Waarmee ben jij zoal doorboord?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:49 schreef Cobra4 het volgende:Geloof me, iets wat met kracht onnatuurlijk door je huid gaat voelt niet echt lekker aan.
Een kogel en scherven....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarmee ben jij zoal doorboord?
Het leek me zo'n warm gevoel geven, maar dat zal wel de adrenaline zijn.
Welk lichaamsdeel?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:00 schreef Cobra4 het volgende:
Een kogel en scherven....
Truste wyccie!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:18 schreef wyccie het volgende:
Hmm, dan word ik liever doorboord in mijn dromen.
Scheisse, kwart over twee. Ik ga nu maar slapen. Morgen zal ik wel helemaal kapot zijn na het werken. Of tijdens het werken al.
Welterusten Cobra
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:05 schreef Cobra4 het volgende:
Speciaal voor ElizabethR:
[ afbeelding ]
Zou ik ruzie krijgen als ik hier mee in A'dam zou rond lopen tussen de toeristen?
Mag niet, dan bega ik een wachtdelict!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:39 schreef MadMaster het volgende:
Hé, slapen jullie!!!
Het is al weer bijna zaterdagmorgen daar...
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:33 schreef Cobra4 het volgende:
http://irish.fishersportswear.com/catalog/ verkoopt dat shirt.
En dat tweede shirt werkt idd beter als ik het draag.
Het is hier vrijdag 23.45 uur, ik ben nog lang niet aan mijn bed toe...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Thanks!!
En MM, heb je lekker geslapen??
Ik had al gelezen dat ze in NL sneeuw voorspeld hadden. Witte wereld daar nu of alleen maar prutsneeuw?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:46 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe is het weer daar? Hier sneeuwt het.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:47 schreef MadMaster het volgende:
ER, je woont in een schilderij, weer een mooi plaatje geschoten...
Graag gedaan en ik ben benieuwd naar de foto! Weltrusten Elizabethquote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En dan ga ik nu lekker mijn halve trouwboek naar bed slepen!!
Dag MM, veel plezier vandaag.
En weltrusten voor strakkies Cobra! En dank voor de link, als ik het shirt heb post ik een foto!!!
2 Uur lang en zo'n 3000 deelnemers of zo.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:56 schreef Cobra4 het volgende:
Ziet er mooi uit! Was het een flinke parade?
Tja, ik baal er ook flink van dat ik moet werken tijdens het carnaval.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 05:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet niet denken aan blauwe kielen of geel-wit-rode shawls in Oeteldonk.
Ik krijg bij de gedachte alleen al spontaan overal vlekken op m'n lijf en mijn bloeddruk loopt op...
Wij zijn paraat. Tenminste, tot 0700, dan ga ik snurkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 05:35 schreef MadMaster het volgende:
Een goeie wacht nog en hou Nederland veilig...
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:25 schreef ElizabethR het volgende:
Slaap lekker wyccie
Dit was vandaag mijn uitzicht op het werk! Is het niet geweldig? Ik kijk dus altijd tegen die bergjes aan, maar vandaag viel er erg veel natte sneeuw, en op de bergen bleef die liggen!! En tussen de buien door werd het wel eens helder, en toen ging de zon ook nog op die bergen schijnen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |