Als ik het goed geleerd heb zit er een stofje in wat mensen wel kunnen afbreken, maar dieren gewoon opslaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:47 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me al heel lang af... waarom is chocolade giftig voor dieren, maar niet voor mensen?
Dat hoor ik ook vaker. Ben ook benieuwd!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:47 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me al heel lang af... waarom is chocolade giftig voor dieren, maar niet voor mensen?
Eigenlijk heel logischquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:48 schreef MadSteven het volgende:
tja, Marc, dat is biologie, hè...
Ook via de radio klinken ze vaak best vaag, maar da's een ander verhaal.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:49 schreef Feivel1 het volgende:
Gerard en Michiel klinken vaag als je ze aan de telefoon hebt (Luisterde via stream van Omroep Nijkerk).
Wanneer nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:49 schreef Feivel1 het volgende:
Gerard en Michiel klinken vaag als je ze aan de telefoon hebt (Luisterde via stream van Omroep Nijkerk).
Domme actie van Boschker.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:52 schreef -Hans- het volgende:
Penalty NAC ! /verkeerde topic, sorry..
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:52 schreef -Hans- het volgende:
Penalty NAC ! /verkeerde topic, sorry..
Lekker in bed luisteren met een laptopquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Domme actie van Boschker.
Ik vraag me af of ik de freaknacht/ MYA wel ga/kan luisteren.
Het eten ging er via dezelfde weg uit als het erin ging, heb het koud en koppijn.
Absoluut!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:55 schreef borisz het volgende:
Oeh, sterkte ermee! gaat echt gigantisch rond.... op het werk moeten we het ook doen met de helft van de gebruikelijke bezetting.quote:Ik vraag me af of ik de freaknacht/ MYA wel ga/kan luisteren.
Het eten ging er via dezelfde weg uit als het erin ging, heb het koud en koppijn.
Dat koude hoeft geen punt te zijn als je in bed ligt te luisteren en hoofdpijn los je op met pijstillers. En genoeg drinken is ook verstandig zo te horen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik de freaknacht/ MYA wel ga/kan luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |