quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben er mee opgegroeid, maar ik vind er geen reed aan....
Over 3 uur sta ik daar!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben sterk gebleven, tot nu toe. Anders had ik nu in Tilburg gestaan.....
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Over 3 uur sta ik daar!![]()
Verkleed als Amy Winehouse met een plastic Gall & Gall tasje en een busje poedersuiker daarin. Je moet toch wat doen om het leuk te houden.
Wel leuk verzonnen!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Verkleed als Amy Winehouse met een plastic Gall & Gall tasje en een busje poedersuiker daarin. Je moet toch wat doen om het leuk te houden.
Een groene ligt naast me....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:15 schreef Marc63 het volgende:
Een bruine? Maar die heb ik nu aan.
Wilde ik wel doen maar kost me te veel tijd, dus ik ga maar voor de longsleeve optie.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wel leuk verzonnen!
Ben je nu de tattoo`s aan het inkleuren op je rechter arm....
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto`s nog.......quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Wilde ik wel doen maar kost me te veel tijd, dus ik ga maar voor de longsleeve optie.Ik heb al werk genoeg aan de twee (2!) pruiken die ik bovenop elkaar moet stapelen.
Deze?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mn broer(tje) lag slap van het lachen.
Dennisweb, toon je gezicht 's.
Hé, nou niet over z'n vrouw beginnen he...quote:
In dat opzicht past 'ie er prima tussen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:33 schreef Feivel1 het volgende:
Die Martin Gaus blijft overal door heen lullen.
Ik zag je probleem op het Frenz-forum en wilde nog ff instemmend reageren, maar was m'n login kwijt of zo. Problemen problemen!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:25 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem als Veenstra: kaarten voor Doe Maar en ik wil naar Crowded House in Weert en Werchter... Wordt puzzelen!
Het was niet duidelijk of gerard het zelf deed... Maar hij ging om.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Gerard loopt weer te gooien met bier...
Super!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:45 schreef Feivel1 het volgende:
Zometeen staat het bierverslag op YouTube
Als ik het goed geleerd heb zit er een stofje in wat mensen wel kunnen afbreken, maar dieren gewoon opslaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:47 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me al heel lang af... waarom is chocolade giftig voor dieren, maar niet voor mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |