Blijft leukquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:35 schreef Sirolf het volgende:
Niet likken! Niet likken!
*deur gaat open-*
Martin Gaus!
Al ruim een half uur...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Ekdom heeft de Fok! frontpage open staan
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
Ze moeten nog ff het nieuws van deze week opzoeken natuurlijk
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:43 schreef Sirolf het volgende:
Ekdom: "Bossche bollen uit Eindhoven"...
Het was vorige week ook de Freakandel Speciaal (voor deze week is dat nog niet bekend, staat nog niks op Ekdoms site).quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:dbClifford
Volgens mij vind Ekdom dit best een leuk nummer, hij draaide hem vanmorgen ook al
Sinds Roosmarijn hem vorige week over deze plaat getipt heeft, draait ie em volgens mij in vrijwel elke uitzending. Was meteen de Freakandel Speciaal en maandag noemde Ekdom het de reserve-MH.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:dbClifford
Volgens mij vind Ekdom dit best een leuk nummer, hij draaide hem vanmorgen ook al
Zet cam aan en hoopt op herhaling...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:52 schreef Broekie het volgende:
Zo, dat was best wel een erg foute camerview, zo recht in de decolate van die jongedame
Op Robyn gestemd...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- heeft gestemd op Wat wordt de Megahit van week 7 (8 t/m 15 februari 2008)?
The Pigeon Detectives - I Found Out
Ik zal zo ff opzoek naar een screenshot gaanquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zet cam aan en hoopt op herhaling...
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:56 schreef Againzender het volgende:
kom je wel door de beveiliging met zoveel aanslagen per minuut
Ik ben sterk gebleven, tot nu toe. Anders had ik nu in Tilburg gestaan.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:58 schreef Cee het volgende:
* Cee meldt zich
Straks met tegenzin carnavallen is niet fijn. Vooral niet als het hier binnen lekker warm is en buiten koud. Waarom laat ik me ieder jaar toch weer overhalen.
Gelukkig is er in mijn omgeving niemand die mij probeert over te halen om te gaan carnavallen. Nou ja, een vriendin uit Landgraaf blijft mij zeggen dat het in Limburg wel leuk is, maar ben bang dat je er toch mee opgegroeid moet zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:58 schreef Cee het volgende:
* Cee meldt zich
Straks met tegenzin carnavallen is niet fijn. Vooral niet als het hier binnen lekker warm is en buiten koud. Waarom laat ik me ieder jaar toch weer overhalen.
Ik ben er mee opgegroeid, maar ik vind er geen reed aan....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gelukkig is er in mijn omgeving niemand die mij probeert over te halen om te gaan carnavallen. Nou ja, een vriendin uit Landgraaf blijft mij zeggen dat het in Limburg wel leuk is, maar ben bang dat je er toch mee opgegroeid moet zijn.
ik ben opgegroeid met schuurfeesten, vind ik ook geen ruk aanquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben er mee opgegroeid, maar ik vind er geen reed aan....
Ik kan me er een voorstelling van maken....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid met schuurfeesten, vind ik ook geen ruk aan
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben er mee opgegroeid, maar ik vind er geen reed aan....
Over 3 uur sta ik daar!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben sterk gebleven, tot nu toe. Anders had ik nu in Tilburg gestaan.....
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Over 3 uur sta ik daar!![]()
Verkleed als Amy Winehouse met een plastic Gall & Gall tasje en een busje poedersuiker daarin. Je moet toch wat doen om het leuk te houden.
Wel leuk verzonnen!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Verkleed als Amy Winehouse met een plastic Gall & Gall tasje en een busje poedersuiker daarin. Je moet toch wat doen om het leuk te houden.
Een groene ligt naast me....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:15 schreef Marc63 het volgende:
Een bruine? Maar die heb ik nu aan.
Wilde ik wel doen maar kost me te veel tijd, dus ik ga maar voor de longsleeve optie.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wel leuk verzonnen!
Ben je nu de tattoo`s aan het inkleuren op je rechter arm....
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto`s nog.......quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Wilde ik wel doen maar kost me te veel tijd, dus ik ga maar voor de longsleeve optie.Ik heb al werk genoeg aan de twee (2!) pruiken die ik bovenop elkaar moet stapelen.
Deze?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mn broer(tje) lag slap van het lachen.
Dennisweb, toon je gezicht 's.
Hé, nou niet over z'n vrouw beginnen he...quote:
In dat opzicht past 'ie er prima tussen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:33 schreef Feivel1 het volgende:
Die Martin Gaus blijft overal door heen lullen.
Ik zag je probleem op het Frenz-forum en wilde nog ff instemmend reageren, maar was m'n login kwijt of zo. Problemen problemen!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:25 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem als Veenstra: kaarten voor Doe Maar en ik wil naar Crowded House in Weert en Werchter... Wordt puzzelen!
Het was niet duidelijk of gerard het zelf deed... Maar hij ging om.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Gerard loopt weer te gooien met bier...
Super!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:45 schreef Feivel1 het volgende:
Zometeen staat het bierverslag op YouTube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |