Koffie is hierin het beestequote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:16 schreef Houniet het volgende:
Mogge
Brakheid heerst. Moet nu werken! Koffie
..
Tropenkolderquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:28 schreef indahnesia.com het volgende:
WTF, die josvandoorn heeft de tropenkolder opgelopen
Maleisië
jah, die gast is inderdaad vaag ja...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tropenkolder [afbeelding]
Vind die gast sowieso vaag als ik het topic zo zie [afbeelding]
Nadat ik later erover nadacht had ik inderdaad het vermoeden dat dit het wasquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Tropenkolder; mensen die langzaam gek werden vroeger omdat ze ver van huis (Europese landen) in een tropische kolonie terecht kwamen.. of in andere woorden: gewoon gek geworden.
tien puntenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nadat ik later erover nadacht had ik inderdaad het vermoeden dat dit het was [afbeelding]. Haalde ik uit het woord kolder, dus onzinnige verhalen vertellen.
train zequote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:52 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] ik ga trainen, wellicht tot later [afbeelding]
Dan zal die wel koud zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:23 schreef OA het volgende:
Ik heb net een lekker bakkie Poolse koffie gezet
Poolse koffiequote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:23 schreef OA het volgende:
Ik heb net een lekker bakkie Poolse koffie gezet [afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zal die wel koud zijn [afbeelding].
Ik mis niets...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Die vriend uit Polen... wat heeft ie meegenomen zonder dat jij het wist toen hij weer ging?
Nou ja, het idee dat je deze winter sneeuw gezien hebt in Nederland hequote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Er ligt hier sneeuw [afbeelding]! En die is nu heel haastig aan het smelten in de zon [afbeelding].
Foto's ervan maken is niet echt makkelijk zo neequote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Er ligt hier sneeuw! En die is nu heel haastig aan het smelten in de zon
.
Ik wil ook sneeuwquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Er ligt hier sneeuw! En die is nu heel haastig aan het smelten in de zon
.
Haha.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:28 schreef BrandX het volgende:
wat heb je schoongemaakt (of mag ik dat niet vragen)
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet teveel post?
Ik vind dat ook en ik vind ook dat er niet zo moeilijk gedaan moet worden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt me door!
maar ik vind het allemaal kwaliteitsposts
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind dat ook en ik vind ook dat er niet zo moeilijk gedaan moet worden.
Idd, stel je voor dat iemand zich eraan stoortquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
een smiley-smiley post
dan maar snel eenvoor de schrik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |