quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:14 schreef DaMart het volgende:
Deze smiley geeft eigenlijk best een goede impressie van carnaval: [ afbeelding ]
Gezelligquote:
Welke kloonquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:30 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
hehehe wat een leuke smilies...![]()
en Deox, die kloon van jou....![]()
quote:
Hup! Terug je mand in jijquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:32 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
Wonderlijck dat ghij allen immer oover de eedele kunscht der klooneeren bijft praeten.
Ben ik jaaaarigquote:
tja zolang al die kloontjes uit hun mand blijven komen....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:32 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
Wonderlijck dat ghij allen immer oover de eedele kunscht der klooneeren bijft praeten.
Oeh... Feestjequote:
Hee jij zou toch gaan pilzen?quote:
Jaquote:
Zo vroeg al ??? Nou ja als het maar gezellig isquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja
Ik vertrek zo
http://nl.youtube.com/watch?v=PYjwjUwQnKc&feature=related
Nog ff indrinken en verkleden enzo
Hier in Eindhoven zag ik vanochtend om 12 uur al iemand (meerdere mensen) verkleed de bus in stappenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:30 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Zo vroeg al ??? Nou ja als het maar gezellig is![]()
![]()
![]()
Ons eigen pre-zoepkoel-paradefeestquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:30 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Zo vroeg al ??? Nou ja als het maar gezellig is![]()
![]()
![]()
Ik ga niet klikkenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja
Ik vertrek zo
http://nl.youtube.com/watch?v=PYjwjUwQnKc&feature=related
Nog ff indrinken en verkleden enzo
Alaafquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:36 schreef MPG het volgende:
Alaaf!!!!!![]()
![]()
Dit topic is om 11 over 7 geopend![]()
![]()
![]()
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:41 schreef crossover het volgende:
Ja, weten nu wel dat er wat mensen richting het onderontwikkelde deel van Nederland gaan om zich nutteloos te bezatten en debiel te doen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:41 schreef crossover het volgende:
Ja ja ja ja we weten nu wel dat er een boel azijnpissers zijn die niks met carnaval hebben
quote:
Ik zie wel wie van jullie het meest sociaal competent isquote:
Dat had ik nou nooit achter mezelf gezochtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:49 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Ik zie wel wie van jullie het meest sociaal competent is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |