quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:11 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens op die "open dag" kijken.
Wat zij zegt, voorlopig loop je hier alleen maar aandacht te trekken. Hoe erg kan het zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow en ontopic: Zit niet te janken, zit die 8 dagen uit, met tv/psp/pc/drie maaltjden per dag. Je kan het![]()
En wat wil je met deze post bereiken? Mijn aandacht of je mening kenbaar maken op een internetforum vol met aandachtshoeren?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:16 schreef Shivo het volgende:
[..]
Wat zij zegt, voorlopig loop je hier alleen maar aandacht te trekken. Hoe erg kan het zijn.
Volgens mij werkt dat met opgeven en dan bekijken ze of je "clean' bent... dacht ik..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:11 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens op die "open dag" kijken.
Je erop wijzen dat je het blijkbaar erg interessant vindt. Ga lekker zitten, neem 400 euri mee en je kunt jezelf in het ergste geval vrij kopen. Net monopoly.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:25 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
En wat wil je met deze post bereiken? Mijn aandacht of je mening kenbaar maken op een internetforum vol met aandachtshoeren?
Ok, zo klinkt 't al een stuk beter, paar interessante dingen zijn al naar voren gekomen in dit topic.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:38 schreef Shivo het volgende:
[..]
Je erop wijzen dat je het blijkbaar erg interessant vindt. Ga lekker zitten, neem 400 euri mee en je kunt jezelf in het ergste geval vrij kopen. Net monopoly.
...stoer hoor, al je spaargeld in je zak.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:49 schreef kraakvandaal het volgende:
Die 400 heb ik gewoon standaard in mijn zak zitten.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
...stoer hoor, al je spaargeld in je zak.. Dat geeft dan wel weer je tokkiegehalte aan. Normale mensen zetten dat namelijk op de bank.
Ik investeer beste Krea.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
...stoer hoor, al je spaargeld in je zak.. Dat geeft dan wel weer je tokkiegehalte aan. Normale mensen zetten dat namelijk op de bank.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:41 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik investeer beste Krea.Wat je er verder van vindt over normale mensen zal me worst wezen.
Ja daarom heb ik ook gewoon de boete cash op zak, ik ga 't echt niet meer zelf brengen nu.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:02 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Houd er ook ff rekening mee dat je nu gesignaleerd staat.
Dus bij elke simpele politiecontrole of raar rijgedrag of iets dergelijks ben je de lul....
Nou, er zijn er hebben er een paar gereageerd die zien het, helemaal hip, he-le-maal zitten om te gaan zittenquote:Op maandag 10 maart 2008 01:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als we nou het hele topic hadden gezegd dat hij in een lekkere luxe omgeving terecht komt, was hij inmiddels vast wel al achter de waarheid gekomen
https://www.depoortgaatopen.nl/default_07.aspquote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:16 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik neem aan dat je niet hoeft te legitimeren dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Die staken blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:02 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Houd er ook ff rekening mee dat je nu gesignaleerd staat.
Dus bij elke simpele politiecontrole of raar rijgedrag of iets dergelijks ben je de lul....
Kan zijn dat ze pas op kerstavond komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 05:43 schreef kraakvandaal het volgende:
*update.
Nog steeds geen plaatselijke bromsnors gezien.
Kolere wat een tokkie-topic.quote:
Natuurlijk hebben we daar geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:43 schreef kraakvandaal het volgende:
Tot nu steeds reacties van stoere mensen vanachter hun toetsenbord en helaas geen iemand met ervaring.
Of als NL de finale van het EK haalt, dan komen ze je een paar uur voor de wedstrijd ophalen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 06:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze pas op kerstavond komen.
Nou, dan zijn 8 dagen precies genoeg om een fijne en intense relatie op te bouwen met een celmaatje die je rug met liefde voor je zal inzepen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:19 schreef JohDan het volgende:
Het maakt niet zo zeer uit waar je moet zitten....gang-rape heb je namelijk overal
En als je dan direct betaald is er niets aan de handquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Of als NL de finale van het EK haalt, dan komen ze je een paar uur voor de wedstrijd ophalen.
Ja, maar... blijkbaar heeft TS geen doekoes.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:38 schreef NED het volgende:
[..]
En als je dan direct betaald is er niets aan de hand
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:49 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik ook gewoon de boete cash op zak, ik ga 't echt niet meer zelf brengen nu.
Nou ik denk eerder: Hotel gevangenis Babylon met tv & biljartmogelijkheden voor de gevangenen[/sub]quote:
Ah, ok... dat had ik gemist.quote:
Als het al niet verzonnen is, heb je nog geluk gehad, maar ja daarentegen nog steeds geen bijzondere dagen, dat zijn de dagen dat ze je altijd van je bed komen halen in de hoop dat jequote:Op vrijdag 13 juni 2008 05:43 schreef kraakvandaal het volgende:
*update.
Nog steeds geen plaatselijke bromsnors gezien.
Ten 1e wil ik zeggen, dat als hij of zij zich meld op het bureau hij of zij dan nog niet weet waar hij of zij terecht komt ( hvb of gv) , dat wordt bepaald door de politierechter(kantongerecht) en zelfs dan is het maar de vraag waar er op dat moment plek is.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:26 schreef funkyskunkie het volgende:
Nou dan zal ik hier ook maar is op reageren.
Je weet pas waar je terecht komt als je je op het buro meld, of denk je nou echt dat ze al een paar maanden een cel voor je aan het vrijhouden zijn![]()
Je kan dus in een huis van bewaring terecht komen (daar wachten ze hun proces af), of in een gevangenis. (die zijn al veroordeeld).
In principe zullen ze je naar een huis van bewaring sturen, maar er zijn complexen waar ze beide afdelingen hebben. (Zutphen bv).
En met het huidige cellentekort zit er dus een kans in dat je wel in de gevangenis komt, en geloof me, daar wil je niet tussen lopen
Hoogstwaarschijnlijk kom je gewoon op een 1-persoons cel terecht. (Zo gek veel 2 persoons cellen zijn er niet en dat is ook om je te behoeden voor "intimidatie")
Je zal ook hetzelfde worden behandeld zoals iedere gedetineerde, bewaarders en cipiers weten namelijk niet waarom je zit
Ik stel voor dat je je gewoon meld en hier een leuk ervaringsverslagje neertikt
Al heb ik het idee dat dit hele verhaal van je gewoon uit je duim gezogen is
Bij ons gebeurt dat zeer zeker wel, kort-gedetineerden worden op voorhand niet in een 2 persoons cel geplaatst.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:30 schreef smoekie het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk komt hij of zij echt niet op een 1 persoonscel terecht daar deze tegenwoordig worden gebruikt voor meerdere personen.
.
Je hebt je ook anaal laten uitwonen enzo?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:15 schreef Locusta het volgende:
Ik ben dus op de open dag van DJI geweest en ik moet zeggen dat ik de gevagenis nog best wel vind meevallen.
Uiteraard, hoort erbij hequote:Op zondag 15 juni 2008 09:10 schreef SeLang het volgende:
Je hebt je ook anaal laten uitwonen enzo?
Gewoon een boete krijgen en deze niet betalen. Dan wordt een boete van 60 euro 75 euro en 105 na de tweede aanmaning.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben we daar geen ervaring mee.Duh...
Een normaal mens doet z'n best om geen boetes te krijgen en áls je dan een boete krijgt, betaal je die ook.
Het is vast zinloos om te vragen of je een baan hebt die je op het spel zet als je 8 dagen gaat zitten?![]()
Wat moet je eigenlijk doen om een boete van E 400,- te krijgen?
Ligt aan het soort boete en wat er te halen valt. Wat heb jij op je kerfstok staan dat de rechter je een boete heeft gegeven?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:41 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Gewoon een boete krijgen en deze niet betalen. Dan wordt een boete van 60 euro 75 euro en 105 na de tweede aanmaning.
Vervolgens komt de deurwaarder en wordt het 283 euro en dan is het met een beetje geluk 4 weken later een totaal te betalen bedrag van 480 euro ivm beslag op je inkomen. Als je dat niet hebt, zou je dus in theorie mogen gaan zitten.
Ik vraag me af hoe het komt dat hij wel een boete kan uitzitten maar ik niet ?
Want?quote:Op woensdag 18 juni 2008 06:45 schreef kraakvandaal het volgende:
Tot nu heb ik nog elke wedstrijd op mijn gemak thuis gekeken, wel met boel vrienden en dan wordt 't lastig om de gezochte mee te nemen.
Een hoop stoere praatjes, maar 8 daagjes naar de bajes durft meneer nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 06:45 schreef kraakvandaal het volgende:
Tot nu heb ik nog elke wedstrijd op mijn gemak thuis gekeken, wel met boel vrienden en dan wordt 't lastig om de gezochte mee te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |