Ik heb nog niet weten te verdiepen in hoe het stemmen precies werkt daar, maar kan je als geregistreerd republikein op een democraat stemmen, en is dat dan een stem die meehelpt voor een delegate? En is het dan zo dat een stem op Edwards van een republikein dat die dan naar de winnende democraat gaat of naar de winnende republikein omdat de stemmer daarbij geregistreerd is?quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
Winner takes it all, denk ik.
Neenquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik heb nog niet weten te verdiepen in hoe het stemmen precies werkt daar, maar kan je als geregistreerd republikein op een democraat stemmen
Dat kan wel, afhankelijk van of het een open or closed primary is.quote:
Volgens mij gaan ze voorlopig nergens heen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waar gaan de delegates heen van Edwards en anderen die uit de race zijn gestapt?
Moeilijk te zeggen. Clinton pakt iig Tennessee, Oklahoma en Missouri erbij.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:48 schreef AryaMehr het volgende:
Loopt het een beetje gelijk op tussen Obama en Clinton, ofniet?
En Obama heeft al: Georgia, Illinois? En Alabama zo goed als zeker toch?quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Clinton pakt iig Tennessee, Oklahoma en Missouri erbij.
Weinig verrassingen tot nu toe, Illinois voor Obama was verwacht, net als Arkensas & New jersey voor Clinton. Californie wordt zo heel belangrijk en interesant, over 6 minuten gaan ze daar sluiten.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:48 schreef AryaMehr het volgende:
Loopt het een beetje gelijk op tussen Obama en Clinton, ofniet?
Nee, Californie is westkust, duurt nog 2 uur voor ze daar sluitenquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:53 schreef Chielus het volgende:
[..]
Weinig verrassingen tot nu toe, Illinois voor Obama was verwacht, net als Arkensas & New jersey voor Clinton. Californie wordt zo heel belangrijk en interesant, over 6 minuten gaan ze daar sluiten.
Volgens mij is het enorm onbetrouwbaar om dat al te concluderen als zelfs nog maar minder dan 10 % van de precincts een uitslag doorgegeven heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Clinton pakt iig Tennessee, Oklahoma en Missouri erbij.
Dat wordt wel laat dan vanavond.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, Californie is westkust, duurt nog 2 uur voor ze daar sluiten
je hebt gelijk, ik kijk verkeerdquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, Californie is westkust, duurt nog 2 uur voor ze daar sluiten
tot ~20% fluctueert het meestal te veel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij is het enorm onbetrouwbaar om dat al te concluderen als zelfs nog maar minder dan 10 % van de precincts een uitslag doorgegeven heeft.
Dat meen je niet ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:02 schreef Chielus het volgende:
NY voor clinton, niet verrassend
Toch wel zie ik NOS.quote:
quote:03.00 uur: Clinton wint New York
Hillary Clinton wint thuisstaat New York, één van de hoofdprijzen van deze Super Tuesday. Dit voorspelt CNN. Clinton zit namens New York in de senaat. Een verlies daar zou pijnlijk zijn geweest.
jij zit heel de nacht NOS teletekst af te wachten???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |