Wat een onzin.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:
American football is for fagsvoetbal
![]()
Ik zei het ook meer om te provoceren dan dat ik het echt meenquote:Op maandag 4 februari 2008 04:59 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Een fout die veel Europeanen maken: ze kijken American Football met de verwachting dat ze naar voetbal gaan kijken. Het is een totaal andere sport met een ander ritme, IMHO leuker dan voetbal. Rugby (mits goed gespeeld) vind ik dan weer leuker dan American Football.
dit is balen, ik wil die verkiezingen graag volgen helaas zit ik midden in een toetsweek en word ik half 9 op school verwacht die woensdagquote:Op maandag 4 februari 2008 11:49 schreef Monidique het volgende:
Woensdagochtend om twee uur kun je wat verwachten.
Ok, zo enthousiast ben ik niet.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:31 schreef Morendo het volgende:
Het moment zélf vind ik altijd wel spannend. Ik zal weer lekker op de bank zitten met bier, chips en koffie.
Is voetbal niet die sport waar volwassen mannen steeds op het gras liggen te huilen als kleine meisjes?quote:Op maandag 4 februari 2008 02:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:
American football is for fagsvoetbal
![]()
obama 2008! + super tuesday+ change!![]()
weltrusten![]()
neequote:Op maandag 4 februari 2008 16:59 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Is voetbal niet die sport waar volwassen mannen steeds op het gras liggen te huilen als kleine meisjes?
quote:Op maandag 4 februari 2008 17:11 schreef Monidique het volgende:
Polls zijn wel redelijk betrouwbaar. Over het algemeen. Maar nu, ja, ik durf geen gok te wagen. Morgen wordt het beslist bij de Republikeinen, maar niet bij de Democraten. Waarschijnlijk. Heel erg interessant.
Nee. Nou ja, ja, dat kan. Als men dat beslist, maar dat gaat niet gebeuren, het zou immers niet eerlijk zijn.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
eey ff een vraag stel nou dat het morgen gelijk ongeveer is kan het dan dat michigan en florida alsnog meetellen?
En:quote:Op maandag 4 februari 2008 17:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Op cnn zeiden ze trouwens dat volgens de polls obama nu aan het leiden is met 49-45 maarja ik vertrouw die polls ook niet meer sinds new hampshire, als het morgen zo blijkt te zijn heeft hij een gigantische inhaalslag gemaakt.
http://edition.cnn.com/20(...)onal.poll/index.htmlquote:Looking ahead to the general election in November, Clinton tops McCain 50 percent to 47 percent and beats Romney 56 to 41 in hypothetical matchups. Obama beats McCain 52 percent to 44 percent and tops Romney 59 percent to 36 percent.
Ik denk dat hillary niet kan winnen van een republikein veel mensen mogen haar niet, dan zullen veel democraten die voor obama zijn op mccain of romney stemmen, en clinton is een naam die goed af te branden is voor de republikeinen, obama staat voor de nieuwe generatie verandering en hoop, bij hem zullen veel republikeinen ook op hem stemmen, hij heeft ook veel meer charisma dan hillary dat werkt erg in ze voordeel bij die general election.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
En:
[..]
http://edition.cnn.com/20(...)onal.poll/index.html
Dat vraag ik me toch af. Obama houdt leuke toespraken en dat zal wel aantrekkelijk zijn voor sommigen. Maar als het op beleid aankomt is hij echt héél links hoor. Hij heeft Republikeinen weinig te bieden.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
bij hem zullen veel republikeinen ook op hem stemmen,
Ik denk eigenlijk dat veel republikeinen en democraten helemaal niet zo letten op wat een kandidaat nou eigenlijk te bieden heeft, als je iemand mag om zijn uitspraken persoonlijkheid en gedrag dan zal je ook eerder bereid zijn hetgeen hij zegt positief te vinden.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat vraag ik me toch af. Obama houdt leuke toespraken en dat zal wel aantrekkelijk zijn voor sommigen. Maar als het op beleid aankomt is hij echt héél links hoor. Hij heeft Republikeinen weinig te bieden.
En toch vallen ze en masse voor hem. Het is meer de persoon, de inspiratie die je opdoet als je hem hoort praten waar mensen op stemmen.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat vraag ik me toch af. Obama houdt leuke toespraken en dat zal wel aantrekkelijk zijn voor sommigen. Maar als het op beleid aankomt is hij echt héél links hoor. Hij heeft Republikeinen weinig te bieden.
Clinton werkt als een rode lap voor Republikeinen, maar niet voor Obama supporters. Die kiezers zullen wel naar Clinton overstappen.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik denk dat hillary niet kan winnen van een republikein veel mensen mogen haar niet, dan zullen veel democraten die voor obama zijn op mccain of romney stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |