Ben ik het niet mee eens. Als een veld slecht is, is dat altijd in het nadeel van de voetballende partij. Zoals afgelopen zondag ook weer in Kerkrade. Ik geef niet alleen het veld de schuld van de nederlaag, maar Roda heeft meer voordeel aan het veld dan Ajax. Uiteraard waren ook de scheidsrechter (quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, dat is gewoon altijd dat slappe gelul. Het is altijd het makkelijkst om de schuld niet bij jezelf te zoeken en het af te geven op andere zaken.
Ja, zo'n knollentuin is een excuus natuurlijk. Maar ik bedoel te zeggen dat als wij thuis winnen het bijna altijd aan het kunstgrasveld ligt volgens de trainers. Als ze winnen dan hoor je er geen woord over.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Als een veld slecht is, is dat altijd in het nadeel van de voetballende partij. Zoals afgelopen zondag ook weer in Kerkrade. Ik geef niet alleen het veld de schuld van de nederlaag, maar Roda heeft meer voordeel aan het veld dan Ajax. Uiteraard waren ook de scheidsrechter () en vooral Ajax zelf schuldig aan de zoveelste nederlaag dit seizoen.
Nu wil ik overigens niet beweren dat jullie veld slecht is. In tegendeel, jullie veld hoort juist in ons voordeel te werken. Aangezien dat geen hobbelige knollentuin is
Jawel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:54 schreef MaxPower het volgende:
wat vertrouwen in zaterdag?
Mwah, ik zie liever Schilder liever niet als verdedigende middenvelder, stel de Vries maar op om Bradley in de gaten te houden. Het was volgens mij Schilder die zijn mannetje 2x (bij de 1-1 sowieso) liet lopen vrijdag, dat zie ik bij de Vries niet gebeuren. Ik zie Schilder dan liever in een wat vrijere rol hangend aan de linkerkant.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik niet
Ik heb er wel vertrouwen in, hopelijk speelt Schilder op Maas z'n plek.
Maar de kans dat er van feyenoord gewonnen wordt, schat ik een stuk groter in.
Maas en Wuytens zijn geschorst.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:58 schreef Apoc2003 het volgende:
Inderdaad een keertje zonder Maas spelen en kijken wat er gebeurt lijkt met niet verkeerd, maar om dat tegen Heerenveen te doen weet ik niet of dat wel zo verstandig is.
En waar is Wuytens? Die doet het m.i. toch best aardig de laatste tijd?
Klavan centraal ja, heeft hij onder Bosz een wedstrijd of 5 erg goed gedaan toen Hoogma geblesseerd was en ook tegen VVV bleef hij volgens mij aardig op de been het laatste half uur centraal achterin, al is dat natuurlijk wel andere koek dan Heerenveen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:46 schreef Damzkieee het volgende:
Klavan centraal Blawh?ik weet t niet hoor. Smit leeft toch ook nog?
Klavan dan op de plek van de Vries.
Eddy was wel op zijn best tegen spitsen als Sibon, N'Kufo, etc.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:13 schreef Damzkieee het volgende:
Tjeh ik weet het ook niet. Vroeger hadden we Eddy nog
Nu dus 100% zeker.quote:Eddy Bosnar definitief overgenomen door JEF United
HERACLES.NL - Eddy Bosnar is officieel overgenomen door het Japanse JEF United. De verdediger werkte twee weken geleden een stage af bij de club uit Japan. Eddy Bosnar had nog een contract bij Heracles Almelo tot medio 2009. De Australiër speelde in totaal 42 wedstrijden voor Heracles Almelo. Dit seizoen kwam hij veertien keer in actie waarin hij één keer scoorde.
Oei.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:23 schreef MaxPower het volgende:
Roorda er niet bij, Pranjic en Sulejmani geblesseerd van de training vandaag.
De eerste eredivisie-overwinning ooit in Almelo alsnog in gevaar?
Punten blijven in Almelo hoor, ook als Pranjic en Sulejmani meedoen. Maak je niet teveel illusiesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:23 schreef MaxPower het volgende:
De eerste eredivisie-overwinning ooit in Almelo alsnog in gevaar?
Jullie hebben nog steeds een betere selectie dan ons ondanks die blessures, niet alvast gaan indekken he.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:11 schreef MaxPower het volgende:
Poulsen er ook al niet bij, moet niet veel gekker worden.
Ik vind er niets lachwekkends aan. Sinds Bosnar pleite is spelen Wuytens en Rahim dramatisch. Dat gezeur altijd dat Bosnar er opbouwend niets van kon zal allemaal wel, maar hij schakelde Huntelaar, Farfan en Koné wel uit hier in Almelo. Heb er vooral met Rahim weinig vetrouwen in voor de rest van de competitie.quote:
Ze hebben in de gaten dat je feyenoorder bent. Anders loop je weer met je rugzakkie over het veld te struinenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog geen nieuws over volgende week, beetje jammer
Soms is het niet eens zo gek om iemand te hebben die de bal het stadion uitroeit, ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik vind er niets lachwekkends aan. Sinds Bosnar pleite is spelen Wuytens en Rahim dramatisch. Dat gezeur altijd dat Bosnar er opbouwend niets van kon zal allemaal wel, maar hij schakelde Huntelaar, Farfan en Koné wel uit hier in Almelo. Heb er vooral met Rahim weinig vetrouwen in voor de rest van de competitie.
wisten ze toen ook alquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze hebben in de gaten dat je feyenoorder bent. Anders loop je weer met je rugzakkie over het veld te struinen
Ik vind de foto gewoon lachwekkend, heb zelfs niks tegen Bosnar. Vond het een sympathieke kerel en had hem er ook graag bij gehad. Ik vond hem ook een tikkeltje onderschat, niemand vond hem goed maar statistisch gezien hebben we tot afgelopen november meer punten gepakt met Bosnar dan zonder Bosnar. Volgens mij hadden we met Bosnar zelfs 80% van de punten gehaald tot afgelopen november.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik vind er niets lachwekkends aan. Sinds Bosnar pleite is spelen Wuytens en Rahim dramatisch. Dat gezeur altijd dat Bosnar er opbouwend niets van kon zal allemaal wel, maar hij schakelde Huntelaar, Farfan en Koné wel uit hier in Almelo. Heb er vooral met Rahim weinig vetrouwen in voor de rest van de competitie.
Breukers.quote:Bij Heracles zijn verdediger Jan Wuytens en middenvelder Rob Maas geschorst. Karim Bridji is nog niet wedstrijdfit. Het lijkt erop dat Ragnar Klavan en Tim Breukers het geschorste tweetal in de basis zal vervangen.
quote:Heracles meldt zich voor Verbeek
Heracles Almelo hoopt Gertjan Verbeek te strikken als nieuwe coach voor volgend seizoen, zo meldt Omrop Fryslân. De oefenmeester heeft reeds bevestigd dat Heracles zich officieel bij hem heeft gemeld.
Tevens gaf Verbeek aan een overstap naar zijn oude werkgever, hij werkte ookal in Almelo voor zijn huidige periode in Friesland, niet uit te sluiten. Officiële gesprekken hebben echter nog niet plaatsgevonden, maar Verbeek is wel content met de interesse.
Ook twee clubs uit het buitenland hebben geïnformeerd naar de diensten van Verbeek, die aan het eind van het seizoen moet vertrekken bij Heerenveen. De trainer blijft echter het liefst in Nederland werken. Eerder werden NAC en Feyenoord al aan hem gelinkt.
Als dat meisje een kaart voor me heeft, laat ik het je weten. Dan komt het wel goed. Hoor het denk ik morgenavond, omdat zij diegene die een kaart over heeft morgenavond spreekt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |