wat zoek je ? de games of de emu ?quote:
hij is gejat. ik sta wel op flock, maar heb nooit een icon ingesteld, laat staan iets gepost daarquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg, WL, ik kwam net ergens deze usericon tegen..
Doet me toch denken aan die van jou
[ afbeelding ]
Doe me maar beidenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat zoek je ? de games of de emu ?
En of! Ga nu mijn vriendin ophalenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:50 schreef draculettetje het volgende:
Iedereen hier goed het weekend in?
Veel plezier! tot maandagquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En of! Ga nu mijn vriendin ophalenTot maandag iedereen!
![]()
Zal zo ff kijken, ben nu m'n pc aan het installeren.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is gejat. ik sta wel op flock, maar heb nooit een icon ingesteld, laat staan iets gepost daar
Metallica-Sick_Of_The_Studio_07-Live_At_Luzhniki_Stadium_Moscow-2CD-2007-D2H << aanrader trouwens
By the last breath of the fourth winds blow
Better raise your eeeaarzzzz
en dat kan zoooooo irritant zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zal zo ff kijken, ben nu m'n pc aan het installeren.
Ja echt waar, Sm0keZ heeft voor het eerst in z'n leven betaald voor een besturingssysteem
Maar eh, over Metallica gesproken, op Garage Inc CD1 nummer 7 staat zo'n nummer, Merciful Fate, ben ff benieuwd van wie het origineel was! Garage Inc CD1 bestaat sowieso helemaal uit covers had ik begrepen, en kan het meeste ook wel vinden hoor... Behalve dat éne nummer natuurlijk
Ah, heb het hele overzicht al gevondenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dat kan zoooooo irritant zijn
ik heb geen zin meerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, heb het hele overzicht al gevonden
http://www.encycmet.com/cover/
Alleen, bij Merciful Fate staat geen andere artiest vermeld... Zou het nummer dan toch van hun zijn
Nummer is echt te gek hoor, maar op een of andere manier is het muzikaal gezien niet helemáál Metallica...
hihi da wist ik alquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:22 schreef Sgele het volgende:
Net terug van het voetballen hier... nog ff wat dingen aan het checken en dan zo m'n nest in
Ik kan je niet helpen aan dat nummer...ik heb geen Wii
Dat staat onder elk bericht dat ik typ, alleen kan ik die van jou niet meer vindenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:21 schreef draculettetje het volgende:
nope in bed ha ha
ik weet niet meer in welk topic of bladzijde nunmmer van de wii van droxz staat.....
Lang verhaal, geen zin om te vertellen ...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
was jij niet aan het weekend vieren en drank en wii.....
Ben gaan kijkenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi da wist ik al
lekker gevoetbalt?
Ik vraag je ook niet om een heel verhaal te vertellenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lang verhaal, geen zin om te vertellen ...
maar die gene moest morgen weer vroeg werken dus ben nu weer alleen
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat staat onder elk bericht dat ik typ, alleen kan ik die van jou niet meer vinden
idd hoeft niks te vertellen.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lang verhaal, geen zin om te vertellen ...
maar die gene moest morgen weer vroeg werken dus ben nu weer alleen
ookal drink ik normaal Johnnie Walker, die fles gaat er goed inquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik vraag je ook niet om een heel verhaal te vertellen
* Sgele zet een fles Jack Daniels op tafel
voor degenen die zin hebben
thx!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd hoeft niks te vertellen.....
Oi is't zo erg?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ookal drink ik normaal Johnnie Walker, die fles gaat er goed in
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oi is't zo erg?Maar goed...geen verhalen...
Ik ben er van tussen... fijn weekend!
mag je geen alcohol hebben dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:35 schreef draculettetje het volgende:
proost, een virtueel glaasje mag ik best
Misschien moet ik ook in het weekend maar eens stoppenquote:
da's aan jou, ik moest noodgedwongen door medicatie, niet dat ik uberhaupt zoveel dronk hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook in het weekend maar eens stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |