Over medicatie weet ik inmiddels wel het 1 en ander .. (werk voor een brijf die die dingen maakt)...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's aan jou, ik moest noodgedwongen door medicatie, niet dat ik uberhaupt zoveel dronk hoor
ja dat ken ik nog wel ja, alleen kan muziek bij mij dat op zo'n moment weer versterken....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Over medicatie weet ik inmiddels wel het 1 en ander .. (werk voor een brijf die die dingen maakt)...
Niet dat ik zoveel zuip ofzo, maar je gevoelens slaan er nog wel eens van op hol wat niet altijd de bedoeling is zeg maar....
Ondertussen al weer lekkere muziek opgezet
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat ken ik nog wel ja, alleen kan muziek bij mij dat op zo'n moment weer versterken....
ej diertjuh!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:48 schreef diertjuh het volgende:
hallo jullie 2
Meestal als ik dipje heb dan zoek ik ook de meest rustige en gevoeligste muziek. Ook niet altijd slim. Maar heb dan daar gewoon zin in. Muziek is goede uitlaatklep.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat ken ik nog wel ja, alleen kan muziek bij mij dat op zo'n moment weer versterken....
ja dat ook wel weer....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Meestal als ik dipje heb dan zoek ik ook de meest rustige en gevoeligste muziek. Ook niet altijd slim. Maar heb dan daar gewoon zin in. Muziek is goede uitlaatklep.
Dat vind ik ook, ik luister veel nederlands talige hiphop (quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Meestal als ik dipje heb dan zoek ik ook de meest rustige en gevoeligste muziek. Ook niet altijd slim. Maar heb dan daar gewoon zin in. Muziek is goede uitlaatklep.
Leuke avond gehad?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Helleuw..had weer even zin om me hier te melden
Gezellig!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Helleuw..had weer even zin om me hier te melden
ben op zich niet zo thuis in de hiphop....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, ik luister veel nederlands talige hiphop (),
voor elke bui wel een nummer te vinden
Op stage weinig tijd meer om te posten. Aangezien ik genoeg te doen heb en als ik even niets te doen heb kan ik lekker beetje werken aan verslag. Trouwens donderdag toen ik weer naar huis ging om 17.00 uur..waaide ik bijna van mn fiets..heb zelfs even een klein stukje gelopen totdat ik van de wind af wasquote:
Opzich wel een leuke avong gehad daar niet van... jammer dat je soms gevoelens niet kan uitschakelenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
mwoah niet veel gedaan eigenlijk. Beetje tv gekeken. Verder weinig boeiends. En die van jouw?
Ik ook niet. Eigenlijk meer metal en rockquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben op zich niet zo thuis in de hiphop....
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben op zich niet zo thuis in de hiphop....
bij dit soort verhalen ben ik altijd blij dat ik niet met de fiest hoefquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Op stage weinig tijd meer om te posten. Aangezien ik genoeg te doen heb en als ik even niets te doen heb kan ik lekker beetje werken aan verslag. Trouwens donderdag toen ik weer naar huis ging om 17.00 uur..waaide ik bijna van mn fiets..heb zelfs even een klein stukje gelopen totdat ik van de wind af was
Ja das altijd lastig. Ook beetje ervaring mee..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Opzich wel een leuke avong gehad daar niet van... jammer dat je soms gevoelens niet kan uitschakelen
Daar ben ik nou weer niet zo in thuis... af en toe Iron maiden, verder kom ik nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ook niet. Eigenlijk meer metal en rock
ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ook niet. Eigenlijk meer metal en rock
Kon je maar bepaalde dingen uitschakelen, dat zou alles toch een stuk makkelijker makenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja das altijd lastig. Ook beetje ervaring mee..
Jij gaat met de trein of met de auto of lopendquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bij dit soort verhalen ben ik altijd blij dat ik niet met de fiest hoef
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Opzich wel een leuke avong gehad daar niet van... jammer dat je soms gevoelens niet kan uitschakelen
autoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Jij gaat met de trein of met de auto of lopend?
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kon je maar bepaalde dingen uitschakelen, dat zou alles toch een stuk makkelijker maken
die had ik nog niet zien staan maar ja zoiets dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kon je maar bepaalde dingen uitschakelen, dat zou alles toch een stuk makkelijker maken
Dat maakt ook wel weer het leven zullen we maar zeggen..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geveol is eigenlijk best iets raars en af en toe best makkelijk als je het zou kunnen uitschakelen.....
Lekkerquote:
Ben af en toe toch wel blij met de trein ... kan lekker even mijn ogen dichtdoen, en ben sneller thuis!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |