Joh! Whatever!quote:Op maandag 4 februari 2008 14:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, weleens eerder gezien én ingezeten
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaOp het station namelijk (had je niet gedacht he? )
Wat bedoel je dan? Kruidvat of Blokkerkaartjes? Die zijn er niet meer dacht ik.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nein
niet die ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |